نصب تیندر در ایران

نصب تیندر در ایران


منبع: نیک شو

239

1399/6/27

18:44


نصب تیندر در ایران

نصب تیندر در ایران

در این مطلب ما قصد داریم آموزش اپلیکیشن دوست یابی Tinder که یکی از برنامه های پر طرفدار دوستیابی در سراسر جهان است را به شما آموزش دهیم. در چند سال گذشته با پیشرفت شبکه های اجتماعی و برنامه دوست یابی آنلاین، برنامه های گوناگون با ارائه کردن ویژگی های منحصر به فرد خودشان در تلاش هستند تا بتوانند کاربران بیشتری را جذب برنامه های خود کرده و به پیشرفت روابط اجتماعی و سهولت در دوست یابی کمک بزرگی کنند. پس فیلتر شکن خود را روشن کنید و با ما قدم به قدم همراه باشید.

 

آموزش نصب و استفاده از Tinder

 

در برنامه دوست یابی تیندر Tinder شما می توانید با استفاده از موقعیت مکانی خودتون با افراد نزدیک ارتباط برقرار کنید و دوست شوید. این نرم افزار ویژگی منحصر به فردی را به شما ارائه می کند تا بتوانید با افراد مطابق با سلایق خود در زمینه های گوناگون آشنا شوید و به صورت آنلاین به گفتگو و قرار بپردازید.

 

ثبت نام در نرم افزار تیندر Tinder

 

در قدم اول، باید نرم افزار Tinder را بروی گوشی خودتون نصب کنید. در ابتدا با استفاده از لینک زیر و رفتن به گوگل پلی و اپ استور این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید.

نصب تیندر در ایران

لینک دانلود از گوگل پلی

لینک دانلود اپل استور

 

بعد از نصب شدن برنامه و باز کردن نرم افزار بروی گوشی، جهت ثبت نام گزینه Create a New Account را بزنید. در بعضی مواقع این گزینه روی نمایشگر شما نشان داده نمی شود، نگران نباشید از گزینه های LOG IN WITH PHONE NUMBER و یا LOG IN WITH FACEBOOK نیز استفاده کنید، اما به شرطی که اکانت فیس بوک داشته باشید تیم نیکشو به شما پیشنهاد می کند که با اکانت فیس بوک خود وارد این نرم افزار شوید تا بتوانید از تمامی امکانات این نرم افزار به راحتی استفاده کنید.

نصب تیندر در ایران

در بخش وارد شدن با شماره تلفن همراه، شما باید شماره تلفن خود را ثبت کنید تا کد تایید نرم افزار به صورت پیامک برای شما ارسال شود، اما به دلیل وجود تحریم ها امکان استفاده از کد کشور ایران به راحتی امکان پذیر نیست، که شما می توانید به وسیله فیلتر شکن این مرحله را به راحتی پشت سر بگذارید. اما ما به شما استفاده از گزینه ثبت نام به وسیله فیس بوک را پیشنهاد می دهیم تا راحت تر و سریع تر مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید.

 

این نکته را فراموش نکنید که از ابتدای کار باید فیلتر شکن شما فعال باشد تا بتوانید مراحل ثبت نام را انجام دهید. بعد از وارد کردن شماره تلفنتان، اس ام اس حاوی کد تایید برای شما ارسال می شود، تا با ثبت آن کد بتوانید فرآیند ثبت نام را ادامه دهید. خب در اینجا مراحل اولیه ثبت نام در اپلیکیشن دوست یابی Tinder را با هم انجام دادیم، در مرحله بعد باید مراحل باقی مانده را که ثبت تاریخ تولد، جنسیت و باقی اطلاعات اطلاعات تکمیلی مثل اسم دانشگاه، مدرسه، شغل و علاقه مندی است را وارد کنید و از این نرم افزار استفاده کنید. همانطور که بالا گفتیم، این نرم افزار از موقعیت جغرافیایی شما، برای معرفی افراد استفاده می کند پس حتما دسترسی دادن این نرم افزار به Location تان را فراموش نکنید.

نصب تیندر در ایران

در نرم افزار تیندر عکس های پروفایل نمایش داده شده مهم ترین نقش را برای شما بازی می کنند، پس در انتخاب این عکس ها دقت کنید تا بتوانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید و لذت ببرید. در صفحه اصلی این برنامه با نام، عکس پروفایل، جنسیت و فاصله جغرافیایی را در ابتدا مشاهده می کنید، پس انتخاب نوشتار درست اسم و عکس های جالب و جذاب اولویت های استفاده از این برنامه هستند.

نصب تیندر در ایران

نکته مهم: در نرم افزار دوستیابی تیندر، برای برقراری ارتباط سریع تر و بهتر از عکس های بی کیفیت که چهره شما معلوم نیست اصلاً استفاده نکنید.

 

بعد ورود این اطلاعات در بخش تکمیلی، شما باید ایمیل خود را در ای برانامه ثبت کنید تا هرگونه اتفاقی که در آینده رخ می دهد را به موقع اطلاع رسانی کند. بعد از ثبت ایمیل باید بروی گزینه SEND EMAIL بزنید و منتظر باشید تا ایمیل برای شما ارسال شود، بعد از ارسال و دیدن این ایمیل، نوبت به ثبت ایمیل و فعال سازی اکانت Tinder  شما است که خواندن این متن ایمیل و زدن دکمه Verify Email از این نرم افزار دوستیابی به راحتی استفاده کنید.

 

طریقه استفاده از نرم افزار Tinder و آشنایی با اصطلاحات آن

 

با استفاده از عناوین نوشته شده در تصویر شما می توانید راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنیدالبته این نکته را فراموش نکنید که این نرم افزار به صورت رایگان در دسترس است ولی امکان پرداخت درون برنامه ای نیز وجود دارد که امکانات بیشتری را در دسترس شما قرار می دهد.

نصب تیندر در ایران

UNDO (بازگشت): با زدن این دکمه شما به صفحه شخص قبلی باز میگردید.

Like (دوست داشتن): با فشردن این نکته، شما نشان می دهید که از آن فرد خوشتان آمده است و می خواهید با او ارتباط برقرار کنید.

Dislike (تمایل نداشتن): فشار دادن این گزینه یعنی عدم تمایل شما به ارتباط با آن فرد است.

Boost (سرعت دادن): استفاده از این دکمه در نسخه پولی امکان پذیر است و یک بار در ماه برای نسخه رایگان، با زدن این دکمه به مدت 30 دقیقه اکانت شما به صورت ویژه در دسترس افراد نزدیک به شما قرار می گیرد.

Super Like (علاقه زیاد): این گزینه یعنی به شدت مشتاق به برقراری ارتباط با فرد هستید و در نسخه رایگان این برنامه، روزانه 3 بار می توانید از این گزینه استفاده کنید.

Messages (پیام ها): در این قسمت تمامی چت ها و اتفاقات مربوط به دوست یابی شما با اشخاص مختلف را نشان داده می شود.

Setting (تنظیمات): در بخش تنظیمات، شما می توانید به عکس های پروفایل، تنظیمات پیدا کردن افراد که هم بر اساس سن و هم بر اساس فاصله از موقعیت شما است دسترسی داشته باشید.

DISCOVERY: این بخش مربوط به جستجوگر تیندر است که بر اساس سلیقه شما افراد را نمایش می دهد.

 

نکته مهم: این نرم افزار بر اساس موقعیت جغرافیایی(Location) شما فعالیت می کند و مهم است که حتما سیستم موقعیت یابی تلفن همراهتان در زمان استفاده از این برنامه روشن باشد، در غیر این صورت با خطای زیر مواجه می شوید.

 

در آخر ما تمامی توضیحات مهمی که در هنگام استفاده از این نرم افزار زیبا را که لازم بود با شما در میان گذاشتیم، تا بتوانید بدون مشکل از این نرم افزار استفاده کنید، در صورت داشتن سوال و یا راهنمایی در بخش کامنت با ما در ارتباط باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو