قطع برق مدارس چابهار به علت بدهی

منبع: برترین ها

46

1399/6/27

21:57


رئیس اداره آموزش وپرورش بخش پلان شهرستان چابهار گفت: از پانزدهم شهریورماه که سال تحصیلی جدید را شروع کردیم، شرکت های وصول برق، اقدام به قطع برخی از مدارس کردند و با سرانه اندکی که این مدارس داشتند هزینه قبض را پرداخت و برق را مدارس را مجددا وصل کردیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره آموزش وپرورش بخش پلان شهرستان چابهار گفت: از پانزدهم شهریورماه که سال تحصیلی جدید را شروع کردیم، شرکت های وصول برق، اقدام به قطع برخی از مدارس کردند و با سرانه اندکی که این مدارس داشتند هزینه قبض را پرداخت و برق را مدارس را مجددا وصل کردیم.

بادپا در بازدید معاون عمرانی فرماندار شهرستان چابهار از بخش پلان افزود: با توجه به قانون رایگان بودن مصرف برق و آب و گاز، چرا مدارس با چنین اخطاریه هایی مواجه می شوند و منجر به قطع شدن برق مدارس می شود.

وی اظهار کرد: بر اساس مصوبه بین آموزش و پرورش و سازمان نیرو صدور تعرفه بدهی برق برای مدارس غیر قانونی و برق مدارس رایگان می باشد.

وی گفت: بسیاری از مدارس بخش پلان همانند روستای بوتی مشکل شبکه و افت فشار برق دارند که نیاز است در این مورد کاستی ها جبران شوند.

رئیس اداره آموزش وپرورش پلان ادامه داد: تعداد 78 واحد آموزشی با بیش از 7563 نفر دانش آموز در مقاطع مختلف دوره ابتدایی در این بخش مشغول به تحصیل می باشند.

بادپا تصریح کرد:برای شرایط سخت کرونایی که بر جامعه حاکم است تمام مدارس را با دستورات ستاد مقابله با کرونا شهرستان هماهنگ کردیم که پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را مد نظر قرار بدهند تا شاهد مشکلات ناگوار نباشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو