آغاز بارش پنج روزه باران در برخی استان‌ها

منبع: برترین ها

31

1399/6/28

09:07


سازمان هواشناسی از آغاز بارش ۵ روزه باران در برخی استان‌ها از فردا و کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی از آغاز بارش ۵ روزه باران در برخی استان‌ها از فردا و کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا جو آرام در اکثر مناطق کشور حاکم است و برای سواحل دریای خزر افزایش موقتی دما پیش‌بینی‌شده است. از اواخر وقت فردا و طی روز یکشنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان‌های واقع در سواحل شمالی و برای مناطق اردبیل رشد ابر، وزش باد، رگبار باران گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما پیش‌بینی‌شده که بارش‌ها در استان گیلان و غرب مازندران از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

دوشنبه آینده در برخی مناطق استان‌های اردبیل و گیلان و روز سه شنبه به‌ویژه در ساعات بعدازظهر در مناطق شمالی استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه آینده با عبور سامانه بارشی از نوار شمالی کشور در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد،کاهش نسبی دما،ابرناکی و بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در مناطق شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی‌شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو