شبکه دو سیما؛ شهره سلطانی مهمان «حس مشترک» می‌شود

منبع: سینما پرس

64

1399/6/28

10:35


سینماپرس: ویژه‌ برنامه گفتگو محور «حس مشترک» در ۳ روز آینده با حضور سیدعلی صالحی، امیر غفارمنش و شهره سلطانی روی آنتن می‌رود.

شهره سلطانی سریال قاب خاطره

سینماپرس: ویژه‌ برنامه گفتگو محور «حس مشترک» در ۳ روز آینده با حضور سیدعلی صالحی، امیر غفارمنش و شهره سلطانی روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماپرس، ویژه برنامه گفتگو محور «حس مشترک» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی در روزهای پایانی شهریورماه میزبان سه بازیگر سینما و تلویزیون می‌شود.

سیدعلی صالحی روز جمعه ۲۸ شهریورماه، امیر غفارمنش روز شنبه ۲۹ شهریور و شهره سلطانی روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه مهمان این ویژه برنامه محرمی می‌شوند.

این برنامه در پایان هر گفتگو با مهمانان خود، انگشتری با نگینی ارزشمند که ساخته شده از سنگ مضجع شریف امام حسین (ع) است، به آن‌ها اهدا می‌کند.

«حس مشترک» در ۳۰ قسمت، در کنار گفتگو با شخصیت‌های سینما، تلویزیون و ورزشکاران درباره تجربه‌های معنوی و ارادتشان به امام حسین (ع)، میزبان واقفینی از سراسر کشور خواهد بود تا درباره فرهنگ ارزشمند وقف با آن‌ها گفتگو کند.

در کنار این مهمانان، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی‌شان به محرم گره خورده مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت.

«حس مشترک» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی کاری از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه است که در ایام محرم و صفر هر شب بعد از خبر ساعت ۲۲.۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

همچنین بازپخش این برنامه روز بعد در ساعت‌های ۶:۴۰ و ۱۴ از شبکه دو سیما خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو