ترامپ: چین تهدیدی برای انتخابات آمریکا است

منبع: برترین ها

34

1399/6/28

15:08


رئیس جمهوری آمریکا با واکنش به بیانیه منتشر شده از سوی رئیس اف.بی.آی درباره اینکه مسکو تلاش می‌کند تا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مداخله کند، گفت، چین تهدید بزرگتری برای انتخابات سوم نوامبر است تا روسیه.

ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا با واکنش به بیانیه منتشر شده از سوی رئیس اف.بی.آی درباره اینکه مسکو تلاش می‌کند تا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مداخله کند، گفت، چین تهدید بزرگتری برای انتخابات سوم نوامبر است تا روسیه.

به گزارش خبرگزاری تاس، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: کریستوفر رای، رئیس اف.بی.آی، شما فعالیت‌های چین را که بسیار بزرگتر از اقدامات روسیه هستند، نمی‌بینی!

رئیس اف.بی.آی روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که روسیه به تلاش‌هایش در مداخله و نفوذ در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر آمریکا از طریق رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌های دولتی و خبرنامه‌های آنلاین ادامه می‌دهد.

مساله احتمال مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به طور منظم از سوی مقام‌های این کشور مطرح می‌شود چون ادعا شده بود که روسیه در روند انتخابات ۲۰۱۶ ایالات متحده دست داشته است اما مسکو همواره این اتهام را رد کرده است.

در فوریه سال جاری میلادی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به این مساله اشاره کرده بود که کرملین بارها این مساله را رد کرده که در انتخابات آمریکا در نوامبر ۲۰۲۰ دخالت می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو