دانلود بازی Fantasy of Expedition برای کامپیوتر – نسخه valtrix1982

دانلود بازی Fantasy of Expedition برای کامپیوتر – نسخه valtrix1982


منبع: دانلود ها

78

1399/6/28

23:29


Fantasy of Expedition یک بازی اکشن ماجراجویانه است که در سبک راگ لایک دنبال می‌شود. بازیکنان در این اثر می‌توانند ارتش خود را راه‌اندازی کرده و خود را برای یک لشکر کشی بزرگ آماده کنند. انتخاب‌های شما در بازی تاثیرگذار است و باید فاز استراتژیک بازی را نیز به‌خوبی درک کنید. برای پیروزی در نبردها و شرکت در رویدادها، می‌توانید شخصیت‌های دیگر را استخدام کرده و به‌خوبی المان‌های موردنیاز بازی را ارتقا دهید. سرنوشت در انتظار شما است و می‌توانید با خرید و جمع‌آوری المان‌های مختلف، عاقبت خوبی در بازی داشته باشید. ارتش خود را ساخته و تلاش کنید که تنوع را در مهارت‌های خود ایجاد کنید. استراتژی‌ها قابل برنامه‌ریزی هستند و هیچ محدودیتی پیش روی شما وجود دارد. اگر از المان‌های مدیریتی دل خوشی ندارید، می‌توانید از سیستم هوش مصنوعی استفاده کرده و هر واحد را با کنترل خاصی به حرکت درآورید. بدین ترتیب دیگر نیازی نخواهد بود که مدام همه چیز را کنترل کنید.

Fantasy of Expedition Build 5558434 PC-valtrix1982

دانلود-بازی-Fantasy-of-Expedition

مسیرهای مختلفی در بازی می‌بینیم و هرکدام از این تشکیلات، نقش کوچکی در رسیدن به هدف پایانی خواهند داشت. سازندگان بازی تلاش کرده‌اند که گزینه‌های متنوعی را برای سرگرم شدن در اختیار شما قرار دهند، اما این به خود شما بستگی دارد که تا چه حدی با بازی ارتباط برقرار کرده و بتوانید حوصله‌ی همراهی با هرکدام از آن‌ها را داشته باشید. نبردها و استراتژی‌های مختلفی را در بازی می‌بینیم که هرکدام شامل ماجراجویی‌های مختلفی هستند. الگوهای رشد در بازی به‌صورت تصادفی دنبال می‌شود و با هر بار مرگ، از محیط دیگری بازی را می‌توانید شروع کنید. آیتم‌ها و موجودات خطرناک بازی نیز هرکدام استراتژی حمله خاصی دارند و می‌توانید تفکرات استراتژیک هرکدام را برای شکست دادن آن‌ها درک کنید. جهان‌های مختلفی را در بازی خواهید دید که بستگی به ریتم پیشروی شما خواهد داشت و هر بازیکن، قدم در موارد مختلفی خواهد گذاشت.

info

Fantasy of Expedition is a Roguelike Action Adventure Game where players lead their own army on an expedition mandated by the Heavens. Be careful what choices you make on our randomized maps! Recruit, purchase, and gather relics to win battles and solve events. Your destiny awaits!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10

Processor: 2.00 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 512 MB Graphics card

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. حتما بازی را در یک مسیر کوتاه مثلا D:\Games اکسترکت کنید.

3) بازی را توسط فایل اجرایی “FOE.exe” به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Fantasy of Expedition Build 5558434-valtrix1982 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو