دانلود بازی Atomicrops v1.1.9a برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Atomicrops v1.1.9a برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

130

1399/6/29

00:00


در بازی Atomicrops وظیفه‌ی کاشت و برداشت محصولات و رشد دادن آن‌ها برعهده شما خواهد بود و باید تا می‌توانید سود خود را افزایش دهید. می‌توانید زیست بوم‌های مختلف را کاوش کرده و از گذشته‌ی خود برای تجربه موارد مختلف استفاده کنید. اما کار به‌همین سادگی‌ها نیست و موجوداتی پدیدار شده و به محصولات شما حمله می‌کنند. در چنین شرایطی شما باید در مقابل آن‌ها مقاومت کرده و اجازه ندهید که خود و افرادتان از گرسنگی بمیرید. چالش در بازی رفته رفته افزایش پیدا کرده و زمستان و تابستان هرکدام شرایط خاص خودشان را پیدا می‌کنند. در پایان هر روز، سلاح‌ها نوسازی شده و می‌توانید با رفتن به شهر، اقلام دفاعی بیشتری را برای خود خریداری کنید. جوایز ویژه‌ای برای شما درنظر گرفته شده است و می‌توانید در پایان هر هفته جوایز بیشتری را دریافت کنید. کشاورزی در بازی نقطه اتکای شما است و باید از این راه سود و پول زیادی را کسب کنید. جنگ را فراموش نکرده و تلاش کنید که روحیه خود را حفظ کنید.

Atomicrops v1.1.9a (41296) PC-GOG

دانلود-بازی-Atomicrops

در بازی Atomicrops توانایی کشاورزی و جنگی شما سنجیده شده و می‌توانید آن‌ها را رفته رفته بهبود دهید. مراحل ویژه‌ای هم در بازی وجود دارد که در مواقع بحرانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پیروزی در بازی پاداش‌های زیادی برای شما خواهد داشت و حتی در ساده‌ترین شرایط نیز می‌توانید با شگفتی‌های جدیدی روبرو شوید. شخصیت‌های جدید رفته رفته برای شما پدیدار شده و می‌توانید آن‌ها را به‌صورت دائمی به تیم خود اضافه کنید. هرکدام از این شخصیت‌ها دارای توانایی خاصی هستند و برخی نیز NPC هایی هستند که به شدت در داستان بازی تاثیر دارند. نبردهایی را هم داریم که باس هستند و با شکست دادن آن‌ها، قدرت‌های بیشتری را می‌توانید کسب کنید. حتی ساده‌ترین مراحل نیز برای شما لذت بخش خواهند بود و می‌توانید گزینه‌ها و المان‌های سرگرم کننده بیشتری را باز کنید.

info

An action-packed roguelite where you must cultivate and defend the last farm in the post-apocalypse wasteland. Farm mutated crops, marry townsfolk, and kill every mutant creature that tries to invade! 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐢𝐧’𝐭 𝐧𝐨 𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲 𝐟𝐚𝐫𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐢𝐦𝐮𝐥𝐚𝐭𝐨𝐫.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7+

Processor: AMD Athlon X4 5350, Intel Core i3-2100T or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 480M, Radeon HD 6790 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7+

Processor: AMD Athlon X4 605e, Intel Celeron G1610 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Radeon HD 7850, GeForce GTX 470 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

Sound Card: Yes

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Atomicrops v1.1.9a (41296)-GOG با لینک مستقیم

—————-

دانلود آلبوم موسیقی متن بازی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو