دانلود Tinker Island 1.7.10 – بازی ماجرایی جزیره تینکر برای اندروید

دانلود Tinker Island 1.7.10 – بازی ماجرایی جزیره تینکر برای اندروید


منبع: دانلود ها

134

1399/6/29

01:59


بازی Tinker Island شما را به یک جزیره تروپیکا می برد که در آن رها شده اید و باید داستان بازی را پی بگیرید. گرافیک ساده بازی، نوید یک بازی هنری جذاب را می دهد که باید به صورت ماجراجویانه آن را دنبال کنید و به دنبال جزیره ای پر از اسرار باشید. بازی دارای هنرهای بسیاری است و باید همواره در حی تجربه بازی، آنها را نظاره کنید و گنجینه هایی که در اختیارتان قرار می گیرد را مشاهده نکید. بازی دارای جهان بزرگی است و می توانید یک پیاده روی طولانی مدت را در آن داشته باشید.

با دانلود Tinker Island، باید منابع را از سر راه خود جمع آوری کنید و بتوانید زندگی روزمره جذابی را تجربه کنید. تبدیل شدن به یک بازمانده، چیزی است که باید قدرش را بدانید و تا می توانید در جزیره به کاوش بپردازید. بسیاری از افراد از دست رفته اند و این تنها شما هستید که می توانید امیدی برای داشتن یک زندگی طولانی مدت داشته باشید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۲ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Tinker Island 1.7.10 Apk + Mod

کاور-Tinker-Island

info

You’re cast away on a TROPICAL ISLAND. Become the leader of SURVIVORS in this lost PARADISE. Take them on an ADVENTURE of a lifetime – build a base, explore mysteries or forage treasures. Learn the art of crafting, foraging and exploring but keep in mind, there is never an idle moment in the everyday lives of the survivors.

WHAT’S NEW
Made the game easier to understand for first time players.
Increased reward for watching an ad and fixed a bug where some users did not get +50% of resources after watching an ad.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو