به کارگردانی محمد توریوریان؛ «حلزون» بهترین فیلم جشنواره آرژانتینی شد

منبع: سینما پرس

125

1398/4/15

11:19


سینماپرس: فیلم کوتاه «حلزون» به کارگردانی محمد توریوریان بهترین فیلم جشنواره «CINEVERSATIL» آرژانتین شد.

فیلم کوتاه «حلزون»

سینماپرس: فیلم کوتاه «حلزون» به کارگردانی محمد توریوریان بهترین فیلم جشنواره «CINEVERSATIL» آرژانتین شد.

به گزارش سینماپرس، «حلزون» به کارگردانی و نویسندگی محمد توریوریان در نهمین دوره جشنواره «CINEVERSATIL» به عنوان بهترین فیلم جشنواره انتخاب شد.

«حلزون» پیش از این موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره «Milestone Worldwide» آمریکا شده و در چهاردهیمن جشنواره شرقی ژنو سویس از سوی هیات داوران تقدیر شده است.

این فیلم کوتاه که در بیست و پنجمین دوره جشنواره «Brainwash» آمریکا نیز پذیرفته شده است در ماه جولای در شهر اوکلند کالیفرنیا به نمایش گذاشته خواهد شد.

«حلزون» داستان سه جوان را روایت می‌کند که توسط یک قاچاقچی انسان قصد عبور غیرقانونی از مرزهای کشور ترکیه را دارند اما اعتقادات مذهبی قاچاقچی انسانی که می‌خواهد آنها را از مرز رد کند برای آنها مشکلاتی ایجاد می‌کند.

عوامل و دست اندرکاران «حلزون» عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: محمد توریوریان، مدیر فیلمبرداری: وریا گلزاریان، تدوین: سوران فهیم، طراحی صدا: حسین قورچیان، طراح گریم: مینا معینی، دستیار کارگردان: فریده نادری، بازیگران: آزیتا حسینی، بابک کاظمیان‌مقدم، حسین مهرپیما، افشین ملکی، اصلاح رنگ: هوتن حقشناس، ویژوال افکت: سهراب حسین‌زاده، مصطفی حبیبی، دستیاران فیلمبردار: جمیل نصیری، میدیا خدایاری، مدیرتولید: شاهو کاکی، صدابردار: محمد توریوریان، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سمیرا حسینی.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو