انتقال سوارز به یوونتوس لغو شد!؟

منبع: سیمرغ

64

1399/6/29

08:01


انتقال سوارز به یوونتوس لغو شد!؟

بنظر میرسد انتقال لوئیس سوارز به یوونتوس با مشکلاتی همراه شده و امکان دارد این بازیکن نتواند به ایتالیا سفر کند

هنوز هم احتمال دارد سوارز به یوونتوس برود؟

رونالد کومان در بدو ورودش به بارسلونا، به لوئیس سوارز گفت که باید این تیم را ترک کند چرا که جایی در برنامه‌های او و پروژه‌ی جدید بارسلونا نخواهد داشت.

سوارز در آستانه‌ی انتقال به یوونتوس بود اما شرایط تغییر کرد چرا که او نمی‌تواند در موعد مقرر پاسپورت ایتالیایی بگیرد و از این نظر به مشکل می‌خورد اما آیا هنوز هم احتمال پیوستن او به یوونتوس وجود دارد؟

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که دوران لوئیس سوارز در نیوکمپ به پایان رسیده است چرا که سرمربی هلندی بارسلونا به او اعتقادی ندارد. لیونل مسی خواستار ماندن سوارز در بارسلوناست و با توجه به شرایطی که پیرامون انتقالش به یوونتوس وجود داشت، به نظر می‌رسید که این تیم مقصد نهایی‌اش باشد اما چون او پاسپورت ایتالیایی نداشت شرایطش دشوار شد.

به گفته‌ی رسانه‌ها سه گزینه برای او وجود دارد؛ رفتن به پاریسن ژرمن، پیوستن به اتلتیکو مادرید یا ماندن در بارسلونا.

اما از نظر لوئیس سوارز هنوز هم احتمال پیوستنش به یوونتوس وجود دارد. این بازیکن 33 ساله پیرامون احتمال انتقالش به یوونتوس، در گفتگو با گاتزتا دلوا اسپورت گفت:" بله ، احتمال دارد انتقال به یووه اتفاق بیفتد."

با توجه به اینکه هیگواین هم رسما از یوونتوس جدا و راهی لیگ آمریکا شد، باید دید که بیانکونری‌ها به دنبال کدام مهاجم خواهند رفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو