چگونه برای نوزادمان پاپوش ببافیم؟

چگونه برای نوزادمان پاپوش ببافیم؟


منبع: آرگا

567

1399/6/29

09:21


آموزش بافت پاپوش نوزاد به صورت مرحله به مرحله را در این مقاله ملاحظه فرموده و با استفاده از این آموزش جالب، اقدام به بافت پاپوش های زمستانی زیبا و متنوع برای نوزادان نمایید.

چگونه برای نوزادمان پاپوش ببافیم؟

با یادگیری آموزش بافت پاپوش یا کفش می توانید به راحتی اقدام به بافتن پاپوش های زمستانی زیبا نمایید. در ادامه آموزش مرحله به مرحله بافتن پاپوش نوزادی را ملاحظه می فرمایید که با استفاده از این آموزش می توانید به راحتی اقدام به بافتن نموده و از داشتن پاپوش های نوزادی زیبا برای فصل زمستان لذت ببرید.

آموزش بافت پاپوش زیبا و جدید برای نوزادان دختر و پسر :

در این مطلب آموزش بافتن کفش نوزادی ساق دار را ارائه می دهیم که این پاپوش برای نوزاد دختر و پسر مناسب می باشد و شما می توانید تنها با تغییر رنگ کاموا، آن را تبدیل به پاپوش دخترانه و یا پسرانه نمایید. بافتن این پاپوش بسیار راحت است و با کمی دقت و توجه می توان آن را به بهترین شکل انجام داد. در مباحث قبلی آموزش بافت کلاه نوزاد و همچنین بافت شال گردن را مطرح نمودیم که در صورت دلخواه می توانید با استفاده از آن آموزش ها و همچنین آموزشی که در ادامه ارائه می دهیم، ست زیبایی از کلاه، شال گردن و کفش برای نوزادتان داشته باشید. در ادامه این آموزش زیبا را ملاحظه نمایید.

آموزش بافت پاپوش

آموزش بافت پاپوش نوزادی ساق دار :

اولین اقدام برای بافت پاپوش نوزادی اندازه گیر می باشد.. در این مرحله طول و عرض کف پای نوزاد را اندازه بگیرید و سپس عرض را از طول کم نمایید. توجه داشته باشید که حاصل  تعیین کننده زنجیره های مورد نیاز شماست. به طور مثال اگر طول ۱۲ و عرض ۵ سانتی متر باشد. شما باشد به اندازه هفت سانتی متر زنجیره بزنید.

training-shoes-textures-8

ابتدا دو زنجیره و یک بافت پایه بلند بزنید، حال سه پایه بلند دیگر در همان دانه بزنید که حاصل می شود ۵ دانه.  در تمام دانه ها به جز آخرین دانه هر کدام یک پایه بلند بزنید. در دانه اخر نیز باید هفت بافت پایه بلند بزنید. با همین روش بافت را ادامه دهید و دانه آخر را با بخیه یا شلال به زجیره وصل نمایید. برای رج دوم نیز بافت را به همین صورت ادامه دهید و دو زنجیره بزنید. در رج شوم نیز همین مراحل را تکرار نمایید به این صورت که در دانه اولد یک پایه بلند، در دانه های دوم و سوم هر کدام دو پایه بلندف در دانه چهارم باید سه پایه بلند و در دانه های پنچم و ششم هر کدام دو پایه بلند و در دانه هفتم یک پایه بلند بزنید کار به اتمام برسد. تصویر زیر نقشه بافت کفی پاپوش را نشان می دهد که با استفاده از آن راحت تر می توانید اقدام به بافت نمایید.

آموزش بافت پاپوش با قلاب


برای قسمت لبه دار پایین کفش که در تصاویر زیر با رنگ سفید بافته شده است شما نیاز به بافت شلال دارید، حال به سراغ رج چهارم می رویم و در دو دانه اول پایه بلند بزنید و هر دو دانه که بافتید یکی کم کنید یعنی دانه ی سوم و چهارم را باهم ببافید. در رج پنج دو پایه بلند بزنید و سپس هر یک دانه که بافتید یکی کم کنید. به این معنی که یک دانه ببافید دو دانه ی بعد را باهم ببافید. سپس باقی دانه ها را هر کدام یک پایه بلند ببافید دانه آخر را به زنجیره ها وصل نمایید. در رج ششم نیز دو پایه بلند بزنید و و زمانی که به جلوی کفش رسیدید دو تا دو تا دانه ها را باهم ببافید. اگر قصد دارید ارتفاع کفش تان کم باشد می توانید رج چهارم را تکرار نمایید.

مراحل بافت پاپوش با قلاب

تا این مرحله از نحوه بافت پاپوش توانید قسمت اصلی کفش را ببافید. حال باید به سراغ ساق کفش بروید. در رج اول نخ را کور کنید و مجددا از قسمتی که ساق دور پا ایجاد می شود زنجیره بزنید. در ج دوم و سوم دو زنجیره بزنید و در همان دانه یک پایه بلند دیگر نیز بزنید. حال در تمامی دانه ها باید یک پایه بلند بزنید به جز دانه آخر که نیاز به دو پایه بلند دارد. حال که با رج چهارم رسیدید، دو زنجیره بزنید و در هر دانه یک پایه نیز بزنید. سپس دور تا دور ساق را پایه کوتاه بزنید. توجه داشته باشید که برای زبانه پاپوش، می توانید در دانه هایی که در قسمت جلو کفش باقی مانده هر کدام یک پایه بلند بزنید و سپس در دانه اول و آخر هر کدام دو پایه بزنید به این معنا که دانه اضافه کنید و در دو رج بعدی نیز همین کار را تکرار نمایید و در آخرین رج با نخ سفید در تمام دانه های پایه کوتاه بزنید و کار بافت پاپوش را به اتمام برسانید.

اموزش بافت انواع پاپوش

بافت پاپوش ما به پایان رسد، با استفاده از این نحوه بافت می توان پاپوش های مختلفی را برای نوزادان و کودکان خود ببافید. فقط توجه داشته باشید که اگر قصد دارید این پاپوش زیبا را برای نوزاد دختر ببافید بهتر است، با استفاده از گل های بافتنی زیبایی بیشتر به پاپوش های ببخشید. بافت گل با قلاب را در مباحث قبل نیز توضیح دادیم که می توانید از آن آموزش نیز استفاده نمایید.

پاپوش نوزادی دخترانه

بافت پاپوش دخترانه زیبا

مدل پاپوش نوزاد پسرانه

مدل پاپوش پسرانه زیبا و جدید

مدلهای جدید پاپوش بافت برای نوزادان دختر و پسر

امروزه انواع مدل پاپوش بافتنی زیبا برای نوزادان دخترانه و پسرانه به صورت دستباف و یا ماشینی تولید می شوند که علاوه بر اینکه یک پوشش گرم برای فصل سرد سال محسوب می شود, می تواند تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت ظاهر کودکانتان داشته باشند و نوزادان دلبند شما را با نمک تر جلوه دهد، همچنین بسیاری از مادران خوش سلیقه و خوش ذوق می توانند به راحتی الگوی بافت این پاپوش های زیبا را ایده بگیرند و مدلهای متنوع و جذاب آن را در منزل و با کمترین هزینه ببافند، حال برای مشاهده جدیدترین و زیباترین مدلهای پاپوش برای نوزادان دختر و پسر می توانید در ادامه همراه ما شوید.

تصاویر بافتنی پاپوش نوزاد

بافت پاپوش در منزل یک نوع خلاقیت جذاب است که نیازمند کمی ذوق و سلیقه بوده و با استفاده از وسایل ساده ای از جمله میلهای بافتنی یا قلاب و نیز کاموا های رنگی زیبا انجام می گیرد و در بالا با روشی از آموزش بافت پاپوش آشنا شدید؛ بنابراین در صورتی که علاقمند به یادگیری و الگوگیری انواع مدلهای جدید و شیک پاپوش بافت برای نوزادان دلبندتان هستید، در اینجا تصاویری از انواع پاپوش های بافتنی بامزه، صندل و کفش زمستانی برای نوزادان دختر و پسر قرار داده ایم که می توانید ببینید و مدل بافت آن را به راحتی ایده بگیرید.

آموزشی از بافتنی پاپوش

آموزش زیبایی از بافتنی پاپوش

مدلهای بافتنی پاپوش نوزاد

جدیدترین آموزش بافتنی پاپوش

زیباترین آموزش بافتنی پاپوش

انواع بافتنی پاپوش نوزادان

آموزش بافتنی پاپوش شیک

آموزش بافتنی پاپوش پسرانه

آموزش بافت پاپوش فانتزی

آموزش بافتنی پاپوش دخترانه

آموزش بافتنی پاپوش فانتزی

آموزش بافت پاپوش نوزاد

آموزش بافتنی پاپوش و کلاه

آموزش بافتنی پاپوش نوزاد

آموزش بافت پاپوش پسرانه

آموزش بافتنی پاپوش زیبا

آموزش زیبای بافتنی پاپوش

آموزش جدید بافتنی پاپوش

آموزش بافتنی پاپوش

آموزش بافت پاپوش دخترانه

امیدواریم آموزش بافت پاپوش نوزاد و مدلهای زیبایی از آن را که در این مقاله ملاحظه نمودید، برایتان مفید و قابل توجه بوده باشد و با استفاده از این نوع بافت زیبا، پاپوش های متنوع و جدید را برای نوزادتان ببافید. همچنین می توانید در بخش آموزش بافتنی از دیگر مدل های بافتنی جدید و زیبا و طریقه بافتن آن ها دیدن فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو