تصاویر مهناز افشار از سطح شهر حذف شد! + عکس

منبع: سیمرغ

48

1399/6/29

10:32


تصاویر مهناز افشار از سطح شهر حذف شد! + عکس

 تصویر مهناز افشار از پوستر تبلیغاتی اکران آنلاین فیلم گیلدا حذف شد

سانسور مهناز افشار از پوستر تبلیغاتی فیلم «گیلدا»

اخیرا بنر تبلیغاتی فیلم "گیلدا" به کارگردانی و به تهیه‌کنندگی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی منتشر شده است . در این فیلم مهناز افشار به عنوان یکی از بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخته است اما د رتصاویر منتشر شده خبری از عکس مهناز افشار، بازیگر نقش اصلی فیلم بر روی پوستر تبلیغاتی این فیلم نیست. پیشتر نیز تصویر مهناز افشار بر روی پوستر فیلم "آشفتگی" نسز حذف شده بود.

بیشتر بدانید : مهناز افشار: هنوز نفس می کشم و خودم را سانسور نمی کنم! + عکس

حذف مهناز افشار از پوستر فیلم گیلدا


حذف مهناز افشار از پوستر فیلم گیلدا

مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند او در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقۀ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

مهناز افشار در فیلم گیلدا

مهناز افشار در فیلم "گیلدا" عهده‌دار ۷ نقش متفاوت بوده است. افشار به جز "گیلدا" ، فیلم "ناگهان درخت" را نیز برای اکران در انتظار دارد.

«گیلدا» نام فیلمی در ژانر درام محصول سال ۱۳۹۵ به کارگردانی «امید بنکدار» و «کیوان علیمحمدی» است. در این فیلم بازیگرانی، چون «مهناز افشار»، «حامد کمیلی»، «هادی حجازی فر»، «حمیدرضا پگاه» و ... به ایفای نقش پرداخته اند. 

مهناز افشار و حامد کمیلی در گیلدا


مهناز افشار و حامد کمیلی در گیلدا

گیلدا ماجرای زنی به نام «گیلدا» را روایت می‌کند که صاحب رستوانیست. شبی اتفاقی برایش می‌افتد که سیاه‌ترین شب زندگی اش می‌شود و برای نجات زندگی اش تا صبح فرصت دارد. 

پرونده های قضایی مهناز افشار

مهناز افشار به دلیل پشتیبانی از دختران خیابان انقلاب و انتقاد از حجاب اجباری در ایران پرونده‌ای با اتهام تشویق مردم به فساد و فحشا وجود دارد. همچنین به خاطر پشتیبانی از زندانیانی همچون یاسمن آریانی و محمدعلی طاهری، و همچنین انتقاد از کودک ‌همسری با انتقاد شدید اصولگرایان تندروی ایران مواجه بوده و پرونده‌های قضایی با اتهام‌ هایی مانند نشر اکاذیب، تبلیغ علیه نظام علیه او باز هستند.

 

بیشتر بدانید : دست دادن مهناز افشار با آرش، افشار احتمالا برنمی گردد + عکس

بیشتر بدانید : حجاب مهناز افشار روی فرش قرمز فیلمی در آلمان + عکس

بیشتر بدانید : چرا مهناز افشار برای بازی در فیلم جدیدش عذرخواهی کرد + عکس

بیشتر بدانید : عاقبت پرونده شکایت از مهناز افشار چه شد؟ + توضیحات شاکی

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو