مدل های کمد دیواری اتاق کودک با طرح های زیبا و دوست داشتنی

مدل های کمد دیواری اتاق کودک با طرح های زیبا و دوست داشتنی


منبع: آرگا

649

1399/6/29

12:48


کمد دیواری اتاق کودک از انواع وسایل ضروری و کاربردی است که می تواند کاربردهای زیادی داشته باشد و فضای ذخیره سازی ایده آلی را برای قرار دادن وسایل ضروری در اتاق کودکان دختر و پسر ایجاد کند, در ادامه انواع مدل کمد دیواری برای اتاق کودک را مشاهده خواهید کرد.

مدل های کمد دیواری اتاق کودک با طرح های زیبا و دوست داشتنی

امروزه در اغلب اتاق خواب ها از کمد دیواری استفاده می شود. کمد دیواری ها دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند که بهتر است شما با توجه به دکوراسیون و سایر وسایل موجود در اتاق خواب طرح و رنگ کمد دیواری اتاق کودک را انتخاب کنید.

اتاق کودکان همیشه پر از وسایل بازی و لباس های مختلف است بنابراین وجود کمدهای دیواری در اتاق کودکان الزامی است, شما می توانید با قرار دادن انواع وسایل در کمد دیواری اتاق خواب کودک، از شلوغی و به هم ریختگی اتاق بچه ها جلوگیری نمایید.

کمد دیواری ساده

مدل های کمد دیواری اتاق کودک با طرح های فانتزی و جدید

کمد دیواری بخش زیادی از فضای دیوار را اشغال می کند از این رو طرح و رنگ کمد دیواری می تواند در دکوراسیون اتاق خواب کودکان تاثیرگذار باشد, در ادامه این مطلب ما قصد داریم تا شما همراهان عزیز و گرامی را با انواع طرح های متنوع و جدید کمد دیواری اتاق کودکان آشنا سازیم که امیدواریم از مشاهده ای مدل ها نهایت لذت را ببرید.

کمد دیواری زیبا برای اتاق کودکان

طرح های زیبا و شیک کمد دیواری برای اتاق کودکان دختر

از کمدهای دیواری در اتاق کودکان به عنوان یک عنصر تزئینی و کاربردی استفاده می شود. امروزه کمد های دیواری در انواع طرح های کمد دیواری ریلی و کمد دیواری های ساده موجود هستند که انتخاب طرح کمد های دیواری به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. علاوه بر طرح کمدهای دیواری رنگ آن ها از دیگر عوامل مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بهتر است برای اتاق کودکان دختر از کمد دیواری با رنگ قرمز و سفید و سبز و صورتی و انواع رنگ های دخترانه استفاده کنید.

کمد دیواری با طرح جدید برای اتاق کودک

کمد دیواری با طرح فانتزی و زیبا برای اتاق کودک

کمد دیواری اتاق کودک دختر

کمد دیواری اتاق کودک با طرح های دوست داشتنی

کمد دیواری زیبا و شیک

مدل کمد دیواری با طرح کاربردی

کمد دیواری زیبا اتاق کودک

کمد دیواری جدید و جذاب اتاق بچه

کمد دیواری با طرح مدرن و کاربردی

کمد دیواری اتاق بچه با طرح زیبا

کمدهای دیواری اتاق کودک پسر با طرح های فانتزی

 کمد دیواری اتاق خواب بچه ها را در ابعاد بزرگ تر انتخاب کنید تا بتوانید همه وسایل مورد نیاز کودک خود را در آن قرار دهید. بهتر است وسایل به شیوه ای اصولی و مرتب در کمد چیده شوند تا در صورت نیاز کودک شما بتواند به راحتی به وسیله مورد نظر خود دسترسی داشته باشد. می توانید بخشی از کمد را به لباس و بخش دیگر را به کفش و کتاب داستان و اسباب بازی و … اختصاص دهید. رنگ های آبی و زرد و سفید و …. می تواند برای انتخاب رنگ کمد دیواری اتاق کودکان پسر مناسب و ایده آل باشند.

کمد دیواری با رنگ سفید

کمد دیواری مدرن اتاق کودک

کمد دیواری

کمد دیواری مدرن و جدید اتاق کودک

کمد دیواری با طرح ساده

مدل کمد دیواری اتاق بچه با طرح ساده و زیبا

کمد دیواری اتاق کودک با طرح فانتزی

  

کمد دیواری اتاق بچه با طرح شیک و کاربردی

کمد دیواری اتاق کودک

 

کمد دیواری دو رنگ برای اتاق بچه

مدل های مدرن و شیک از کمد دیواری اتاق نوجوان

همانطور که در بالا اشاره شد کمد دیواری ها بهترین ترفند برای جمع و جور کردن فضای اتاق خواب ها می باشد به ویژه با نصب کمد دیواری در اتاق کودکان و نوجوانان وسایل بازی و سرگرمی، من جمله کتاب های درسی و … حالت مرتب تری به خود می گیرند و با قرار گرفتن در درون کمدها، فضای اتاق بازتر خواهد شد و کودکان و نوجوانان در اتاق خود احساس آرامش بیشتری خواهند داشت.

طرح کمد دیواری و همخوانی رنگ آن با تم دیوارهای اتاق و وسایل موجود در آن بسیار حائز اهمیت است و والدین به هنگام انتخاب دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و پسرانه برای فرزند خود باید به این موارد توجه داشته باشند و مدل طراحی را اعمال نمایند که با روحیات و سلیقه فرزند دلبندشان سازگاری بیشتری داشته باشد تا از حضور در اتاق خود احساس شادی و شعف نمایند. وجود کمد دیواری در اتاق، موجب می گردد که کودکان و نوجوانان راحت تر و سریع تر اتاق به هم ریخته و شلوغ را مرتب و تمیز کنند و علاقه بیشتری برای انجام آن خواهند داشت.

قشنگ ترین کمد دیواری اتاق کودک

در ادامه این بخش مدل طراحی های متنوع از کمد دیوارهای مناسب اتاق خواب نوجوانان دختر و پسر را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشای این مدل ها لذت ببرید و بر اساس فضا و متراژ اتاق و همچنین علاقمندی فرزند خود، طرحی ایده آل از کمد دیواری را انتخاب نمایید.

جدیدترین کمد دیواری اتاق کودک

مدل جدید کمد دیواری اتاق نوجوان

مدل متفاوت کمد دیواری اتاق نوجوان

مدل شیک کمد دیواری اتاق نوجوان

مدل جدید کمد دیواری اتاق نوجوان

مدل قشنگ کمد دیواری اتاق نوجوان

مدل استثنایی کمد دیواری اتاق نوجوان

مدل خاص کمد دیواری اتاق نوجوان

مدل به روز کمد دیواری اتاق نوجوان

مدل پسرانه کمد دیواری اتاق نوجوان

مدل ایده آل کمد دیواری اتاق نوجوان

خاص ترین کمد دیواری اتاق کودک

مدل دخترانه کمد دیواری اتاق نوجوان

مدل لوکس کمد دیواری اتاق نوجوان

کمد دیواری اتاق نوجوان با طرح جدید

کمد دیواری اتاق نوجوان با طرح خاص

کمد دیواری اتاق نوجوان با طرح دوست داشتنی

در این مطلب انواع مدل کمد دیواری اتاق کودکان با طرح های زیبا و دوست داشتنی را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها کمد دیواری مناسبی را برای اتاق خواب کودکتان انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل کمد دیواری کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو