«زالاوا» با نوید پورفرج کلید می‌خورد

منبع: برترین ها

87

1399/6/29

13:34


نوید پورفرج که پیش از این سابقه حضور در فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» را دارد به تازگی به فیلم «زالاوا» پیوسته است.

خبرگزاری ایلنا: نوید پورفرج که پیش از این سابقه حضور در فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» را دارد به تازگی به فیلم «زالاوا» پیوسته است.
 

«زالاوا» با نوید پورفرج کلید می‌خورد

 
 پیش تولید فیلم سینمایی «زالاوا» به نویسندگی و کارگردانی ارسلان امیری آغاز شد و نوید پورفرج اولین بازیگری است که در این پروژه سینمایی حضورش قطعی شده است.
 
طرح و‌ فیلم‌نامه‌ی «زالاوا» در سال ۲۰۱۹ در بازار آسیایی فیلم هنگ‌کنگ از میان آثار متقاضی از بیست‌ و یک‌کشور در مرحله‌ی داوری نهایی قرار گرفت و سرانجام موفق شد جایزه‌ی حمایت HAF را که از سوی Kofic (خانه‌ی فیلم کره‌جنوبی) اهدا می‌شود، دریافت نماید. 
 
فیلم‌ سینمایی «زالاوا» به نویسندگی ارسلان امیری، تهمینه بهرام و آیدا پناهنده، به تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری در طوبی فیلم تهیه می‌شود.
 
همچنین آیدا پناهنده: مشاور کارگردان، مهدی بدرلو: مجری طرح، امیر اسکندری: مدیر تولید، محمد رسولی: مدیر فیلمبرداری، حسین کرمی: طراح صحنه و لباس، عباس عباسی: طراح چهره‌پردازی، هادی ساعدمحکم: صدابردار، علی مردانه: برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان، محسن روزبهانی: جلوه‌های ویژه میدانی، امیر پهلوان زاده: جلوه‌های ویژه بصری، محمد بدلو: عکاس، آیدا اورنگ: مشاور رسانه‌ای عوامل این فیلم سینمایی هستند.
 
«زالاوا» اولین تجربه سینمایی ارسلان امیری در مقام کارگردان است. ‎این سینماگر‌ پیش از این به عنوان فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر در فیلم‌های «ناهید»، «تی‌تی» و «پاییزنیکایدوها» همکاری داشته و کارگردانی مستندهایی چون «زمین نا‌آرام» و «اتاق امن» و در مقام فیلمنامه‌نویس آثاری همچون «ویلایی‌ها»، «اسرافیل» و «گیج‌گاه» را در کارنامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو