بهترین رنگ مو هایلایت تیره و روشن روی موی مشکی + عکس

بهترین رنگ مو هایلایت تیره و روشن روی موی مشکی + عکس


منبع: زیبامون

1,875

1399/6/29

17:59


مدلهای متنوع هایلایت بر روی موی مشکی رو در این بخش از زیبامون ببینید و ایده بگیرید!

بهترین رنگ مو هایلایت تیره و روشن روی موی مشکی + عکس

رنگ موی مشکی، یکی از رنگ موهای طبیعی و فوق العاده جذاب هست که تقریبا برای تمام رنگ پوست‌ها مناسب بوده و زیبایی و جذابیت فوق العاده‌ای رو برای خانمها ایجاد میکنه. اگرچه رنگ موی مشکی به تنهایی میتونه خیره کننده و خاص باشه اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که موی مشکی با هایلایت چه جوری میشه و چه رنگ هایلایتی برای موی مشکی مناسب هست؟

هایلایت کردن موها، یکی از روشهای عالی برای تغییر در رنگ و استایل موهاست و بدون اینکه رنگ زمینه و اصلی موها رو تغییر بده، میتونه زیبایی فوق العاده‌ای رو برای موها به وجود بیاره و یکی از بهترین انتخابها برای افرادی هست که تمایل ندارند موهاشون رو به طور یکدست رنگ کنند!

ما در این بخش از زیبامون دات کام، ایده‌های متنوع و جذابی از هایلایت مو تیره و روشن برای موی مشکی رو آماده کردیم تا هم ببینید که موی مشکی با انواع هایلایت چقدر خیره کننده و زیبا میشه و هم بتونید برای رنگ و هایلایت موهاتون بهتر تصمیم بگیرید و یک انتخاب متفاوت و عالی داشته باشید!

 

هایلایت روشن روی موی تیره

شاید در چند سال گذشته، وجود موهای نقره‌ای و خاکستری در لابه لای موها کمی استرس زا بود اما این روزها، بسیاری از خانمها ترجیح میدن تا از هایلایت نقره‌ای و خاکستری که شبیه به موی سفید شده هست استفاده کنند تا جذابیت بیشتری برای موهای مشکی و تیره خود به وجود بیارن. استفاده از هایلایت نقره‌ای - خاکستری یکی از اون انتخابهای جذابی هست که میتونه رنگ مشکی موها رو فوق العاده درخشان‌تر و خیره کننده تر نشون بده و ارزش یکبار امتحان کردن رو داره.

 

هایلایت مو نقره ای روی مو مشکی

 

رنگ مو مشکی با هایلایت قرمز و بورگاندی

رنگ مو قرمز یکدست شاید نتونه توجه شما رو به خودش جلب کنه اما چند رشته هایلایت قرمز و بورگاندی در لا به لای موهای مشکی و تیره، جذابیت زیادی داره و رنگ و رویی متفاوت برای موهای مشکی به وجود میاره.

 

هایلایت مو قرمز بورگاندی روی مو مشکی

 

حتما بخوانید: آموزش مرحله به مرحله هایلایت مو با فویل

 

هایلایت بلوند برای موهای مشکی و تیره

اگر دوست دارید ظاهر موهاتون متفاوت‌تر و خاص تر از همیشه باشه، پیشنهاد میکنیم از هایلایت بلوند برای موهای مشکی و تیره خود استفاده کنید. این تضاد رنگی بین موهای مشکی و هایلایت بلوند و روشن، ظاهری شیک و زیبا برای موها به وجود میاره و تمام توجهات رو به خودش جلب میکنه و جز انتخابهای عالی برای رنگ موی هایلایت عروس هم هست.

 از آنجایی که این هایلایت مو نیاز به دکلره کردن مو داره بهتره به یک متخصص رنگ مو مراجعه کنید تا هایلایت مو به بهترین شکل ممکن روی موهاتون ایجاد بشه.

 

هایلایت بلوند و روشن روی مو مشکی

 

هایلایت قهوه ای شکلاتی روی موی مشکی

اگر به فکر ایجاد یک درخشش طبیعی برای موهای مشکی خود هستید و تمایلی به تغییر رنگ اصلی موهاتون ندارید، بهترین کار این هست که از هایلایت قهوه ای - شکلاتی در لا به لای موهای تیره و مشکی خود استفاده کنید. با این کار ساده رنگ مشکی موهاتون درخششی زیبا و طبیعی پیدا میکنه و انگار در زیر نور خورشید، کمی قهوه ای شده و زیبایی موهاتون رو چند برابر میکنه و یکی از انواع هایلایت بدون دکلره محسوب میشه.

 

رنگ مو مشکی با هایلایت قهوه ای شکلاتی

 

حتما بخوانید: معرفی کامل روش های مختلف هایلایت به همراه عکس

 

رنگ مو مشکی با هایلایت آبی

شاید شما هم جز اون دسته از خانم‌هایی باشید که تمایل دارند هر چند وقت یکبار، رنگ مویی متفاوت و خاص رو امتحان کنند! هایلایت مو آبی یکی از انتخابهایی هست که میتونه جلوه و درخشش زیبایی برای موهای مشکی ایجاد کنه و استایل و چهره شما رو متفاوت تر و خاص تر از همیشه نشون بده. شما میتونید تناژهای مختلف رنگ مو آبی از آبی روشن فانتزی تا آبی تیره و سورمه‌ای رو بر روی موهای مشکی امتحان کنید و از زیبایی که برای موهاتون به وجود میاره لذت ببرید.

 

رنگ مو مشکی با هایلایت آبی تیره

 

هایلایت آبی روی موهای مشکی

 

هایلایت کاراملی روی موی مشکی

شاید تصور کنید داشتن موها بلوند، جذابیت زیادی به همراه داره اما آیا به این موضوع فکر کردید که موهای مشکی با هایلایت بلوند و کاراملی چقدر میتونه چهره و استایل شما رو جذابتر کنه؟ به جرات میشه گفت موهای مشکی با هایلایت کاراملی به اندازه موهای بلوند عالی و جذاب هست و جلوه خاصی رو برای موها به وجود میاره؛ به شرطی که اینکار رو به یک فرد متخصص در زمینه رنگ مو و هایلایت بسپارید تا نتیجه کار خیره کننده و شیک بشه. این هایلایت میتونه یکی از انتخابهای خیلی خوب برای رنگ موی سال 2020 هم باشه.

 

هایلایت کاراملی قهوه ای روی مو مشکی

 

حتما بخوانید: روش بلوند کردن موهای مشکی رنگ شده

 

موهای مشکی با هایلایت بلوند دودی

هایلایت مو بلوند دودی هم یکی از انتخابهای خیلی خوب برای خانمهایی هست که تمایلی به ایجاد رنگ خیره کننده برای موهاشون ندارند و دوست دارند با ایجاد یک هایلایت طبیعی، جذابیت موهای مشکی خودشون رو بیشتر کنند. رنگ مو بلوند دودی، یک رنگ دودی و سرد روی موها به وجود میاره که ظرافت و زیبایی خیلی خوبی رو در کنار رنگ مو تیره و مشکی خواهد داشت.

 

موی مشکی با هایلایت بلوند دودی

 

رنگ مو مشکی با هایلایت بنفش

اگر طرفدار رنگ موهای فانتزی و خاص هستید، بهتون پیشنهاد میکنیم هایلایت مو بنفش رو برای موهای مشکی حتما امتحان کنید و از این طریق، درخشش موهاتون رو چند درجه ارتقا بدید! هایلایت بنفش یکی از انتخابهای خیلی عالی برای رنگ موی دخترانه 2020 نیز هست.

 

رنگ مو مشکی با هایلایت بنفش

 

حتما بخوانید: آموزش مش کردن مو + ترکیب رنگساژهای جدید

 

هایلایت مو رزگلدی برای موهای مشکی

رنگ مو رزگلدی، یکی از رنگهای فوق العاده ظریف و زنانه هست که جلوه و زیبایی خاصی رو برای موها ایجاد میکنه. شما میتونید این رنگ موی جذاب رو به شکل هایلایت در کنار موی مشکی مورد استفاده قرار بدید و مطمئن باشید که رنگ موهاتون از همیشه خاص‌تر و خیره کننده‌تر خواهد شد.

 

هایلایت مو رزگلد روی مو مشکی

 

هایلایت مو صورتی رزگلدی برای مو مشکی

 

رنگ موی های لایت روشن برای مو مشکی

اگر تمایل دارید در عین مدرن بودن، همه چیز رو کلاسیک نگه دارید، شاید استفاده از هایلایت طلایی بر روی موهای مشکی، منطبق با خواسته شما باشه! این مدل رنگ مو به شما این اجازه رو میده تا هم رنگ مشکی موهاتون رو حفظ کنید و هم از درخشش و جذابیت رنگ طلایی بر روی موها بهره مند بشید و یک ظاهر خاص برای موها به وجود بیارید.

 

مو مشکی با هایلایت طلایی

 

حتما بخوانید: رنگ ابرو متناسب با رنگ موی من کدام است؟

 

رنگ موی تیره با هایلایت فانتزی

اگر به فکر ایجاد یک تغییر موقتی و متفاوت برای موهای خود هستید، بهترین کار این هست که از ترکیب چند رنگ فانتزی برای هایلایت کردن موهای مشکی و تیره خودتون استفاده کنید و درخششی خاص و متفاوت برای موها به وجود بیارید. 

 

رنگ مو تیره با هایلایتهای فانتزی

 

رنگ مو مشکی با هایلایت بلوطی

شما میتونید با استفاده از هایلایت بلوطی روی موی مشکی، موهاتون رو چند بُعدی کنید! این هایلایت عمق خیلی خوبی رو برای موهای مشکی به وجود میاره و از اونجایی که دارای تناژ قرمز هست، جذابیت ویژه‌ای رو برای چهره و موهای شما ایجاد میکنه و باعث میشه تا زیباتر از همیشه به نظر برسید.

 

موی مشکی با هایلایت بلوطی

 

حتما بخوانید: موهای مشکی و هایلایت مناسب برای آن

 

هایلایت نسکافه ای شکلاتی روی مو مشکی

اگر قصد دارید از هایلایت روشن بر روی موهای تیره استفاده کنید، هایلایت نسکافه ای شکلاتی یکی از انتخابهای فوق العاده و شیک هست که جلوه‌ای زیبا برای موها به وجود میاره و جز انتخابهای خیلی مناسب برای خانمهای جوان خواهد بود.

 

خهایلیات نسکافه ای روی موی مشکی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو