ست ماسک و شال شیوا ابراهیمی بازیگر

ست ماسک و شال شیوا ابراهیمی بازیگر


منبع: پرشین وی

117

1399/6/29

18:18


در این تصویر شیوا ابراهیمی بازیگر زمین گرم را با ماسکی متفاوت می بینید

ست ماسک و شال شیوا ابراهیمی بازیگر

شیوا ابراهیمی هنرپیشه جوان سینمای ایران است که این روزها با سریال زمین گرم مهمان خانه های شماست. این بازیگر جوان سال ۷۶ برای اولین بار جلوی دوربین رفت و تاکنون در چندین فیلم و سریال ایفای نقش کرده است. در ادامه در پرشین وی می خواهیم عکسی از شیوا ابراهیمی بازیگر را برای شما قرار دهیم که ماسک بر چهره دارد.

ماسک متفاوت شیوا ابراهیمی بازیگر

عکسی که شیوا ابراهیمی با ماسک‌ متفاوتش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

شیوا ابراهیمی بازیگر

ماسک شیوا ابراهیمی بازیگر

بد نیست درباره شیوا ابراهیم بیشتر بدانید

شیوا ابراهیمی متولد ۲۹ بهمن ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر است، لیسانس تئاتر دارد و کار خود را در ابتدا و پس از ورود به دانشکده با تیاترهای دانشجویی آغاز کرد و با سریال کهنه سوار در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی برای اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت. شیوا ابراهیمی با فیلم مسافر در سال ۱۳۸۰ به سینما ورود کرد و با حضور موفق در سریال مدینه در سال ۹۲ و پرده نشین در سال ۹۳ شناخته تر شد. او در سال ۱۳۹۷ در سریال مینو نقش دختری بنام رعنا را به خوبی بازی می کند و بیش از پیش دیده می‌شود.

بازیگر زمین گرم

بازیگر زمین گرم

شیوا ابراهیمی با بهنام خدایاری ازدواج کرده و صاحب یک دختر بنام نفس خدایاری است. خودش درباره تجربه مادرانگی می‌گوید: من و نفس بیشتر با هم دوست هستیم و گاهی وقت ها هم مثل دو خواهریم. حرف های مان را راحت به هم می گوییم و با هم تصمیم می گیریم.

شیوا ابراهیمی بازیگر

تصویر شیوا ابراهیمی بازیگر

نفس در خیلی از کارها با من مشورت می کند ولی در نهایت تصمیم با خودش است. فکر می کنم در روزگار فعلی باید با نسل امروز بیش تر رابطه رفاقت آمیز داشت و با فرزندان دوست بود. تا قبل از تولد نفس نمی دانستم فرزندم دختر است یا پسر، من و همسرم طرفدار این بودیم که همه چیز خیلی طبیعی طی شود، وقتی نفس به دنیا آمد واقعا سورپرایز شدم چون فکر می کردم فرزند پسر است.

بازیگر جوان

بازیگر جوان

البته من هم پسر و هم دختر دوست داشتم ولی احساس می کردم بچه پسر
است و وقتی فهمیدم بچه دختر است شاید یه کمی خوشحال تر شدم
نفس در هند و شهری به نام پونا به دنیا آمد و من تا قبل از تولد او حتی
سونوگرافی نرفتم و کلا همه چیز روند خیلی طبیعی داشت.

بازیگر ایرانی

بازیگر ایرانی

اینستاگرام و سلام سینما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو