ببینید: حضور بازیگران در مراسم یادبود ماه‌چهره خلیلی

ببینید: حضور بازیگران در مراسم یادبود ماه‌چهره خلیلی


منبع: ایران آرت

223

1399/6/29

19:43


هنرمندان و بازیگران سینما، در فرهنگسرای نیاوران گرد هم آمدند و یاد و خاطره ماه‌چهره خلیلی را گرامی داشتند.

ایران آرت: مراسم چهلمین روز درگذشت ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون، با حضور جمعی از هنرمندان از جمله مهری شیرازی، فلورا سام، شقایق فراهانی، امیرعلی دانایی، سوسن پرور و ... در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، سوسن پرور، بازیگر تلویزیون، ضمن اشاره به این‌که هنوز رفتن این هنرمند عزیز را باور نکرده است، گفت: "زندگی‌های‌مان به اندازه کافی، خالی از عشق و محبت شده است. این عمر باقی‌مانده را مهربان‌تر کنار هم باشیم و دستان یکدیگر را محکم‌تر از قبل بگیریم."

امیر علی دانایی، دیگر بازیگر حاضر در این مراسم با اشاره به این‌که اولین تجربه جدی بازیگری‌اش در "کلاه پهلوی"، روبه‌روی ماه‌چهره خلیلی بوده است، گفت: "او هنرمندی بی‌حاشیه، شوخ، خندان و بامعرفت بود که نتوانست حقش را از این سینما بگیرد. توانایی او در بازیگری بسیار بیشتر از این بود که نشان داد و متاسفانه نتوانست به جایگاه واقعیش در دنیای بازیگری برسد."

به گزارش خبرآنلاین، نوید دری، پسر زنده‌یاد ضیاء‌الدین دری هم با اشاره به حضور پر رنگ ماه‌چهره خلیلی در روند تولید سریال "کلاه پهلوی" گفت: "در تولید این سریال، وقتی تاریخ ویزای من به پایان رسید و مجبور شدم به ایران برگردم، ماه‌چهره خلیلی با این‌که کارش جلوی دوربین به پایان رسیده بود و می توانست به لندن برگردد، در پاریس ماند و جای خالی من را به عنوان دستیار کارگردان پر کرد."

در ادامه، مهدیه محمدخانی، خواننده موسیقی سنتی هم از شروع آشنایی‌اش با ماه‌چهره خلیلی گفت و این‌که همیشه مردم به دلیل شباهت چهره‌شان، آن‌ها را با هم اشتباه می‌گرفتند.

ماه‌چهره خلیلی در تاریخ هفدهم مرداد، بعد از ده ماه جنگیدن با بیماری سرطان، از دنیا رفت.

.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو