افزایش قیمت ها در بازار خودرو که از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده بود در حالی ادامه پیدا کرد که خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ تا ۸۸۰ میلیون تومان بالا رفت اما از هفته گذشته قیمت ها در این بازار کمی تعدیل شدند و طی چند روز اخیر قیمت ها در این بازار به ثبات رسیده اند به گونه ای که این خودرو طی چند روز اخیر روی قیمت ۸۷۸ میلیون تومان ثابت مانده است و مدل ۹۸ آن نیز در حال حاضر ۸۳۸ میلیون تومان قیمت دارد.

در این بین که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ طی چند هفته اخیر بر روی ۱۹۵ میلیون تومان ثابت بوده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ پس از کمی کاهش قیمت در هفته گذشته اتاکنون بر روی ۲۴۵ میلیون تومان ثابت مانده است و در این بین اما خودرو ۲۰۶ صندوقدار نیز ثبات قیمت را طی چند هفته اخیر تجربه کرده است و در حال حاضر ۲۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در بین خودروهای گروه تیبا نیز وضع به همین منوال است و در حالی که خودرو تیبا هاچ بک ای ایکس طی هفته گذشته ۱ میلیون تومان ارزان شده بود و به قیمت ۱۳۴ میلیون تومان رسیده بود تاکنون نیز بر روی این قیمت ثابت مانده است. تیبا هاچ بک پلاس روی ۱۴۰ میلیون تومان ثابت مانده است و در حال حاضر تیبا صندوقدار اس ایکس و صندوقدار پلاس به ترتیب ۱۲۱ و ۱۳۷ میلیون تومان قیمت دارند.

در این بین اما نوسانات قیمت در هفته گذشته در بین خودروهای دنا بیشتر دیده می شد به طوری که خودرو دنا معمولی با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۲۷۷ میلیون تومان رسیده بود و تاکنون بر روی این قیمت ثابت مانده است و دنا پلاس دنده ای توربو نیز با افزایش ۱ میلیون تومانی در هفته گذشته تاکنون بر روی ۳۵۵ میلیون تومان ثابت مانده است و دنا پلاس دنده ای ساده نیز که در هفته گذشته از ۳۰۰ میلیون تومان به قیمت ۳۰۲ میلیون تومان رسیده بود تاکنون بر روی این قیمت ثابت مانده است.

قیمت انواع خودروهای ساینا نیز طی این مدت ثابت بوده است و در حال حاضر ساینا ای ایکس دنده ای ۱۲۵ میلیون تومان و ساینا پلاس دنده ای ۱۳۹ میلیون تومان قیمت دارند.

در بین خودروهای گروه پراید نیز پراید ۱۱۱ در هفته گذشته نزدیک به ۱ میلیون تومان ارزان شده و تاکنون بر روی ۱۱۲ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۱ نیز که در هفته گذشته 1 میلیون تومان ارزان شده بود تاکنون بر روی ۹۸ میلیون تومان ثابت مانده است  و پراید ۱۳۲ نیز در حالی که  ۹۹ میلیون تومان قیمت دارد ثبات قیمت را تجربه می کند.