بازدید از موزه زیر آبی کانکون و جذابیت های تماشایی آن

بازدید از موزه زیر آبی کانکون و جذابیت های تماشایی آن


منبع: آرگا

90

1399/6/30

10:03


موزه زیر آبی کانکون یکی از مهم ترین موزه های دنیا است این موزه ها دارای مجموعه اثری بسیار ارزشمندی هستند و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند در این موزه می توانید مجسمه هایی را مشاهده کنید که از حالت های گوناگون انسنانی ساخته شده اند و احساسات مختلف انسانی را به ترسیم می کشند با بازدید از این موزه می توانید اطلاعات تاریخی مهمی به دست آورید.

بازدید از موزه زیر آبی کانکون و جذابیت های تماشایی آن

موزه زیر آبی کانکون یکی از موزه های معروفی است که در کشور مکزیک و در شهر کانکون واقع شده است این موزه به دلیل جذابیت های مختلفی که دارد مورد توجه گردشگران است این موزه جذاب در سال ۲۰۰۹ احداث شده است و بعد از خرابی ها و خسارت هایی که ناشی از طوفان بوده است این موزه شکل گرفته است. این مکان می تواند برای ماجراجویان و غواصان مکان بسیار مناسبی باشد و از جذابیت های بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد قرار گرفتن این موزه در زیر آب های ساحلی این منطقه موجب شده است تا آن را به عنوان یکی از جاذبه های توریستی این شهر بشناسند و در میان گردشگران اهمیت بسیار زیادی داشته باشد ساخت این موزه ارزشمند توسط مجسمه ساز انگلیسی جیسون جی کایرس با استفاده از بتن صورت گرفته است. جذابیت های این موزه برای گردشگران بسیار زیاد است و هر ساله علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند جالب است بدانید این موزه تنها موزه زیرآبی در دنیا است و تا کنون جاذبه ای نظری آن در هیچ جای دنیا وجود نداشته است همچنین این موزه از جمله بزرگ ترین مجموعه های آبی است که مورد توجه گردشگران و علاقه مندان زیادی است. شما علاقه مندان نیز می توانید در ادامه این بخش با جاذبه های بیشتری از این موزه آشنا شوید و اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این منطقه به دست آورید بنابراین تا ادامه این بخش هماره ما باشید.

مسجمه های موزه کانکون

موزه زیر آبی کانکون:

این موزه یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی در این شهر محسوب می شود و با وجود صدها مجموعه مجسمه ای که در خود جای داده است یکی از موزه های ارزشمند زیر دریایی است این مجسمه ها در اندازه های طبیعی ساخته شده اند و به همین دلیل است که واقعی به نظر می رسند دیدن این دسته از جاذبه ها می تواند برای هر گردشگری دارای جذابیت باشد و مورد توجه همگان قرار گیرد هر ساله تورهای گردشگری که در اطراف این موزه برگزار می شوند تعداد بسیار زیادی از گردشگران را جذب می کنند که از این جهت دارای اهمتی می باشند. همانطور که پیش از این اشاره شد این موزه در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است و با ساخت صدها مجسمه عظیم در دل آب های آن به یکی از عظیم ترین موزه های دریایی دنیا تبدیل شده است. آب های این منطقه با وجود اینکه کم عمق است جذابیت زیادی دارد و به یکی از مهم ترین پارک های ملی دنیا تبدیل شده اند. مجموعه مجسمه هایی که در این موزه در معرض دید عموم قرار می گیرند می تواند بسیار جالب توجه باشند و زیبایی های بی حدی دارند.

موزه کانکون

شما علاقه مندان و گردشگران برای اینکه بتوانید از موزه زیر آبی کانکون بازدید کنید باید با استفاده از قایق های توریستی به این منطقه بروید این قایق ها شیشه ای هستند و مهم ترین و به روزترین امکانات غواصی را برای گردشگران ارائه می دهند. این موزه شگفت انگیز دارای جذابیت های بی شماری است و با وجود چنین جاذبه های منحصر به فردی می تواند جذابیت های بی شماری داشته باشد از گونه های دریایی که می توانید در زیر این آب ها مشاهده کنید می توان به گونه هایی از مرجان های دریایی اشاره نمود.

هدف از ساخت این موزه:

هر شخصی که از این موزه شگفت انگیز بازدید می کند این سوال برایش ایجاد می شود که چرا این موزه با چین مجسمه های عظیمی در زیر آب ها ساخته شده است و چگونه ایده ساخت این موزه به ذهن سازنده آن خطور کرده است؟ این موزه زیرآبی بخش مهمی از مرجان های دریایی را در خود جای داده است و از آن ها حفاظت می کند هدف اصلی از ساخت این موزه زیر دریایی حفاظت از این گونه های ارزشمند مرجان ها است حجاری هایی که در این بنا می بینید ساخته دست بشری است و با موادی ساخته شده اند که کاملا طبیعی هستند. این موزه نه تنها ارزش طبیعی دارد بلکه یک اثر هنری بسیار جذاب به نظر می رسد که باید حتما از نزدیک آن را مشاهده کنید.

موزه زیر آبی کانکون

این موزه دارای چه آثاری است؟

موزه زیر آبی کانکون دارای مجموعه آثار هنری ارزشمندی است که با استفاده از بتن ساخته شده اند در این موزه زیبا و شگفت انگیز می توانید مجموعه ارزشمندی با بیش از ۵۰۰ اثر هنری که ساخته دست بشری است را مشاهده نمایید. این موزه دارای مجسمه های عظیمی است که برخی از آن ها به شکل تمام قد ساخته و طراحی شده اند این مجموعه با وجود اینکه توسط انسان ساخته شده است اما بسیار حیرت انگیز است و مانند یک اثر باستانی به نظر می رسد.

 موزه زیر آبی کانکون یکی از مهم ترین مکان های دیدنی مکزیک است و هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای بازدید از این موزه به مکزیک سفر می کنند مسجمه هایی که می توانید در این مجموعه مشاهده کنید رویاهایی است در ذهن سازنده بوده و به تحقق پیوسته است از این حیث این ایده ها و رویاها برای خیلی از افراد قابل درک و لمس است و موجب جذابیت بیشتر این مجموع ارزشمند شده است. در سفر به مکزیک ممکن است بخواهید بدانید که از کدام مکان های دیدنی مکزیک بازدید کنیم شما علاقه مندان می توانید در لینک نیز با جاذبه های بیشتری از این کشور آشنا شوید.

موزه آبی کانکون

این مجسمه های برداشتی از چهره های مختلف انسانی در حالت های گوناگونی است که به نوعی فرهنگ و سنت های بومی این مناطق را نیز در خود جای داده اند این آثار باستانی و مجموعه هنری بسیار ارزشمند هستند و امروزه به عنوان نوعی نمایشگاه هنری مدرن نیز در میان علاقه مندان شناخته می شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو