مدل مانتو چین دار با طرح های شیک و زیبای امروزی

 مدل مانتو چین دار با طرح های شیک و زیبای امروزی


منبع: آرگا

925

1399/6/30

12:04


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو چین دار با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

 مدل مانتو چین دار با طرح های شیک و زیبای امروزی

مانتوی چین دار از انواع طرح های زیبا و خاص می باشد و شما می توانید از این طرح مانتو در مکان های مختلف استفاده نمایید و جذابیت ظاهری خود را تکمیل نمایید همچنین این طرح مانتو متفاوت می باشد و برای افراد با سلیقه های خاص انتخابی مناسب به شمار می رود. 

مدل مانتو چین دار شیک و زیبا

خانم های ایرانی برای حضور در مکان های عمومی و اداری باید از مانتو برای حفظ حجاب خود استفاده نمایند از این رو مانتو یکی از پرکاربردترین لباس ها برای آن ها به شمار می رود. مانتوهای دخترانه و زنانه در انواع طرح های متنوع موجود می باشند که مانتوی چین دار یکی از آن ها است.

مانتوی بلند چین دار

طرح مانتوهای چین دار

مانتوهای چیندار در انواع طرح های مانتو بلند و مانتو کوتاه موجود می باشند همچنین برای دوخت این طرح مانتوها از پارچه های طرح دار و گلدار و ساده استفاده می شود که هر یک از آن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مانتوهای چین دار برای خانم هایی که دارای فرم اندام لاغر و متناسب هستند انتخابی مناسب به شمار می روند و اگر فرم اندام شما درشت و چاق است بهتر است از پوشیدن این مانتوها خودداری نمایید زیرا چین مانتو باعث می شود تا اندام شما بزرگ و چاق تر به نظر برسد.

در دوخت برخی از این طرح مانتوها قسمت بالایی مانتو چین داده می شود و در برخی دیگر نیز قسمت پایین تنه مانتو دارای چین است که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مانتوی دخترانه چین دار

مانتوی مجلسی چین دار

مانتوی مشکی چین دار

مانتو دو تکه چین دار

مانتوی زنانه چین دار

مانتوی قرمز چین دار

مدل مانتو چین دار زنانه

این طرح مانتوها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد و بهتر است شما رنگ مانتو را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مانتوهای رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است در صورت تمایل به پوشیدن این طرح مانتو ، رنگ تیره آن را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین خانم ها با اندام چاق باید مانتویی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که دارای چین کمتری باشد.

مانتوهای چین دار در انواع طرح های مجلسی و ساده موجود می باشند که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مانتوی بلند چین دار

مانتوی شیک چین دار

مانتوی دخترانه چین دار

مدل مانتو چین دار زنانه

مدل مانتوی چین دار کوتاه

مدل مانتو چین دار رنگ تیره

مانتو چین دار مجلسی

مانتوی زیبا چین دار

مانتو مشکی چین دار

در این مطلب با انواع مدل مانتو چین دار در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی با تن پوش شیک و بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو