فروش انواع تیغ اتصال سی ان سی و اورفرز در فروشگاه اینترنتی چوبینر

فروش انواع تیغ اتصال سی ان سی و اورفرز در فروشگاه اینترنتی چوبینر


منبع: تاپ ناز

87

1399/6/30

12:15


اتصال قطعات همیشه جزء مراحل مهم تولید محصولات چوبی بوده است و در ساخت درب، پنجره، قاب عکس، آینه، جعبه، صندوقچه و … از روش های مختلف اتصال استفاده می شود. در صنعت چوب روش های مختلفی برای ایجاد اتصال بین دو یا چند قطعه وجود دارد که تیغ اورفرز و سی ان سی نمونه ای از ابزارهای مهم ایجاد اتصال در صنایع چوب محسوب می شوند. در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع تیغ اتصال عرضه شده در فروشگاه اینترنتی چوبینر بپردازیم.

فروش انواع تیغ اتصال سی ان سی و اورفرز در فروشگاه اینترنتی چوبینر

مته اتصال اورفرز و سی ان سی

همان طور که در بخش قبل ذکر شد برای ایجاد اتصال در صنعت چوب مته اتصال اورفرز و سی ان سی بسیار ابزار کارآمدی محسوب می‌شود. نوع اتصال با توجه به مدل چوب، ابعاد محصولی که قصد ساختن آن را داریم و مواردی از این قبیل مشخص می‌گردد در نتیجه از مته مخصوص به آن اتصال استفاده می‌شود. انواع مته اتصال اورفرز و سی ان سی به شرح زیر می‌باشند:

  • تیغ اتصال 90 درجه
  • تیغ اتصال پروانه ای
  • تیغ اتصال انگشتی
  • تیغ اتصال فاق و زبانه

لازم به ذکر است که تیغ هایی که دارای بلبرینگ می باشند مختص نصب بر روی اورفرز می باشند و به هیچ وجه نباید بر روی دستگاه سی ان سی نصب گردند؛ اما تیغ هایی که بدون بلبرینگ تولید می شوند قابل نصب بر روی اورفرز و سی ان سی هستند.

فروش انواع تیغ اتصال سی ان سی و اورفرز در فروشگاه اینترنتی چوبینر

تیغ اتصال 90 درجه

تیغ اتصال 90 درجه که به تیغ اتصال کوژ نیز معروف است همان طور که از نامش نیز می توان استنباط کرد برای ایجاد اتصال 90 درجه بین دو قطعه چوب استفاده می‌شود. روش استفاده از تیغ اتصال 90 درجه به این صورت است که یکی از قطعات را به صورت افقی و قطعه دیگر را به صورت عمودی با تیغ اتصال 90 درجه شیار بزنید. از تیغ اتصال 90 درجه برای ساخت درب کابینت، قاب عکس، جعبه های چوبی و… استفاده می کنند.

تیغ اتصال پروانه ای

تیغ اتصال پروانه ای یک نمونه دیگر از انواع تیغ اتصال می‌باشد که در صنعت چوب به کار می‌رود و جزء اتصالات با شکل و ظاهر فانتزی محسوب می‌شود. از تیغ اتصال پروانه ای برای ایجاد اتصال افقی بین دو قطعه کار استفاده می کنند. علاوه بر این در مواردی برای جلوگیری از پیشروی ترک ها در چوب از تیغ اتصال پروانه ای استفاده می‌شود.

فروش انواع تیغ اتصال سی ان سی و اورفرز در فروشگاه اینترنتی چوبینر

تیغ اتصال انگشتی

تیغ اتصال انگشتی که در بازار به آن جوینت هم گفته می شود یکی از مته های ایجاد اتصال بین قطعات چوبی می‌باشد. این تیغه در مدل ها و اندازه های متفاوت تولید شده است که از آن ها برای اتصال دو قطعه به یکدیگر با اشکال مختلفی اعم از هفت و هشتی، مستطیلی، نر و مادگی استفاده می شود و از ابزار های محبوب در نجاری و کابینت سازی به حساب می آیند. در حالت کلی می توان تیغ اتصال انگشتی را به دو دسته تقسیم کرد، دسته اول آن هایی که ارتفاعشان ثابت بوده و سایز مشخصی را خروجی می دهند و دسته دوم که دارای ارتفاع متغیری هستند و با کم و زیاد کردن تیغ می توان سایز خروجی آن را تنظیم کرد.

تیغ اتصال فاق و زبانه

یکی از معروف ترین اتصالات که در بین فعالین صنعت چوب رایج است، اتصال فاق و زبانه می‌باشد. همان طور که از نام این تیغ مشخص است این اتصال از دو بخش فاق و زبانه تشکیل شده است که فاق به صورت شیار یا حفره ایجاد می‌شود و زبانه در این حفره قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که اتصال فاق و زبانه در مدل های مختلفی ایجاد می شود و در مواردی به صورت کاملا مخفی برش می‌خورند و گاهی بخش های متصل شده نیز آشکار هستند. از کاربردهای تیغ اتصال فاق و زبانه می توان در ساخت میز، صندلی، مبلمان، قاب و درب های چوبی استفاده می‌کنند.

قیمت انواع تیغ اتصالات

لازم به ذکر است که تیغ اتصالات در مدل های مختلفی تولید می شود که در فروشگاه چوبینر موجود می باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع تیغ اتصالات می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

09021235626 – 02166563048 – 02634647972

Choobiner.ir

رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو