چرم، انتخابی مناسب برای پاییز و زمستان

منبع: همگردی

62

1399/6/30

13:09


یکی از انتخاب های شیک پوشان در فصل های سرد، لباس های چرم است. لباس چرم به خاطر ماهیت گرمی که دارد یکی از موارد استفاده مناسب برای پاییز و زمستان و حتی اوایل بهار است. این لباس ها در طراحی های طراحان لباس هم از اهمیت زیادی برخورد دار هستند و معمولاً طراحان برای طرح های خاص و پراهمیت تو خود سراغ چرم می روند.

اهمیت خرید چرم باکیفیت

از آنجایی که در دنیای امروز هر کالای باکیفیتی یک یا چند مشابه بی کیفیت دارد، در خرید چرم هم باید به جنس و کیفیت چرم محصول موردنظرمان توجه کنیم. شناخت چرم اصل از چرم تقلبی کار آسانی نیست و حتی باتجربه ترین ها هم در این مورد گاه به اشتباه می افتند.

پس حال که اعتماد به اجناس موجود در بازار کار سخت و پر چالش است، خریدار در خرید چرم طبیعی باید چه کار کند؟ آیا باید از روش های قدیمی مانند آتش زدن چرم برای اطمینان از اصل بودن چرم استفاده کند یا با امید به این که این چرم، چرم طبیعی است همواره با استرس از محصول خود استفاده کند؟

همان طور که می دانید محصولات چرم در زمره ی بادوام ترین محصولاتی قرار می گیرند که ما زندگی روزمره ی خود استفاده می کنیم. محصولاتی مانند کفش چرم، کیف چرم، کت چرم، کاپشن چرم، دستکش چرم، کلاه چرم، کیف پول چرم، کمربند چرم و مانتو چرم، همگی محصولاتی هستند که ما در زندگی روزمره از آن ها استفاده می کنیم. پس انتخاب چرم باکیفیت بسیار مهم است.

بهترین راه خرید چرم طبیعی

بهترین راه خرید چرم طبیعی در بازار امروز استفاده از تجربیات دیگران و خرید از برندهای معتبر است اما آیا باید صرفاً به نام روی محصول اعتماد کرد؟ آیا ممکن نیست که جنس خریداری شده، یک کپی بی کیفیت باشد؟

بعد از اطلاع از تجربیات دیگران و انتخاب برند موردنظر باید به فروشگاه معتبر مراجعه کنیم. در ایران مطمئن ترین راه بعد از مراجعه به فروشگاه رسمی برند و شعب معتبر آن، خرید اینترنتی چرم است.

در خرید آنلاین چرم نیز باید توجه داشته باشیم که از فروشگاه اینترنتی معتبری که مورد تائید خود برند است، خرید کنیم به عنوان مثال محصولات برند معتبری مانند چرم مشهد را می توان از فروشگاه اینترنتی بانی مد خریداری کرد.

بهترین راه خرید چرم طبیعی

پوشاک چرم در فصل سرد

از گذشته تا امروز کاپشن چرم یکی از لباس های محبوب پاییزه و زمستانی بوده است که هیچ گاه از مد نیافتاده و در بین آقایان و خانم های شیک پوش طرفداران زیادی داشته است. کاپشن چرم که هم از نوع زنانه و هم در مدل مردانه در بازار موجود است، اغلب در آقایان به صورت کوتاه و تا روی کمر دیده می شود اما برای خانم ها مدل این جنس کاپشن ها اغلب بلند است و نمونه هایی که تا بالای زانو و یا روی زانو ارتفاع دارند، محبوب ترند.

استفاده از کاپشن چرم بیشتر برای فصل پاییز است زیرا که این جنس کاپشن ها گرمای زیادی در آب وهوای بسیار سرد تولید نمی کنند و به خاطر نداشتن کلاه، سر و گردن را از سرما محافظت نخواهند کرد. پس اگر قصد خرید کاپشن چرم دارید حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که چه انتظاری از کاپشن دارید، اگر خواستار گرمای متعادل هستید، خرید کاپشن چرم، خریدی منطقی است.

پالتو و مانتوی چرم هم به خصوص در خانم ها بسیار محبوب است که مدل های بلند آن ها باعث می شود فرد بلندتر به نظر برسد. همچنین پوشیدن لباس های چرم در متناسب نشان دادن اندام مؤثر است. پوشاک چرم با توجه به جنس ذاتی چرم بادگیر است و برای موتورسواران هم در زمره لباس های محبوب محسوب می شود.

دست کش و کلاه چرم

در فصول سرد استفاده از دستکش و کلاه چرم هم بسیار موردتوجه است. استایل هایی که در آن ها از دست کش و کلاه چرم استفاده می شود، در میان آقایان بسیار محبوب است. استفاده از دستکش و کلاه چرم یادآور استایل های کلاسیک است و باعث می شود به استایل شما اصالت و وقار ببخشد.

دست کش و کلاه چرم

کفش چرم

بیشترین کاربرد چرم در زندگی ما در کفش ها است. بوت، نیم بوت، کفش کالج، کفش مجلسی زنانه و مردانه، صندل و دمپایی مواردی هستند که در آن ها از چرم استفاده می شود و می توان گفت چرم در صنعت کفش بیشترین کاربرد را دارد.

موارد استفاده از چرم در مدل کفش های پاییزه و زمستانی با توجه به جنس چرم و به دلیل عدم نفوذ آب و سرما به داخل کفش، بیشتر از دیگر جنس های موجود است. پس خرید کفش چرم در فصول سرد انتخابی هوشمندانه است.

همچنین امروزه اکسسوری هایی مانند بند ساعت، بند کلید و بند عینک هم از چرم ساخته می شوند که این موارد را می توان به کاربردهای چرم افزود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو