ایستگاه اتمسفر

کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟

محسن کیایی که از پرکارترین بازیگران مرد سالهای اخیر سینما و شبکه نمایش خانگی بوده، بازیگر نقش اصلی فیلم است. آناهیتا افشار که اغلب او را با فیلم « پل خواب » و « زندگی با چشمان بسته » به یاد می آوریم نیز در فیلم حضور دارد. اگر اهل تئاتر باشید، رویا افشار را هم خواهید شناخت که یکی از بازیگران فیلم است. ژاله صامتی هم که این روزها تقریباً در تمام آثار اکران آنلاین دیده می شود نیز در فیلم حضور دارد!

داستان فیلم درباره چیست ؟

یک زوج مدتهاست که از یکدیگر جدا شده اند اما این مسئله را از خانواده پنهان کرده اند تا اینکه...

کارگردان کیست ؟

مهدی جعفری که فعالیت سینمایی خود را با ساخت فیلم کوتاه در سال 1373 آغاز کرد و سپس به عنوان مدیر فیلمبردار و مستند ساز مشغول به کار شد. آخرین فیلم مهدی جعفری « 23 » نفر نام داشت که در جشنواره فیلم فجر حواشی زیادی را تجربه کرد.

نکات مثبت فیلم ؟

بازی رویا افشار در « ایستگاه اتمسفر » روان و یکدست است و به خوبی نقش یک مادر رنج کشیده را به تصویر کشیده.

ایستگاه اتمسفر

نکات منفی فیلم ؟

قصه نمی تواند نمی تواند مخاطب را با خود همراه کند. بیش از نیمی از زمان فیلم به رفت و آمد های متعدد با دیالوگ های تکراری می گذرد.

در لابلای مبحث جوانمردی و اعتماد، فیلمساز تا می توانسته شعارهای اجتماعی و اخلاقی گنجانده است. شعارهای خامی که به صورت تک جمله مطرح شده و این انتظار وجود داشته که بر روح و روان تماشاگر تاثیر بگذارد!

بحث تولید داخلی و اشتغال زایی احتمالاً بی ربط ترین موضوعی است که می توانید به یک اثر درام مانند « ایستگاه اتمسفر » پیوند بزنید. مشخص نیست که شرکت تولیدی چه ربطی به شخصیت اصلی داستان دارد!

( خطر لو رفتن داستان ) با تمام پیچ و خم های کلیشه ای داستان، زمانی که تماشاگر منتظر به پایان رسیدن قصه است، ناگهان بنده خدایی از گوشه ای پیدا می شود و صحبت از یک محموله ای می کند که غیرقانونی است و باید نابود شود تا مردم آسیب نبینند! ربطش به چک و سفته و قرض مردم را اگر یافتید ما را هم با خبر کنید!

عامل تاثیرگذار برای تماشای فیلم؟

احتمالا نام محسن کیایی بتواند افرادی را مجاب کند که فیلم را تماشا کنند.

ایستگاه اتمسفر

حرف آخر :

هیچ بخشی از فیلم « ایستگاه اتمسفر » شبیه یک فیلم سینمایی نیست و مشخص نیست چطور چنین اثری با عنوان " سینمایی " ساخته شده است!

 

منتقد: میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

 

نام فیلم : ایستگاه اتمسفر

دانلود فیلم ایستگاه اتمسفر

کارگردان : مهدی جعفری

نویسنده : مهدی عباس زاده، مهین عباس زاده

تهیه کننده : علیرضا قاسم‌خان

بازیگران :

محسن کیایی

رؤیا افشار

آناهیتا افشار

سوگل قلاتیان

و...