بهترین رستوران و کافه برای اجرای تم های مختلف + معرفی سرویس یادباش (هدیه غذا) مجموعه رستوران های ارکیده

منبع: همگردی

1,483

1399/6/30

14:10


اگر نزدیک برگزاری مراسم تولد خودتان یا یکی از عزیزانتان هستید یا مناسبت خاصی همچون ولنتاین، روز مادر و پدر یا شب یلدا نزدیک است و مایلید مراسم خود را با بهترین کیفیت برگزار کنید، شما لایق این هستید که در تمامی مناسبت ها از باکیفیت ترین پذیرایی و مجلل ترین تشریفات برخوردار شوید و خاطره این روز را تا ابد به یاد داشته باشید.

مجموعه رستوران های ارکیده با بیش از 60 سال تجربه در تمامی 6 شعب خود در تهران، کرج و مازندران از کادری مجرب برخوردار است تا تشریفات برگزاری تمامی مراسم های شما را در محیطی اصیل بر پایه معماری و طراحی مدرن، متناسب با هر نوع سلیقه و ذائقه ای با تکیه بر مهارت آشپزان و مهمانداران آموزش دیده و امکانات رفاهی همچون پارکینگ اختصاصی، سالن VIP، خانه بازی کودکان و… در قالب سالن های پذیرایی کلاسیک، آلاچیق در فضای باز مجزا و کافی شاپ برگزار نماید.

علاوه بر این، مدتی است رستوران ارکیده سرویسی را به عنوان سرویس غذای هدیه (یادباش) را راه اندازی کرده است تا همان طور که خود شما از طعم یک غذای لذیذ لذت میبرید این طعم را با کسانی که برای شما عزیز هستند به اشتراک بگذارید.

رستورانی که گنجایش برگزاری انواع مراسم ها را داراست: از جشن تعیین جنسیت تا مراسم تولد

جشن بارداری و جشن تعیین جنسیت

مادر شدن یکی از شگفت انگیزترین لحظاتی است که هر زنی منتظر آن است و می خواهد که با برگزاری جشنی این لحظات خاص را برای همیشه در ذهنش ماندگار کند.

از طرفی، جشن تعیین جنسیت نیز یکی از مرسوم ترین مراسمات این روزهاست و زوجین در این مهمانی خاص و هیجان انگیز به روش خلاقانه ای جنسیت کودک خود را به خانواده و دوستان اعلام می کنند.

مطمئناً برگزاری این جشن ها در خانه با شرایط مادر دشوار خواهد بود، ازاین رو زوجین ترجیح می دهند که این گونه جشن ها در رستوران برگزار شود تا هم دغدغه ای بابت پذیرایی باقی نماند و هم یک مهمانی خاص و هیجان انگیز به یادگار بماند.

شما می توانید در رستوران بدون استرس و راحت در کنار مهمانان خود بنشینید و لذت ببرید!

برگزاری تولد در ارکیده

برگزاری تولد در ارکیده

یکی از امکانات مجموعه رستوران های ارکیده برپایی تم اختصاصی برای مراسم تولد است. درصورتی که می خواهید تم تولد کودکتان شخصیت کارتونی محبوبش باشد حتماً در ارکیده امکان اجرای آن وجود دارد.

علاوه بر تولد کودک، امکان برگزاری تولدهای دو نفره و دسته جمعی و یا حتی امکان برگزاری تولد و سوپرایز کردن عزیزتان در هنگام سفر در شعبه متل قوی ارکیده وجود دارد. در برگزاری مراسم تولد میزبان چند مهمان هستید؟ پخش موسیقی زنده در برگزاری مراسم تولد شما تا چه اندازه اهمیت دارد؟ فضای باز در برگزاری مراسم تولد مدنظرتان هست یا فضای بسته؟ تم های خاص با رنگ بندی متنوع را در نظر دارید؟ در برگزاری مراسم تولد چه نوع غذایی را برای پذیرایی از مهمانانتان در نظر دارید؟ ارکیده با برآورده سازی تمامی نیازهای شما روزی به یاد ماندنی را برای شما خلق می کند.

ولنتاین

بسیاری دوست دارند این روز را با فرد موردعلاقه خود که ممکن است تازه با او آشنا شده و یا سال ها از بودن با او لذت می برند، در مکانی خاص و رؤیایی جشن بگیرند. بسیار مهم است که عشق زندگی خود را برای صرف یک وعده غذای خوشمزه و داشتن یک گفتگوی شیرین به کجا دعوت می کنید.

شما می توانید در رستوران ارکیده، یک میز شام هیجان انگیز و رمانتیک با گل های رز، بادکنک های قرمز و شمع های روشن، رزرو کنید. همچنین می توانید انواع غذاها را برای این شام رمانتیک سفارش دهید و با هدیه ویژه ایی عشق خود را خوشحال کنید.

قرار عاشقانه

محدودیت های ترافیکی، شلوغی خیابان ها و مکان های عمومی و… باعث می شوند انتخاب یک کافه یا رستوران خوب برای قرارهای عاشقانه سخت باشد. اما باید بگوییم در شهرهای شلوغ، فضاهایی وجود دارد که می توانند شما را با حال وهوایی رویایی و آرامش بخش روبه رو کرده و قرارهای عاشقانه شما را به گونه ای پیش ببرند که تا سال های سال از آن به نیکی یاد کنید. دکوراسیون جذاب و منحصربه فرد، رنگ آمیزی مناسب، فضای آرام و راحت، موسیقی، رعایت فاصله اجتماعی بین میزها و دسترسی آسان به این رستوران ها و کافه ها و اجرای تم های مختلف باعث شده ارکیده محیطی برای ثبت لحظات عاشقانه و رمانتیک همانند سالگرد ازدواج، جشن تولد، پیشنهاد ازدواج، ولنتاین، اولین قرار عاشقانه و… باشد.

شام و مراسم عقد

فضای بی نظیر، غذاهای دلپذیر، سرویس دهی استثنایی، دکوراسیون داخلی و میز و صندلی شیک از اصلی ترین دغدغه های عروس و دامادها در انتخاب رستوران برای برگزاری مراسم عقد است. گل آرایی با تازه ترین گل ها در طیف رنگ های متنوع، شمع آرایی که فضا را برای شام عقد رمانتیک می کند، بادکنک آرایی، استفاده از رومیزی های زیبا، استفاده از ظروف شیک و مجلسی و به کارگیری سایر تکنیک های به روز سفره آرایی شبی خاطره انگیز را در رستوران ارکیده برای عروس و داماد خلق می کند.

چرا مراسم ها و مناسبت های مختلف را در مجموعه رستوران های ارکیده برگزار کنیم؟

یک رستوران یا کافه باید چه ویژگی های داشته باشد تا بتوانیم با اطمینان خاطر اجرای مراسم و اجرای تم های خود را به آنها بسپاریم. مسائل زیادی در این امر دخیل هستند ولی مهم ترین آنها عبارتنداز:

فضای مناسب: کمبود فضا و پذیرایی از مهمانان، از دلایلی است که افراد ترجیح می دهند مراسم های خود را در رستوران برگزار کنند. اگر نمی خواهید در محیط عمومی رستوران از مهمانان خود پذیرایی کنید می توانید رستورانی را برگزینید که مجهز به سالن VIP بوده و راحتی و صمیمت بیشتری را برای شما و مهمانانتان فراهم می سازد. شعبات ارکیده با مجهز بودن به سالن های اختصاصی رستورانی رویایی برای برگزاری مراسم های مختلف می باشند.

منوی متنوع: برگزاری مراسم در رستوران ارکیده یک اقدام خلاقانه است چراکه ازنظر فضا، دکوراسیون و منو، انتخاب های متنوعی پیش رویتان می گذارد و جشنی منحصربه فرد را برایتان رقم خواهد زد. شما در ارکیده منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی را در اختیار دارید که می توانید متناسب با ذائقه خود و مهمانانتان یک یا چند نوع غذا را انتخاب و سفارش دهید.

چرا مراسم ها و مناسبت های مختلف را در مجموعه رستوران های ارکیده برگزار کنیم؟

قیمت و کیفیت غذا: بدون شک اولین نکته ای که در انتخاب منو به آن می اندیشید قیمت است اما در ارکیده قیمت غذا با توجه به حجمی که ارائه می شود بسیار مقرون به صرفه است. همچنین استفاده از مواد اولیه باکیفیت و طبخ آن توسط سرآشپزان باتجربه و زبردست، تمام انتظارات شما را از یک شام خوشمزه و بی نقص برآورده خواهد کرد.

تم اختصاصی: اگر قصد دارید تا زیبایی و شکوه بیشتری به مراسم خود بدهید می توانید از رستوران بخواهید تا فضا و میزها را متناسب جشنتان با تم مخصوص طراحی کند. پرسنل مجرب و باتجربه ارکیده با گل و بادکنک های رنگی محفلتان را تزئین می کنند. اگر دیزاین خاصی مدنظرتان است حتماً از قبل با مجموعه هماهنگ کنید تا یک میزبانی بی نقص را شاهد باشید.

پارکینگ اختصاصی: یکی از اصلی ترین دلایل تمایز ارکیده در اختیار داشتن امکانات متنوع مثل سالن VIP، فضای بازی اختصاصی برای کودکان و مهمتر از همه پارکینگ اختصاصی است. مجموعه رستوران های ارکیده با در نظر گرفتن پارکینگ اختصاصی برای مهمانان، جای هیچ نگرانی برای مهمانانی که با وسیله شخصی در مراسم حاضر می شوند باقی نمی گذارد.

کافی شاپ: اگر قصد دارید تا بعد از سرو غذا از مهمانانتان با کیک و نوشیدنی پذیرایی کنید می توانید از منوی متنوع کافی شاپ مجموعه، انواع دسر و نوشیدنی های گرم و سرد را سفارش دهید.

معرفی سرویس یادباش: هدیه غذا به عزیزان

شما هم شنیده اید میگویند بهترین و قدیمی ترین زبان برای بیان عشق و دوستی هدیه دادن است. اگر دقت کرده باشید زمانی که لحظات شادی داریم بیشتر یاد آنهایی که دوست داریم می افتیم؟ «یاد باش» مختص شما و برای همین لحظه هاست. به این منظور یک پک شکیل از غذاهای باکیفیت ارکیده همراه با یک متن اختصاصی برای کسانی که دوستشان دارید ارسال می شود تا یادگاری باشد از طعم اصیل غذاهای خوشمزه ای که کنار یکدیگر در شعبه های خاطره انگیزی همچون چالوس میل کرده اید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو