بررسی گوشی m30s و نگاهی به قابلیت های این تلفن همراه میان رده

بررسی گوشی m30s و نگاهی به قابلیت های این تلفن همراه میان رده


منبع: آرگا

82

1399/6/30

15:04


در این مطلب به بررسی یکی از گوشی های سامسونگ می پردازیم و شما می توانید با دانستن ویژگی های منحصر به فرد آن و همچنین نکات منفی این گوشی هوشمند تصمیم بگیرید که این گوشی را بخرید یا نه.

بررسی گوشی m30s و نگاهی به قابلیت های این تلفن همراه میان رده

اگر به لیست فروش گوشی های هوشمند نگاهی بیندازید می بینید که در سال های اخیر سامسونگ یکی از پر فروش ترین گوشی های بازار بوده است و توانسته است گوشی های میان رده و رده بالایی بسیار خوبی را به بازار عرضه کند. در واقع این شرکت تمام قشر های جامعه را در نظر گرفته است و متناسب با آن ها گوشی هایی را به بازار عرضه کرده است. در ادامه این مطلب شما را با یکی دیگر از گوشی های سامسونگ آشنا می کنیم. 

بررسی گوشی m30s

بررسی گوشی m30s

این گوشی هوشمند یکی از اولین گوشی هایی بود که دارای دوربین های سه گانه بود و برای اولین بار در سال های اخیر به بازار های جهانی عرضه شد. گلکسی m30s تقریبا آخرین مدل های گوشی های سامسونگ می باشد که ویژگی های باور نکردنی و بسیار خوبی دارد که در ادامه این ویژگی ها را برای شما بررسی می کنیم  

طراحی گوشی m30s 

گوشی سامسونگ m30s بسیار شبیه به سامسونگ m30  می باشد. این دو مدل از شرکت کهنه کار سامسونگ با فاصله زمانی بسیار کمی از یکدیگر معرفی و عرضه شدند. اما باید بدانید که  طراحی این گوشی بسیار هوشمندانه بوده است و دارای لاین آپ های مختلفی است. گوشی m30s دارای یک ناچ یو شکلی می باشد که امروزه روی بسیاری از گوشی های دیگر نیز مشاهده می شود و گویا یکی از آپشن های جدید محسوب می شود.  دکمه های پاور و کنترل صدا در بخش کناری در سمت راست این دستگاه قرار دارد و دسترسی به این آپشن بسیار راحت و ساده می باشد. سنسور اثر انگشت این گوشی در پنل پشتی است. اسپیکر و میکرو یو اس بی این گوشی در بخش زیرین قرار گرفته است. در گاه سیم کارت در بخش کناری و سمت چپ این گوشی طراحی شده است. 

ابعاد m30s

برای بررسی گوشی m30s باید به ابعاد آن نیز توجه کنید. این گوشی به دلیل افزایش ظرفیت باتری کمی ضخامت بیش تری پیدا کرده است و دارای طول ۱۵۹ میلی متری و عرض ۸.۹ میلی متری می باشد. این گوشی حدودا ۱۸۸ گرم وزن دارد و این وزن با استفاده از گارد گوشی افزایش می یابد.

ابعاد گلکسی M30s

صفحه نمایش 

صفحه نمایش اکثر گوشی های جدید کم تر از ۶ اینچ نمی باشد. گوشی m30s نیز دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی است و می تواند حدودا ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش بگذارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه این نمایشگر حدودا ۸۴.۲ درصد می باشد. رزولوشن نمایشگر گوشی m30s برابر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ است و می تواند ۴۰۳ پیکسل را به راحتی  در هر اینچ به نمایش بگذارد. این گوشی یکی از گوشی های میان رده می باشد اما قابلیت هایی دارد که می توان گفت یکی از گوشی های برتر و رده بالا است. 

سخت افزار 

گوشی سامسونگ m30s یکی از گوشی هایی می باشد که از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده کرده است و دارای ۸ هسته می باشد. ۴ هسته آن cortex A73 می باشد و چهار هسته دیگر cortex A53 است و به ترتیب دارای ۲.۳GHz و  ۱.۷GHz قدرت هستند. از گوشی های هم رده می توان به ردمی نوت ۷ و نوکیا مدل ۷.۲ اشاره کرد. اندروید این گوشی ۹ می باشد و شما می توانید یک تجربه بسیار خوب با این گوشی داشته باشید. 

بررسی باتری گوشی m30s

در بررسی گوشی m30s متوجه شدیم که این گوشی دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و در واقع این باتری شگفتی های بسیار زیادی برای شما داشته باشد. این باتری می تواند دو روز شما را همراهی کند بدون این که نیازی به شارژ مجدد باشد. البته در گوشی های بسیار کمی از این باتری استفاده شده است. این گوشی دارای شارژر ۱۵ واتی می باشد و در عرض دو ساعت و نیم می توانید به شارژ ۱۰۰ درصدی برسید. 

دوربین 

در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند در قسمت پشتی خود دارای سه دوربین می باشد و در بخش جلویی یک دوربین سلفی دارد. دوربین اصلی ۴۸ مگا پیکسل و دوربین بعدی ۸ مگا پیکسل و دوربین آخر ۵ مگا پیکسل است. اگر می خواهید عکس های با کیفیت تری را ثبت کنید باید توجه داشته باشید که این گوشی به طور پیش فرض روی ۱۲ مگا پیکسل ثابت شده است. البته با این کار فضای بیش تری از گوشی شما اشغال می شود که این مورد می تواند از نقاط ضعف این گوشی باشد. 

مزایا و معایب گلکسی M30s

مزایا و معایب 

هر گوشی هوشمندی می تواند نکات منفی نیز داشته باشد. در ادامه جمع بندی نکات مثبت و منفی این گوشی را برای شما انجام می دهیم. 

مزایا 

  • شارژ دهی بالای این گوشی به دلیل باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی 
  • نمایشگر با توانایی بسیار زیاد نسبت به مدل های قبلی 
  • دوربین و سخت افزار سیار خوب و کار آمد 
  • عملکرد خوب با سخت افزار قدرتمند 
  • عملکرد عالی دوربین ها در شب و روز 

معایب 

  • عملکرد نا مناسب در حالت شب 
  • نا توانی در عملکرد مناسب سنسور اثر انگشت
  • سرعت شارژ پایین و نا توانی در شارژ سریع
  • عدم وجود محافظ مناسب برای این گوشی هوشمند
  • داغ شدن بدنه در حین کار کردن 
  • سرعت فوکوس بسیار کم 

در ادامه می توانید با کلیک بر روی کیلنک های زیر اطلاعاتی دیگر درباره گوشی سامسونگ m20 و سامسونگ ام ۱۰ بدست بیاورید. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو