کرونا جان ۱۸۳ نفر دیگر را در ایران گرفت

32

1399/6/30

15:26


کرونا جان ۱۸۳ نفر دیگر را در ایران گرفت

سلامت نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۸۳ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۴ هزار و ۳۰۱ نفر رسید و ۲۸ استان همچنان در وضعیت قرمز یا زرد کرونا هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۳۰ شهریور ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۲۷۲ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۲۲ هزار و ۱۴۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۵۹ هزار و ۵۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۸۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون سه میلیون و ۷۴۶ هزار و ۶۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری با اعلام اینکه ۱۳ استان در وضعیت قرمز و ۱۵ استان در وضعیت هشدار کرونا هستند، افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو