اسب سواری حرفه ای سارا بهرامی بازیگر لتیان

اسب سواری حرفه ای سارا بهرامی بازیگر لتیان


منبع: پرشین وی

86

1399/6/30

16:56


در این تصویر اسب سواری سارا بهرامی را با لباس حرفه ای سوارکاری مشاهده می کنید

اسب سواری حرفه ای سارا بهرامی بازیگر لتیان

سارا بهرامی بازیگر جوان و با اخلاق سینمای ایران است که در فیلم و سریال های مطرحی بازی کرده است. بازی او در فیلم هزارپا بسیار ماندگار شد. او در صفحه شخصی اش عکسی با لباس سوارکاری منتشر کرد. در ادامه در پرشین وی عکس زیبای اسب سواری سارا بهرامی بازیگر معروف را می بینید

اسب سواری سارا بهرامی بازیگر لتیان

سارا بهرامی بازیر فیلم لتیان با انتشار عکس زیر نوشت:

بر زمین، سم می‏زنند
خشمگین، شیهه ‏کشان
گویی آتش می ‏جهد
آتش می جهد
آتش می جهد.

اسب سواری سارا بهرامی

اسب سواری سارا بهرامی بازیگر

بد نیست درباره سارا بهرامی بیشتر بدانید

سارا بهرامی زادهٔ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. خانواده سارا بهرامی یک خانواده ۶ نفر است و او دو خواهر و یک برادر دارد.

اسب سواری سارا بهرامی

سارا بهرامی

به بهانه عکس اسب سواری سارا بهرامی درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم. بازی سارا بهرامی در دارکوب یک بازی موفق سینمایی بود و او به واسطه نقش آفرینی در این اثر سینمایی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد و این از بزرگترین افتخارات سارا بهرامی است .

بازیگر لتیان

بازیگر لتیان

وی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از ۹ سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.او که در نمایش ‌هایی چون «راهزنان»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..»،«هم‌هوایی»، «مخمصه» و…بازی کرده است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.

بازیگر ایرانی

بازیگر ایرانی

وی اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد او برای اولین بار برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.

بازیگر هزارپا

بازیگر هزارپا

اینستاگرام و تانما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو