۹ ماه از شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد و در حالی که در همان ساعات اولیه شهادت حاج قاسم بلافاصله اعضای شورای شهر بندرعباس در مصاحبه‌هایی از نام‌گذاری خیابانی در این شهر به نام شهید سلیمانی خبر دادند ولی هنوز این مهم محقق نشده است.

خبرگزاری فارس در دو نوبت تاکنون با پیگیری این موضوع، در گفت‌وگویی با اعضای شورای شهر بندرعباس در این زمینه اخباری را منتشر کرد.

امروز حجت‌الاسلام احمد عامری سیاهویی عضو شورای شهر بندرعباس و رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس در اظهارنظری در صحن علنی مجلس گفت: نام سردار سلیمانی را در هیچکدام از پروژه‌های شهرداری نداریم البته باید پروژه‌ای در خور نام ایشان باشد، نظر همکارانم در کمیسیون فرهنگی نیز در این زمینه مثبت است.

وی تأکید کرد: امت حزب الله در این زمینه از شورا و شهرداری انتظار دارند که به موقع در این زمینه اقدام کنیم.

این عضو شورای شهر بندرعباس همچنین از طولانی شدن زمان ترمیم نوارهای حفاری شرکت گاز نیز انتقاد کرد و بیان داشت: ترمیم نوارهای حفاری در برخی مناطق استاندارد نیست و در برخی نقاط ترمیم نامطلوب آن سبب بروز مشکلاتی برای مردم و خساراتی به آنان شده است.

حجت الاسلام عامری سیاهویی پیشنهاد کرد: یک مشاور عمرانی متخصص برای معاونت عمرانی شهرداری بندرعباس گرفته شود تا وی بتواند با تجربه و دانش در این زمینه به شهرداری طریق را نشان دهد.