ماجرای سرقت ۴۰۰ میلیونی خواننده زیرزمینی از دختر جوان

منبع: دوستان

68

1399/6/31

08:29


خواننده زیرزمینی که در رستوران خوانندگی می‌کرد، به بهانه ساخت کلیپ برای دختر ۲۰ ساله، ۴۰۰ میلیون تومان طلا و سکه‌هایش را دزدید.

ماجرای سرقت 400 میلیونی خواننده زیرزمینی از دختر جوان

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل شهریور امسال دختر ۲۰ ساله‌ای با حضور نزد بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، از مرد خواننده‌ای به اتهام سرقت ۴۰۰ میلیون تومانی طلاهایش شکایت کرد.
با دستور قضایی پرونده به پلیس آگاهی تهران ارجاع و تحقیق از شاکی آغاز شد. دختر ۲۰ ساله در جریان تحقیقات گفت: دانشجوی رشته موسیقی‌ام. علاقه زیادی داشتم که خواننده شوم و کلیپ بسازم اما خانواده‌ام مخالف بودند. در اینستاگرام با پسری ۲۵ ساله به نام فرشید آشنا شدم. او در زمینه ساخت کلیپ فعالیت داشت و حتی قطعه‌هایی که با گیتار و دیگر سازها می‌‌نواخت را در اینستاگرامش منتشر می‌کرد. بعد از آن به ملاقاتش رفتم و وقتی فهمید به موسیقی علاقه دارم، مدعی شد استودیویی در کشور ترکیه دارد که خانواده‌اش آن را اداره می‌کنند. خودش هم خواننده زیرزمینی است و با خوانندگان جوان کلیپ زیرزمینی می‌سازد و در شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر می‌کند.
شاکی ادامه داد: او بعد از مدتی به خواستگاری‌ام آمد اما قرار شد خانواده‌ا‌ش از ترکیه به ایران بیایند و بعد مراسم خواستگاری و ازدواج را به صورت رسمی برگزار کنیم. وقتی علاقه مرا به خوانندگی دید، پیشنهاد داد برای ساخت کلیپ سرمایه‌گذاری کنم تا کلیپی از من بسازد و برای شبکه‌های ماهواره‌ای بفرستد. به خاطر این‌که خانواده‌ام مخالف فعالیت هنری من بودند، سکه و طلاهای خودم و مادرم را سرقت کردم. می‌خواستم بعد از فروش کلیپ و سود دو برابری، طلا و سکه‌های مادرم را پس دهم. طلا و سکه‌ها را در کیسه‌ای کوچک گذاشتم و به ملاقات فرشید رفتم. او نزدیک پاساژی توقف کرد و خواست من سمت طلافروشی بروم تا با پارک کردن خودرو، کیسه طلاها را برای فروش بیاورد که نیامد و فرار کرد.
تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارق فراری آغاز شد تا این‌که متهم چند روز پیش وقتی که برای فروش بقیه طلاها به مغازه طلافروشی رفته بود با هوشیاری طلافروش ناکام ماند و با حضور ماموران در آنجا، بازداشت شد. پسر ۲۵ ساله به پلیس آگاهی منتقل شد و در مواجهه حضوری با شاکی گفت: من پولدار نیستم، خانواده‌ام در شهرستان زندگی می‌کنند و ساکن ترکیه نیستند. استودیوی ضبط صدا و موسیقی نیز آنجا نداریم. کارگر رستورانی در تهران هستم و گاهی در آنجا خوانندگی می‌کنم. چند آهنگ هم به صورت زیرزمینی ضبط کرده‌ام. بعد از شیوع کرونا، رستوران تعطیل شد و بیکار شدم. وقتی علاقه شاکی را دیدم، تصمیم به کلاهبرداری گرفته و می‌خواستم با این پول چند کلیپ بسازم تا مشهور شوم.
متهم در بازداشت به‌سر می‌برد. تحقیقات درباره دیگر جرایم احتمالی او ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو