کانیه وست به تیلور سویفت کمک می کند؟!

منبع: سیمرغ

92

1399/6/31

09:16


کانیه وست به تیلور سویفت کمک می کند؟!

کانیه وست، همسر کیم کارداشیان در توییت جدید خود اعلام کرد، قصد دارد به تیلور سوئیفت برای پس گرفتن مالکیت آثارش از اسکوتر براون کمک کند

کانیه وست اعلام کرد به تیلور سویفت کمک خواهد کرد!

کانیه وست در این توییت نوشت: “من می‌خواهم شخصا به این موضوع که تیلور سوئیفت مالکیت آثار خود را به دست بیاورد، رسیدگی کنم. اسکوتر براون یکی از دوستان صمیمی و اعضای خانواده من است”.

گفتنی است، لیبل سابق تیلور سوئیفت، بیگ مشین رکوردز، آثاری که تیلور طی سال‌های اخیر ضبط کرده بود را به قیمت ۳۰۰ میلیون دلار به اسکوتر براون فروخته است. همانطور که می‌دانید تیلور سوئیفت هم با این کار به شدت مخالف بوده و در تلاش است تا آثار خود را پس بگیرد. کانیه وست هم در روزهای اخیر اعلام کرده به دنبال گرفتن حق مالکیت بر روی آثار خود است. 

بیشتر بدانید : شخصی ترین آلبوم تیلور سویفت: آغوش باز Lover + عکس

روابط تیره و تار تیلور سوئیفت و کانیه وست!

همانطور که می‌دانید، کانیه وست و تیلور سوئیفت سال‌ها است که با یکدیگر رابطه بدی دارند و چند سـال پـیـش، طی اختلافات به وجود آمده میان آن‌ها طرفداران کانیه وست و همسرش کیم کارداشیان با هجوم به صفحه تیلور سوئیفت برایش کامنت‌ هایی با ایموجی مار می‌گذاشتند!

علاوه بر این، ماه گذشته تیلور سوئیفت آلبوم جدید خود را دقیقا روزی که قرار بود آلبوم کانیه وست منتشر شود؛ به صورت سوپرایز منتشر کرد و این موضوع باعث شد انتشار آلبوم کانیه وست به تعویق بیفتد. هر چند، برخی معتقدند مشکلات خانوادگی کانیه وست سبب تاخیر در انتشار آلبوم جدیدش شده است .

 

بیشتر بدانید : عکس عجیبی که «تیلور سویفت» در خانه‌اش نگهداری می‌کند!!

بیشتر بدانید : نکات جالبی از زندگی خصوصی کیم کارداشیان و همسرش!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cigatech.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو