راهنمای جامع سفر به ژاپن و تخمین هزینه های اقامت و تفریح در این کشور

راهنمای جامع سفر به ژاپن و تخمین هزینه های اقامت و تفریح در این کشور


منبع: آرگا

68

1399/6/31

10:05


سفر به کشور ژاپن می تواند شما را با یکی از مهم ترین کشورهای دنیا آشنا کند هر ساله گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند و با توجه به اهمیت تکنولوژی در این کشور می توان موقعیت های شغلی بسیار مناسبی را در آن یافت که از اهمیت زیادی برخوردار می باشند. در طول سفر به این کشور هزینه های جاری و احتمالی وجود دارند که با برآورد کردن آن ها می توانید سفری راحت تر داشته باشید.

راهنمای جامع سفر به ژاپن و تخمین هزینه های اقامت و تفریح در این کشور

ژاپن از جمله مهم ترین کشورهای دنیا است کشوری مدرن با پیشرفت ترین امکانات که هر ساله مقصد بسیاری از تاجران دنیا است این کشور پر جمعیت در صنعت و اقتصاد پیشرفت های بسیار زیادی داشته است و نقش مهمی را در اقتصاد دنیا ایف کرده است جدای از اهمیت اقتصادی این کشور در منطقه می توان به اهمیت توریستی آن نیز اشاره نمود که هر ساله به جذب توریستان زیادی بخش مهمی از منابع و درآمدهای خود را تامین می کند. این کشور در شرق آسیا واقع شده است و دارای فرهنگ و تاریخ غنی است همچنین پیشرفت های به روز آن در زمینه تکنولوژی در تمام دنیا زبان زد شده است رفت و آمد کردن به این کشور ممکن است برای ایرانیان دشوار باشد و هزینه های بالایی را در برگیرد اما نفعی که خیلی از افراد از مسافرت های کاری خود به این کشور می برند موجب شده تا این هزینه ها کمتر به چشم آیند بنابراین هر ساله میزان زیادی از گردشگران، توریستان و تاجران ایرانی مسافرت های مهمی را به این منطقه از آسیا دارند. این کشور دارای جاذبه های توریستی بسیار زیادی است و با وجود چنین جاذبه هایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد در مسافرت خود به این نقطه از آسیا می توانید با جاذبه هایی رو به رو شوید که قدمت تاریخی بسیار بالایی دارند و از ارزش فرهنگی مهمی نیز برخوردار می باشند کاخ ها و دیگر بناها از مهم ترین جاذبه های گردشگری ژاپن به شمار می آیند.

راهنمای جامع سفر به کشور ژاپن:

در سفر به این کشور نکات بسیار مهمی وجود دارند که باید نسبت به آن ها آگاهی داشته باشید و اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنید آشنایی با فرهنگ و قوانین مهم در این کشور می تواند در طول سفر به دردتان بخورد و اهمیت زیادی داشته باشد. در این بخش نیز قصد داریم تا اطلاعات جامعی را همچون تخمین هزینه ها و نحوه کاهش دادن هزینه ها در طول سفر در اختیار شما قرار دهیم همانطور که می دانید برای سفر به این کشور نیاز به دریافت ویزا دارید و برای دریافت کردن ویزای توریستی این کشور نیز باید مدارک لازم و مربوطه را به سفارتخانه ارائه دهید. همانطور که اشاره شد برای سفر به این کشور باید از ویزای توریستی استفاده کنید و مدارک زیر را به سفارت ارائه دهید:

دیدنی های ژاپن

  • گذرنامه یا ویزا
  • فرم تقاضا برای دریافت ویزا
  • عکس پرسنلی
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • بلیط هتل
  • توضیحاتی از هدف سفر و برنامه سفر
  • شناسنامه و کارت ملی
  • گردش حساب بانکی
  • مدارک شغلی

سفر به ژاپن

برآورد هزینه های سفر:

یکی از جامع ترین اطلاعاتی که باید در این زمینه کسب کنید برآوردی از هزینه های سفر است مهم ترین بخش از هزینه ها نیز هزینه های اقامتی و خوراکی در طول سفر به ژاپن است برای اقامت در هتل های این کشور باید از هتل هایی استفاده کنید که با ارائه امکانات نسبتا کم هزینه های خوبی را دریافت می کند به این صورت می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید. هتل های دو ستاره می تواند انتخاب بسیار مناسب برای شما عزیزان باشند اما برآورد هزینه های احتمالی در هتل های این کشور به شکل زیر محاسبه می شوند:

  • هزینه اقامت در هتل های یک ستاره:   یک میلیون و ۸۰۰ تا دو میلیون و ۵۰۰
  • هزینه اقامت در هتل های دو ستاره:    یک میلیون ۶۰۰ تا دو میلیون و ۵۰۰
  • هزینه اقامت در هتل های سه ستاره:    دو میلیون ۶۰۰ تا سه میلیون و ۹۰۰
  • هزینه اقامت در هتل های چهار ستاره:     چهار میلیون تا شش میلیون
  • هزینه اقامت در هتل های پنج ستاره:    ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون

بناهای تاریخی ژاپن

سطح دیگر از هزینه های سفر به کشور ژاپن هزینه های خوراک است برای سرو یک وعده غذایی در رستوران های این کشور ۸۰۰ هزار ین در نظر بگیرد این مبلغ برای منو غذاها در رستوران های ارزان قیمت است و قیمت های غذا در رستوران های لاکچری ۴۰۰۰.۰۰۰ ین است. حالا بعد از مشخص شدن محل اقامت و خوردن غذا و استراحت کردن باید راهی گشت و گزار درون شهر شوید و از مکان های دیدنی مختلف دیدن کنید برای رفت و آمد در سطح شهر نیز باید هزینه هایی را در نظر بگیرید اگر قصد دارید  با قطار تردد کنید باید ۲۱۰.۰۰۰ ین پرداخت کنید همچنین با استفاده از تاکسی های شهری نیز هزینه ۶۱۰.۰۰۰ ین پرداخت می شود در صورت استفاده از اتوبوس نیز این هزینه ها کاهش می یابد.

جاذبه های ژاپن:

یکی از لذت های سفر به کشور ژاپن گشت و گزار در فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف است به ویژه فروشگاه های لباس که برای خانم ها جذاب و لذت بخش است برخی از برآوردهای مالی برای خرید لباس نیز در فروشگاه های این کشور این امکان را به شما می دهد تا یک برنامه ریزی درست برای خریدهای خود و هزینه های سفرتان داشته باشید. به عنوان مثال هزینه های احتمالی خریدن شلوار جین ۷.۰۷۹.۶۲ ین است و سایر لباس ها نیز با توجه به نوع برند و مارکی که دارند دارای قیمت های متغیری خواهند بود.

مراکز خرید ژاپن

این کشور دارای مهم ترین مراکز خرید است این کشور دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعددی است و هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند وجود چنین جاذبه هایی موجب جذابیت این کشور شده است و با وجود چشم اندازهای طبیعی و پارک های ملی نیز از جذابیت بیشتری برخوردار است. این کشور دارای تنوع فرهنگی بسیار زیادی است و از این حیث دارای اهمیت است و گردشگران و علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جذب می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو