راهنمای ست لباس سبز برای خانم ها و آقایان خوش پوش

راهنمای ست لباس سبز برای خانم ها و آقایان خوش پوش


منبع: آرگا

250

1399/6/31

12:06


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های ست لباس سبز مخصوص خانم ها و آقایان خوش سلیقه و مشکل پسند را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

راهنمای ست لباس سبز برای خانم ها و آقایان خوش پوش

رنگ سبز از انواع رنگ های پرطرفدار و محبوب به شمار می رود و شما می توانید از طیف های مختلف این رنگ زیبا در پوشش خود استفاده نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. توجه داشته باشید که رنگ سبز را باید در پوشش خود به گونه ای با سایر رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان هماهنگ کنید که جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

مدل های ست لباس سبز شیک و زیبا

انتخاب رنگی مناسب برای لباس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس هایتان را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید. در مطالب قبلی طرح های ست زرشکی و ست بنفش را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از ست سبز را پیش رو خواهید داشت.

لباس سبز و مشکی زنانه

طرح های ست سبز زنانه و دخترانه

لباس های سبز زنانه و دخترانه دارای طرح هایی متنوع می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که رنگ سبز را می توانید در پوشش خود با رنگ هایی نظیر سفید و آبی و مشکی و زرد و قرمز ست نمایید همچنین رنگ سبز از انواع رنگ های کاربردی است و اگر با رنگ های دیگر بدرستی ترکیب شود باعث می شود تا شما شیک پوش و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید.

ست لباس زنانه

لباس سبز زنانه شیک و جدید

ست لباس سبز

مدل لباس سبز زنانه

ست لباس

مدل لباس سبز زنانه

ست لباس سبز و کرم

لباس سبز گلدار

ست لباس شیک

لباس صورتی و سبز زنانه

ست لباس زنانه

مدل لباس سبز

طرح کت سبز

ست لباس سبز و سفید

لباس مجلسی

ست لباس سبز دخترانه

لباس سبز زنانه

اگر از رنگ سبز پر رنگ و سبز یشمی استفاده می کنید می توانید این رنگ زیبا را با رنگ هایی نظیر نارنجی و قهوه ای به راحتی ست نمایید همچنین رنگ قرمز مکمل رنگ سبز می باشد و این دو رنگ در کنار یکدیگر ترکیب بی نظیری را ایجاد می کنند. رنگ بنفش نیز اگر با رنگ سبز روشن ترکیب شود ظاهر و استایل شما جذاب و خاص تر به نظر خواهد رسید.

از لباس ها با رنگ سبز می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس و مکان های مختلف استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ اکسسوری هایتان را از بین طیف های مختلف تیره و روشن رنگ سبز انتخاب نمایید.

لباس زنانه

ست لباس سبز و مشکی زنانه

لباس شیک زنانه

لباس زنانه مجلسی

لباس شیک زنانه

پالتوی سبز زنانه

لباس شیک زنانه

لباس خاص زنانه

ست لباس زنانه

طرح های ست سبز مردانه و پسرانه

رنگ سبز برای آقایان نیز رنگی مناسب می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی زیبا و متفاوت داشته باشید بهتر است از این رنگ زیبا در پوشش خود استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که لباس ها با رنگ سبز روشن برای آقایانی که دارای پوستی تیره هستند انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر رنگ پوست شما روشن می باشد بهتر است لباس های خود را از بین طیف های تیره رنگ سبز انتخاب نمایید.

در دوخت برخی از مدل های پیراهن مردانه از ترکیب رنگ سبز با رنگ های روشن و تیره استفاده می شود که این پیراهن ها به صورت چهارخانه می باشند و برای آقایانی که تمایل دارند ظاهر و استایلی اسپرت داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند.

لباس سبز برای آقایان

لباس سبز مردانه

لباس شیک و سبز مردانه

ست لباس سبز و سفید مردانه

لباس مردانه سبز

لباس شیک سبز برای آقایان

طرح لباس سبز مردانه

کت و شلوار سبز

پیراهن سبز مردانه

ست لباس زیبا مردانه

ست لباس مردانه

ست لباس مخصوص برای آقایان

پیراهن سبز مردانه

پیراهن سبز

ست لباس مخصوص آقایان

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های ست لباس سبز جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید جذابیت ظاهری خود را تکمیل نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو