دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی انتخاباتی در ویسکانسین گفت: افراد بسیار موفقی را می‌شناسم اما آنها در حال حاضر که رئیس جمهور هستم، رفتار کاملا متفاوتی با من دارند. آنها در حال حاضر با من تماس می‌گیرند و می‌گویند "آقای رئیس جمهور، جنابعالی تمایل دارید یکدیگر را ملاقات کنیم؟" و من در پاسخ می‌گویم "راحت باش، منو ترامپ صدا کن. ۳۰ سال است که با هم رفاقت داریم و مرا می‌شناسی".

وی ابراز تاسف کرد که چطور رئیس جمهور شدن روابط شخصی‌اش را بسیار دشوار کرده است.

ترامپ گفت: من بسیاری از دوستانم را از دست دادم. آنها عادت داشتند که با من خیلی راحت باشند. آنها دوستان خیلی خوبی بودند. من خیلی اهل نوشیدن مشروبات الکلی نیستم اما می‌توانستند بنشینند و هر چیزی می‌خواستند بنوشند. اکنون دیگر نمی‌شود این کار را انجام داد.

وی با لحن طنزآمیزی ادعا کرد: شاید ناراحت‌کننده‌ترین مساله این است که در حال حاضر مجبورم به مقامات در کنگره به عنوان دوست تکیه کنم!

ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی با اختلاف بسیار کمی رای ایالت ویسکانسین را بدست آورد اما براساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ها، این ایالت در حال حاضر حامی جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر است. نظرسنجی اخیر پایگاه Morning Consult نشان داد که بایدن با یک اختلاف ۹ درصدی از ترامپ پیشتاز است.

ترامپ در گذشته نیز از مشکلات زندگی اجتماعی‌اش گفته بود.