دردسر ابروهای متفاوت دختر ۱۶ ساله برای معلم‌ها/ عکس

منبع: ایران آرت

108

1399/6/31

13:01


معلم‌ها می‌گویند چهره "مگان دیویز" با اصول و قواعد آکادمی لرد دربی تناسب ندارد و او را به خانه‌اش که در نزدیکی لیورپول بود بازگرداندند.

ایران آرت: دختر ۱۶ ساله‌ای به دلیل ضخیم بودن بیش از اندازه ابروانش از طرف معلم‌ها در همان روز اول مدرسه، به خانه برگردانده شد.

این دختر، بیست دقیقه بعد از ورود به مدرسه از کلاس درس بیرون انداخته شد زیرا مسئولان مدرسه به ابروهای او مشکوک شدند و تصور کردند که ابروهای دختر "ساختگی" است.

معلم‌ها می‌گویند چهره "مگان دیویز" با اصول و قواعد آکادمی لرد دربی تناسب ندارد و او را به خانه‌اش که در نزدیکی لیورپول بود بازگرداندند. البته این تنها مشکل مگان نبود، کفش‌های او هم با قوانین آکادمی همخوانی نداشت. اما مگان می‌گوید کفش‌هایش هیچ موردی نداشته و یک بند سیاه داشتند و هیچ سگک یا نشانه زننده‌ای روی آنها به چشم نمی‌خورد.
 

2

مادر مگان از دخترش دفاع می‌‌کند و می‌گوید نصف دخترها از همین کفش‌ها می‌پوشند اما نمی‌داند چرا معلمها قوانین آکادمی را فقط روی دختر او اعمال می‌کنند، او افزود: به شدت احساس تنفر می‌کنم و حالم به هم می‌خورد، چون دخترم بعد از شش ماه دوری از مدارس به خاطر کرونا،  نیاز دارد که به درس و مدرسه‌اش بازگردد.

مدیر مدرسه گفت: ما به اصول مرسوم و کلاسیک خود افتخار می‌کنیم، و سعی می‌کنیم با احترام با دانش‌آموزان رفتار کنیم به خصوص مواردی که به لباس‌های رسمی مدرسه مرتبط است.

3

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو