لباس های سرهمی مجلسی و اسپرت برای بانوان خوش سلیقه

لباس های سرهمی مجلسی و اسپرت برای بانوان خوش سلیقه


منبع: آرگا

790

1399/6/31

13:12


اگر شما تمایلی به پوشیدن انواع پیراهن های مجلسی و کت و دامن ها در مجالس ندارید با انتخاب یک مدل لباس سرهمی یا همان اورال زنانه و دخترانه می توانید در مجالس و مهمانی های مختلف شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

لباس های سرهمی مجلسی و اسپرت برای بانوان خوش سلیقه

مدل لباس اورال و سرهمی مجلسی از انواع مدل های زیبا و شیک لباس مجلسی زنانه و دخترانه هستند که این مدل لباس ها تنوع زیادی دارند و برای خانم های جوان می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند و اگر شما تصمیم گرفته اید با ظاهر و تیپی متفاوت در مجالس حضور پیدا کنید این مدل لباس ها می توانند برای شما انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

لباس های مجلسی زنانه طرح های شیک و متفاوتی دارند و در انواع مدل های تاپ و دامن و لباس های اورال و پیراهن های مجلسی و … موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و مجلسی که دعوت شده اید لباس مجلسی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس سفید و مشکی سرهمی

مدل لباس سرهمی مجلسی زیبا و متفاوت

لباس مجلسی های  اورال را می توان جزء کاربردی ترین لباس های مجلسی محسوب کرد, این مدل لباس ها در انواع رنگ ها و مدل های متنوعی دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به فرم اندام و ویژگی های ظاهری تان طرح مناسبی از این مدل لباس ها را انتخاب کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل لباس اورال مجلسی زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل لباس سرهمی کوتاه

مدل لباسهای سرهمی زنانه با جدیدترین طرح های مد سال

لباسهای مجلسی سرهمی می توانند باعث متفاوت به نظر رسیدن ظاهر و تیپ خانم ها شوند. لباسهای سرهمی برای خانم ها با اندام های مختلف مناسب هستند و این مدل لباسها در انواع طرح های ساده و طرح دار موجود هستند و شما می توانید از بین این مدل های متنوع لباسهای سرهمی و یا همان اورال  که با فرم اندام تان مطابقت دارد را برای پوشیدن انتخاب کنید.
اگر شما تمایل دارید که ظاهر و استایل کلاسیک خود را حفظ کنید بهتر است به همراه لباسهای سرهمی یک کت بلیزر هم بپوشید.

مدل لباس شیک سرهمی

ست لباس مجلسی اورال

مدل لباس زرشکی سرهمی

مدل  اورال مجلسی شیک زرشکی

مدل لباس سرهمی حریر زنانه

مدل لباس حریر تابستانه سرهم

مدل لباس سرهمی مجلسی

مدل لباس کار شده  اورال

مدل لباس ساده سرهمی

مدل  اورال شیک و ساده دخترانه

مدل لباس سرهمی ریون

مدل  اورال زنانه مجلسی

مدل لباس حریر طرح دار سرهمی

مدل لباس حریر طرح دار

مدل لباس سرهمی طرح دار و شیک مجلسی

مدل لباس سرهم کوتاه زنانه

مدل لباس گیپور سرهمی

مدل لباس گیپور اورال دخترانه

مدل لباس گیپور مشکی سرهمی

مدل اورال مشکی دخترانه

مدل لباس شیک و جدید سرهمی

مدل  اورال زیبا و مجلسی

مدل لباس حریر طرح دار سرهمی

مدل لباس سرهم طرح دار تابستانه

مدل لباس سرهمی زیبا زنانه

لباس راحتی اورال

مدل لباس سرهمی سفید زنانه

لباس سفید زنانه مجلسی

مدل لباس های اورال دخترانه شیک

لباس های اورال برای دختران جوان می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. لباس های اورال دخترانه در انواع مدل ها با پارچه گیپور و حریر و لی و … دوخته می شوند. اگر شما تمایل دارید که با تیپ اسپرت در مجالس مختلف حضور پیدا کنید بهتر است لباس های  اورال با پارچه لی و یا کتان را برای پوشیدن انتخاب نمایید و اگر تمایل دارید تیپی ساده و رسمی داشته باشید لباس های اورال با پارچه های ریون و گیپور و حریر و … می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل لباس حریر سرهمی

لباس سرهم حریر طرح دار

مدل لباس زیبا و شیک سرهمی

 اورال طرح دار و شیک مجلسی

 

مدل لباس دخترانه سرهمی

مدل اورال تابستانه دخترانه

مدل لباس آبی سرهمی

لباس دخترانه اورال آبی

مدل لباس مشکی سرهمی

لباس مشکی و شیک اورال

لباس ریون سرهمی

لباس مجلسی دخترانه اورال زیبا و شیک

مدل لباس دخترانه سفید سرهمی

مدل لباس سرهمی اسپرت سفید

مدل لباس کوتاه سرهمی

لباس کوتاه دخترانه

مدل لباس سرهمی

لباس دخترانه مجلسی

انواع مدل لباسهای سرهمی بچگانه

انواع مدل لباس بچگانه دخترانه دارای تنوع زیادی هستند و در مدلها و طرح های شیک و زیبا به شکل سارافون، شومیز، بلوز دامن و … در طراحی های شیک کوتاه و بلند، آستین دار و بدون آستین، دارای شنل و بدون شل با پارچه های کتان، مخمل، نخی، لی، حریر، ریون دوخته می شوند، در ادامه تصاویری از جدیدترین مدلهای لباس سرهمی دخترانه مجلسی و اسپرت برای بچه ها گردآوری کرده ایم که فرزندان دلبند شما با پوشیدن آنها جذاب تر و بانمک تر خواهند شد.

مدلهایی از لباس بیلر بچگانه

در ادامه انواع لباسهای سرهمی زنانه، در این قسمت لباسهای سرهمی بچگانه را به اشتراک گذاشته ایم؛ لباسهای سرهمی که به آنها بیلرسوت و اورال نیز گفته می شوند, در ابتدا به عنوان لباسهای کارگران مورد استفاده قرار می گرفت، اما هم اکنون انواع مدلهای جدید و شیک بیلرسوت و اورال برای افراد در سنین مختلف و به شکل اسپرت و مجلسی طراحی و تولید می شود. حال در صورتی که به دنبال دوختن لباسهای سرهمی زیبا و تابستانی برای دختر بچه هایتان هستید، در اینجا گلچینی از جدیدترین و زیباترین مدلهای سرهمی تابستانه و خنک گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و طراحی و دوخت آنها را ایده بگیرید.

جدیدترین مدل لباس اورال

مدلی از لباس بیلر

زیباترین مدل لباس بیلر

مدل لباس بیلر دخترانه

انواع مدلهای لباس بیلر

مدل لباس بیلر زیبا

مدل لباس بیلر زرد

مدل لباس سرهمی نخی

مدل لباس بیلر دخترانه

مدل لباس بیلر بچگانه

مدل لباس سرهمی بچگانه

مدل لباس بیلر مجلسی

مدل لباس اورال

مدل لباس بیلر

مدل پیراهن سرهمی

مدل لباس سرهمی دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل لباس سرهمی زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح ها و رنگ های مد سال را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شخصی شما مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها لباسی مجلسی زیبایی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو