چگونه زود انزالی درمان می شود؟

منبع: نی نی بان

108

1399/6/31

21:06


زود انزالی یکی از مشکلات مطرح بین زوجین است و از این مشکل هم خانم ها و هم آقایان رنج می برند ، چرا که زود انزالی باعث می شود بین زوج ها ، سردی جنسی ایجاد شود و در رابطه ی آن ها مشکل به وجود آید؛ البته این مشکل اگر همیشگی نباشد جای نگرانی نیست و می توان آن را حل کرد.
محققان دلیل زود انزالی را مشکلاتی که مردان دارند و فشار های روحی که بر دوش آن ها می باشد دانسته اند ، چرا که مشکلات فکری ، آمادگی ذهنی و جسمی هنگام آمیزش جنسی بسیار تاثیر دارد؛ حال زمانی که مرد در هنگام رابطه ی جنسی و آمیزش دچار انزال زود شده و از آن مایع منی خارج می شود ، قبل از آن که ارضا شود ، به این مشکل انزال زودرس می گویند.
در مواقعی که مرد مدت زمان زیادی است که رابطه جنسی نداشته و زود انزال می شود این مشکل طبیعی می باشد ، ولی اگر رابطه ی جنسی منظمی داشته باشد و باز هم با مشکل زود انزالی رو به رو شود نیاز به درمان دارد. در ادامه ی مطلب به درمان زود انزالی با قرص تاخیری می پردازیم. البته توجه داشته باشید که هرگونه مصرف این قرص ها می بایست تحت نظر و تجویز پزشک معالج صورت بپذیرد چرا که مصرف خود سرانه آن ها می تواند عوارض جبران ناپذیری را به بار آورد.

درمان زود انزالی با استفاده از قرص تاخیری
برای درمان مشکل زود انزالی آقایان دارو های مختلفی پیشنهاد می شود؛ که قرص تاخیری یکی از این دارو ها می باشد ، از جمله بهترین قرص های تاخیری برای زود انزالی مردان ، قرص پروکستین ، قرص های سرترالین ، قرص سیلدنافیل و… می باشند. این قرص ها هر کدام عوارض مخصوص به خود را دارند که حتما باید تحت نظر پزشک متخصص استفاده شوند؛ تا بیمار نتیجه ی بهتری از آن کسب کند.
این قرص ها برای مردانی که دچار انزال زودرس هستند قابل استفاده می باشد. در اصل استفاده از این داروها انزال را در آقایان به تاخیر نمی اندازد بلکه به مردان این قدرت را می دهد تا بعد از بار اول که انزال زودرس داشته اند ، بعد از یک ربع تا نیم ساعت دوباره آلت آن ها سفت شده و حالت نعوظ پیدا کند و با آمیزش در بار دوم ، ارضا شدن باتاخیر خواهد بود. مصرف هر گونه داروی زود انزالی عوارضی دارد که باید با تجویز و مشورت با پزشک استفاده شود.

قرص سیلدنافیل یا ویاگرا در درمان زود انزالی
قرص سیلدنافیل یا ویاگرا امروزه یکی از پر مصرف ترین داروها در درمان زود انزالی می باشد و تاثیر بسیار زیادی در مشکل زود انزالی دارد. این دارو اولین بار در شرکت داروسازی فایزر و همچنین در سال ۱۹۸۸ تولید و وارد بازار شد و از همان موقع به عنوان یکی از اساسی ترین و مهم ترین داروها برای درمان زود انزالی و اختلال نعوظ مورد استفاده قرار گرفت.
قرص ویاگرا نام دیگر این دارو می باشد. ویاگرا یا سیلدنافیل دارای عوارضی از جمله سردرد ، مشکل در دید که مثلا رنگ دید را عوض می کند و برای بیشتر افراد سر درد بسیار شدید به وجود می آورد؛ با توجه به داشتن عوارض قلبی شدید توصیه می شود که این دارو حتما تحت نظر پزشک مصرف شود.

قرص تاخیری وگادول
قرص تاخیری وگادول را به عنوان یکی از داروهای تاخیری برای درمان زودانزالی می شناسند ، اما این دارو را برای کسانی که به بیماری زود انزالی دچار هستند ، استفاده می کنند؛ حال جالب است بدانید که در این دارو از ماده ی مخدر ترامادول استفاده شده است و بسیار خطرناک است.
وگادول در اصل نام محصولی می باشد که نیمه گیاهی و ترکیبی است که توسط دو قرص معروف ساخته شده است و قابل استفاده به صورت یک قرص واحد برای مردان است و مشکل زودانزالی مردان را در هنگام آمیزش تا ۵۰ دقیقه به تاخیر می اندازد؛ قرص تاخیری وگادول نسبت به همه ی داروها و قرص های دیرانزالی قوی تر می باشد و تاثیر بیشتری می گذارد.
هشدار جدی در مورد قرص وگادول را در نظر بگیرید چرا که این دارو را به عنوان داروی مخدر و اعتیادآور می شناسند و استفاده ی آن در دراز مدت وابستگی و عوارض جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. از جمله این عوارض سکته ناگهانی قلبی ، سکته مغزی می باشند و در صورت استفاده ی زیاد امکان دارد بیمار بینایی و شنوایی خود را از دست بدهد ، همچنین از دیگر عوارض این قرص می توان به فشار بر چشم و سوء هاضمه اشاره کرد.

قرص پاروکستین برای درمان زود انزالی
قرص پاروکستین دارویی است که پزشک متخصص با تجویز آن هم به درمان افسردگی کمک می کند و هم مشکل زودانزالی را برطرف می کند ، قرص پاروکستین معمولا تاثیر خود را بعد از ۳ هفته نشان می دهد.
اگر در شرایطی متوجه شدید که بعد از استفاده ی آن تا ۶ هفته تاثیر خود را نشان نداد ، باید آن را با داروی دیگری جایگزین کنید. این دارو به صورت قرص خوراکی ۱۰ ، ۲۰ و ۳۰ میلی گرم در داروخانه ها موجود است. قرص پاروکستین ممکن است همانند سایر دارو ها عوارضی داشته باشد که بستگی به بدن هر فرد و واکنش های آن دارد.
قرص پاروکستین از جمله عوارضی که دارد می توان به تهوع ، زیاد یا کم شدن وزن ، داشتن سر درد ، خشک شدن دهان ، عرق کردن زیاد ، یبوست شدید ، داشتن لرزش در بدن ، به وجود آمدن اختلال در نعوظ ، خواب آلودگی ، کم شدن اشتها و حالت گیجی اشاره کرد.

قرص سرترالین برای درمان زود انزالی
قرص سرترالین یک داروی ضد افسردگی می باشد و در درمان زود انزالی قابل استفاده است. قرص سرترالین اگر بعد از ۳ هفته تاثیر خود را نشان ندهد باید به پزشک مراجعه شود و آن دارو را با داروی دیگر جایگزین کرد.
این دارو همانند سایر دارو ها عوارض خود را دارد ، از جمله عوارض آن می توان به کم شدن تمایلات جنسی ، خونریزی های غیرطبیعی ، گرفتگی و پرش ناگهانی عضلات ، سرگیجه ، خشک شدن دهان ، خستگی ، تپش قلب و بسیاری از علائم دیگر اشاره کرد. پس حتما قبل از استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

قرص تادالافیل به منظور درمان زود انزالی
یکی دیگر از نمونه های قرص های تاخیری برای زود انزالی قرص تادالافیل است ، که به منظور رفع مشکلات جنسی استفاده می شود و برای تقویت روابط جنسی بین زوجین مورد استفاده قرار می گیرد. دقت داشته باشید که قرص تادالافیل را هرگز با داروهای دیگر همانند ویاگرا استفاده نکنید.
در حالت عادی برای هربار رابطه جنسی می بایست به مقدار ۱۰ میلی گرم از این دارو به صورت خوراکی حداقل یک ساعت قبل از آمیزش مصرف شود. تاثیر قرص با توجه به اثری که بر روی بدن فرد می گذارد متغیر است و بستگی به قدرت بدنی بیمار دارد ، دوز این دارو بین ۵ تا ۲۰ میلی گرم است ، همچنین میزان دفعات مصرف این دارو یک بار در
روز است ، دقت کنید که مصرف این دارو برای کسانی که دچار نارسایی های شدید کبدی هستند توصیه نمی شود.

محدودیت های مصرف قرص تادالافیل
نکته مهم و اساسی این است که افراد با مشخصات زیر نباید از قرص های تادالافیل استفاده کنند.
کسانی که حساسیت دارویی دارند
افرادی که پزشک متخصص فعالیت جنسی را برایشان ممنوع کرده است
کسانی که مدت کمی است که سکته کرده اند
بیمارانی که دچار مشکلات قلبی هستند و داروهایشان دارای ترکیبات نیترات می باشد
همچنین عوارض ناشی از مصرف این دارو ها شامل سردرد ، سرگیجه ، درد در قسمت قفسه سینه ، خارش ، اسهال شدن ، خشک شدن دهان مصرف کننده ، مشکل در دید بیمار و تار شدن دید ، خستگی و گر گرفتگی می باشد؛ اگر به هر دلیلی به یکی از این علائم بعد از مصرف قرص تادالافیل دچار شدید حتما باید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

قرص واردنافیل جهت تاخیر در انزال مردان
قرص های واردنافیل که در داروخانه ها و تجارت به نام قرص استاکسین شناخته شده است ، موجب افزایش بافت جریان خون و همچنین شل تر شدن عضلات می شود. این داروی قوی باعث گشاد شدن عروق ، افزایش یافتن جریان خون و همچنین باعث نعوظ و سفت شدن آلت تناسلی مردان در مقابل تحریک شدن جنسی می شوند.
در بزرگسالان مقداری که رایج و معمول است حدود ۱۰ میلی گرم است که آن را به صورت خوراکی و یک بار در روز استفاده می کنند ، این میزان از استفاده ممکن است در افراد زیاد یا کم تر شود ، ولی حداکثر مقداری که هر شخص مجاز است استفاده کند ، تقریبا ۲۰ میلی گرم در روز است.

عوارض مصرف قرص واردنافیل
عوارض مصرف قرص واردنافیل مانند سایر قرص ها و دارو ها می باشد ولی این دارو عوارض بیشتری دارد مانند: تهوع ، سردرد ، گیجی ، تشنج ، تاری در دید ، ایجاد ضعف ، خارش در بدن ، قرمز شدن پوست ، تپش شدید قلب ، التهاب مخاط بینی ، سینوزیت ، به وجود آمدن علائمی شبیه به آنفولانزا ، آنژین صدری ، تعریق زیاد ، ناهنجاری هایی در انزال ، حساس شدن شخص مصرف کننده به نور و اختلال در دید فرد و… .
نکته ی مهم و اساسی این است که اگر چه ممکن است مصرف کردن داروهای تقویت قوای جنسی تا حدودی مشکلات روابط زناشویی را حل کنند ، اما لازم است بدانید که مصرف بی رویه و بدون مشورت با پزشک و در واقع مصرف بیش از حد این دارو می تواند عوارض جدی همچون نعوظ دائمی را در شخص به وجود آورد ، که به آن نعوظ دردناک می گویند و با این مشکل شخص حدود ۶ ساعت آلت سفتی دارد؛ پس حتما مهم و ضروری است که قبل از مصرف این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

درمان زود انزالی با روش فشار
شما هنگامی که دارید آمیزش جنسی را انجام می دهید اگر حس کردید نزدیک است ارضا شوید آلت خود را از دخول خارج کنید و از همسر خود بخواهید که کلاهک آلت شما را فشار دهد و نگه دارد ، سپس بعد از این که این فشار برداشته شد تقریبا حدود ۳۰ ثانیه صبر کنید و بعد از آن مجددا می توانید رابطه ی جنسی را برقرار کنید.
این کار را هر چند بار که بخواهید می توانید انجام دهید؛ تا زمانی که شریک جنسی شما ارضا شود و خودتان مایل باشید ارضا شوید و به انزال برسید. این روش می تواند موثر در درمان زود انزالی باشد.
مواد غذایی را جایگزین قرص تاخیری در زود انزالی کنید
برای رفع زود انزالی می توانید از خوراکی های سالمی مانند: زنجبیل ، میگو ، آب انار ، جو ، اسفناج ، عسل ، آووکادو ، انجیر ، بادام ، لیمو ترش ، زغال اخته ، تخم مرغ ، ریحان ، موز ، کرفس ، ماهی های پرچرب (به علت داشتن اسید های چرب) ، جگر و بسیاری از خوراکی های دیگری که طبع گرم دارند استفاده کنید. خوردن این خوراکی ها را به طور طبیعی جهت تاخیر در انزال برای آقایان مفید است و همچنین خوردن این خوراکی ها در تقویت قوای جنسی آقایان بسیار موثر است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو