عکس های مدل تور عروس جدید با طرح های ایرانی و اروپایی

عکس های مدل تور عروس جدید با طرح های ایرانی و اروپایی


منبع: آرگا

823

1399/7/1

10:03


استفاده از تور عروس از زمان های قدیم مرسوم بوده است. تور عروس نشان دهنده حجب و حیای عروس می باشد در این مطلب گالری تصاویر مدل تور عروس جدید و شیک با طرح های زیبا برای انواع لباس عروس ها را مشاهده می نمایید.

عکس های مدل تور عروس جدید با طرح های ایرانی و اروپایی

تورهای عروسی اغلب نشانه حجب و حیای می باشد. امروزه تنوع مدل تور بسیار زیاد شده است. مدل های تور گاهی فانتزی می باشد و فقط برای زیباتر شدن شینیون مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب گالری تصاویر مدل تور عروس ایرانی و اروپایی را برای شما جمع آوری کرده ایم.

استفاده از تور از زمان های قدیم مرسوم بوده است. و امروزه مدل های تور از تنوع زیادی برخوردار می باشد. در انتخاب توری زیبا و متناسب با لباس عروستان باید همواره نکات زیادی را در نظر بگیرید، در این مطلب نکات مهم در انتخاب تور را برای شما آورده ایم و گالری تصاویر مدل تورهای جدید و شیک ایرانی و اروپایی را در ادامه با هم مشاهده می کنیم.

مدل های تور عروس جدید و مدرن

تورهای عروسی می تواند ساده یا گران قیمت و پرکار باشد. شما می توانید مدل تور ساده که هیچ گونه کار دستی روی آن ها انجام نشده را به راحتی در منزل تهیه کنید و یا می توانید از آرایشگر بخواهید آن را به صورت فانتزی برای تزیین زیباتر شینیون تان به کار برد. تورهای گرانقیمت نیز اغلب تورهایی هستند که تزیینات دست دوز زیادی بر روی آن ها انجام گرفته است. این مدل تورها اغلب بلند هستند و با گیپور روی آن ها کار شده است.

مدل تور عروس

گالری تصاویر مدل تورهای عروس ایرانی و اروپایی

در این بخش زیباترین و جدیدترین مدل های تور اروپایی و ایرانی را برای شما جمع آوری نموده ایم و نکات مهم در انتخاب مدل تور را برای شما آورده ایم امیدواریم مدل تورهای جمع آوری شده در این مطلب برای شما جذاب باشند و با استفاده از این مدل ها بتوانید تور مناسبی برای لباس عروستان انتخاب کنید.

مدل تور عروس ایرانی

عروس های قد کوتاه بهتر است از تورهای بلند استفاده کنند و تورهای متوسط و دارای چین زیاد اغلب متناسب خانم های قد بلند می باشد.

مدل تور عروس جدید

مدل تور عروس ساده

مدل تور عروس جذاب

مدل تور عروس چند طبقه

برای داشتن تور سر رسمی با صرف هزینه کمتر می توانید دور تا دور لبه تور سرتان را با یک ردیف پولک یا روبان سفید بدوزید. با چسباندن نگین می توانید جلوه ی بیشتری به تور خود دهید و آن را از حالت سادگی خارج کنید.

مدل تور عروس یلند

مدل تور عروس مدرن

از استفاده از تورهای شلوغ که از دیده شدن لباس عروس، مدل تاج عروس و شینیون موهایتان می گردد پرهیز کنید.

تور عروس ساده

همچنین می توانید عیب های موجود در اندام خود را با استفاده از تور بپوشانید. برای پوشاندن کمر پهن خود می توانید تور را روی باسن قطع کنید و با استفاده از تور روی کمر خود را بپوشانید.

مدل تور عروس اروپایی

با ایجاد تنوع در تورهای عروس مدل تور جدید وارد بازار شده است که همراه با کلاه کوچکی می باشد و آن را جلوی سر می گذارند تا کمی از صورت عروس را بپوشاند. این تورها را اغلب می توان با لباس عروس اروپایی و آرایش ساده هماهنگ کنید. تورهای عروس ساده به سبک اروپایی نزدیک تر می باشند و زیبایی منحصر به فردی دارند.

مدل تور عروس دولایه

یکی از انواع تورهای عروس که متناسب با تمام اندام ها و سنین مختلف می باشد تورهای دولایه یا دوطبقه می باشد. زیرا می توانید یک لایه از آن را روی صورت خود و لایه دیگر را پشت لباس قرار دهید و باعث زیبایی چند برابر لباس عروس و ظاهر خود شوید.

مدل تور عروس خیلی بلند

مدل های شیک تور عروس

مدل تور عروس ساده و شیک

تورهای کم چین، ظریف و بلند متناسب افراد چاق می باشد و تورهای اکلیل دار اغلب مناسب عروس خانم هایی با سنین پایین می باشد.

مدل تور عروس اروپایی

مدل های تور عروس ساده و جذاب

مدل تور عروس فانتزی

مدل تور عروس کوتاه

مدل تور عروس فوق العاده شیک

مدل تور عروس فوق العاده جذاب

در هنگام انتخاب تور عروسی به این نکته دقت کنید که با لباس عروستان هماهنگی داشته باشد. پس قبل از انتخاب تور انواع مختلف آن را به همراه تاج تان روی سر امتحان کنید.

مدل تور عروس ساده و زیبا

تور عروس فوق العاده ساده

تور ساده و اروپایی عروس

اگر لباس عروستان شیری یا نباتی می باشد حتما رنگ تور با  لباس عروسی هماهنگ باشد. زیرا ممکن است نامناسب به نظر برسید. همچنین می توانید از تورهایی استفاده کنید که در آن طرح های موجود در لباس عروستان نیز وجود داشته باشد اینکار باعث زیبایی فوق العاده شما می گردد.

مدل تور عروس فوق العاده زیبا

تور عروس کوتاه و ساده

مدل تور عروس چند طبقه

مدل های شیک و زیبای توربان عروس

بسیاری از عروس خانم ها علاقمندند به جای تور سر عروس، از توربان یا کلاه حجاب عروس استفاده کنند به ویژه در عکس های آتلیه ای عروس یا برای مراسم فرمالیته انتخاب توربان می تواند در زیبا شدن عکس عروس خانم ها تاثیر به سزایی داشته باشد. همچنین عروس خانم های که برای مراسم عروسی خود مدل لباس عروس پوشیده انتخاب می کنند، استفاده از انواع توربان می تواند جلوه و زیبای خاصی به لباس و آرایش آن ها بدهد و چهره آن ها را جذاب تر نماید.

توربان عروس در مدل های متنوع ساتن، توری، گیپور، مروارید دوزی شده، سنگ دوزی شده و … در بازار موجود می باشد که عروس خانم های عزیز بر اساس سلیقه می تواند مدل خاص و متناسب با چهره خود را انتخاب نمایند. از این رو در ادامه این بخش، مجموعه  ای بسیار زیبا و فوق العاده شیک از انواع توربان های عروس را به اشتراک گذاشته ایم که خواهشمندیم از این مدل توربان ها دیدن نمایید و تا پایان ما را همراهی کنید.

جدیدترین مدل تور عروس

مدل توربان جدید عروس

مدل توربان شیک عروس

مدل توربان دیدنی عروس

مدل توربان به روز عروس

مدل توربان فوق العاده عروس

قشنگ ترین مدل تور عروس

مدل توربان ایده آل عروس

توربان عروس زیبا

توربان عروس به روز

توربان عروس شیک

توربان عروس متفاوت

خاص ترین مدل تور عروس

توربان عروس لاکچری

توربان عروس ایده آل

توربان عروس بی نظیر

توربان عروس جالب

امیدواریم با استفاده از نکات جمع آوری شده در این مطلب در رابطه با انتخاب مدل های تور عروس و توربان عروس بتوانید توری منحصر به فرد و زیبایی برای خود انتخاب کنید. شما دوستان عزیز و همراهان گرامی در صورت تمایل برای مشاهده انواع لباس عروسی می توانید به بخش دنیای مد مجله آرگا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو