کیت وینسلت و پریانکا چوپرا در پرستاره‌ترین سریال ۲۰۲۰

منبع: ایران آرت

165

1399/7/1

18:41


پیشتر ستارگان دیگری نظیر نیکول کیدمن، کیانو ریوز و ادریس آلبا نیز حضور خود در این پروژه ۱۰ اپیزودی را قطعی کرده بودند.

ایران آرت: کیت وینسلت برنده‌ی اسکار و پریانکا چوپرا جوناس به عنوان گوینده به سریال "دنیای آرامش" (A World of Calm) شبکه‌ی HBO Max پیوستند. پیش‌تر چهره‌هایی چون "ماهرشالا علی"، "ادیس البا"، "اسکار آیزک"، "کیلین مورفی"، "نیکل کیدمن"، "زوئی کراویتز"، "لوسی لیو"، و "کیانو ریوز" به این پروژه پیوسته بودند. این شبکه اعلام کرده است که این سریال ۱۰ اپیزودی بدون فیلمنامه ۱ اکتبر (۹ مهر ماه ۱۳۹۹) روی ایر خواهد رفت. 

هر اپیزود از سریال بیننده را به یک سفر بصری به دنیایی دیگر می‌برد و هر داستان آن برای القای حس آرامش به مخاطب طراحی شده است. تن و روان بینندگان به واسطه‌ی روایتی که به شکل علمی مهندسی شده، موسیقی مسحور کننده و تصاویری شگفت‌آور، به شکلی طبیعی به آرامش می‌رسد. این سریال با تهیه‌کنندگی "جین روت"، "نیکلا مودی"، "مایکل اکتون اسمیت" و "کریس ادوانسان" و "فایونا کالدول" و "سارار بریلزفورد" ساخته شده است.

به گزارش 30نما، وینسلت سابقه‌ی دریافت پنج نامزدی اسکار و یک جایزه‌ برای "کتاب‌خوان" را دارد. او به تازگی در فیلم "آمونیت" ظاهر شده است.

چوپرا از سوی دیگر در سال‌های اخیر در سریال "کوانتیکو" بازی کرده و فیلم "آسمان صورتی است" را تهیه‌کنندگی کرده که به تازگی در جشنواره‌ی فیلم تورنتو اکران شده است. او به زودی در فیلم "می‌توانیم قهرمان باشیم" "رابرت رودریگز" جلوی دوربین می‌رود که اقتباسی است از رمان "ببر سفید".

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو