تزیین کیک تعیین جنسیت با روش های متفاوت و ایده های نو

تزیین کیک تعیین جنسیت با روش های متفاوت و ایده های نو


منبع: آرگا

361

1399/7/1

19:07


در این مطلب ایده هایی برای تزیین کیک تعیین جنسیت را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل تزیینات نهایت بهره را ببرید.

تزیین کیک تعیین جنسیت با روش های متفاوت و ایده های نو

جشن تعیین جنسیت نوزاد از انواع جشن های هیجان انگیز است که توسط والدینی که برای اولین بار می خواهند تجربه پدر و مادر شدن را تجربه نمایند برگزار می شود. کیک یکی از اصلی ترین وسایل پذیرایی از مهمان ها برای این جشن به شمار می رود و شما می توانید به کمک ایده های خلاقانه و کاربردی به دیزاین کیک تعیین جنسیت بپردازید.

تزیین کیک تعیین جنسیت با ایده های خلاقانه

کیک از انواع خوراکی های پرطرفدار و محبوب است که اغلب برای مناسبت های خاص و پذیرایی از مهمان ها تهیه می شود و علاوه بر این وجود کیک باعث می شود تا هر جشنی باشکوه تر برگزار شود. در مطالب قبلی ایده هایی برای تزیینات کیک تولد و تزیینات کیک جشن تکلیف را پیش رو داشتید در ادامه روش هایی برای دیزاین کیک تعیین جنسیت را پیش رو خواهید داشت.

تزیین زیبا برای کیک تعیین جنسیت

تزیینات کیک تعیین جنسیت

اگر شما تمایل دارید مهمان هایتان را سورپرایز کنید می توانید جنسیت جنین را داخل کیک پنهان کنید و بعد از برش زدن کیک جنسیت فرزند خود را برای مهمان ها مشخص نمایید. می توانید قسمت داخلی کیک که قابل مشاهده نیست را به کمک اسمارتیز آبی یا صورتی پر نمایید همچنین می توانید برای تهیه قسمت داخلی کیک از خامه صورتی یا آبی استفاده نمایید تا بعد از برش زدن آن جنسیت فرزندتان برای دیگران مشخص شود. توجه داشته باشید که رنگ آبی بیانگر این می باشد که فرزند شما پسر است و رنگ صورتی نیز نشان دهنده این می باشد که فرزند شما دختر می باشد.

برای تزیین رویه کیک از علامت سوال ، کفش دخترانه و پسرانه ، لباس پسرانه و دخترانه و … می توانید استفاده نمایید که بهتر است رویه کیک را به دو قسمت مساوی تقسیم نمایید و در یک قسمت کفش دخترانه و در قسمت دیگر کفش پسرانه را که به کمک خمیر فوندانت تهیه کرده اید قرار دهید و در اطراف کیک نیز علامت سوال هایی را به رنگ آبی و صورتی ایجاد نمایید همچنین می توانید برای تزیینات دو قسمت کیک از ایده های دیگری استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این ایده ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

تزیینات کیک تعیین جنسیت

دیزاین کیک تعیین جنسیت

دیزاین زیبا کیک تعیین جنسیت

تزیین جالب کیک تعیین جنسیت

تزیین ساده کیک تعیین جنسیت

تزیین فانتزی کیک تعیین جنسیت

تزیین جالب کیک تعیین جنسیت

تزیین خاص کیک تعیین جنسیت

تزیین ساده و جالب کیک تعیین جنسیت

دیزاین زیبا برای کیک تعیین جنسیت

تزیینات جالب کیک تعیین جنسیت

تزیین کیک برای جشن تعیین جنسیت

کیک تعیین جنسیت را می توانید به صورت دو طبقه یا کوچک سفارش دهید که انتخاب اندازه کیک به تعداد مهمان های شما بستگی دارد اگر تمایل دارید کیک دو طبقه ای را سفارش دهید می توانید برای تزیین قسمت بالایی کیک از اشکال فانتزی استفاده نمایید و در قسمت پایینی کیک نیز علامت سوال هایی را قرار بدهید.

برای تزیینات کیک تعیین جنسیت می توانید از خامه رنگی و خمیر فوندانت و اسمارتیز و … استفاده نمایید که هر یک از این وسایل تزیینی می توانند جذابیت خاصی را به کیک خوشمزه ببخشند.

تزیین کیک تعیین جنسیت با خمیر فوندانت

تزیینات زیبا برای کیک تعیین جنسیت

تزیین خلاقانه کیک تعیین جنسیت

دیزاین کیک

دیزاین کیک

تزیینات کیک تعیین جنسیت

تزیین جالب کیک تعیین جنسیت

تزیین کیک تعیین جنسیت

تزیین جالب کیک تعیین جنسیت

تزیین کیک با خامه برای جشن تعیین جنسیت

تزیین کیک برای جشن تعیین جنسیت

در این مطلب با انواع روش ها برای تزیینات کیک تعیین جنسیت در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو