دانلود بازی Welcome to Elk برای کامپیوتر – نسخه کرک‌شده ALI213

دانلود بازی Welcome to Elk برای کامپیوتر – نسخه کرک‌شده ALI213


منبع: دانلود ها

108

1399/7/1

20:24


Welcome to Elk یک بازی ماجراجویانه جذاب است که در یک جزیره خیالی همراه با داستان‌های واقعی و قصه‌های بلند دنبال می‌شود. بازی ترکیبی از روایات مختلف است و ساکنینی که در آن حضور دارند، تشکیل دهنده تصاویر و روایات بازی خواهند بود. نقش شما به‌عنوان Frigg است و نجار جوانی است که شهر شلوغ را برای زندگی انتخاب کرده است. شما برای کارآموزی به شهر کوچکی می‌روید و قصد دارید که تجربه جدیدی برای خود کسب کنید. او نگران است که سرعت زندگی‌اش کسل کننده‌تر شده و نتواند به رویاهایش برسد. او به‌سرعت می‌فهمد که چیزی فراتر از واقعیت در زندگی وجود ندارد و حتما باید این چالش را پذیرفته و با سرنوشت خویش روبرو شود.

Welcome to Elk PC-ALI213

دانلود-بازی-Welcome-to-Elk

زندگی وی تبدیل به درامی خواهد شد که الک نیز در آن نقش داشته و همراه وی خواهد بود. الک شخصیتی شوخ طبع است که عشق و مرگ را به‌هم مرتبط می‌داند و در حالی که زندگی می‌تواند سخت به‌نظر برسد، الک با این دیدگاه به سادگی از روی آن عبور می‌کند. فریگ در این راستا با همراهی وی شرایط را به‌روی خود ساده‌تر می‌بیند و خنده را همواره در لبان وی می‌بینیم. الک شخصیت عجیب و غریبی است که شگفتی‌های بسیاری را در زندگی خود فراهم می‌کند. فراز و نشیب‌های زیادی را در روش‌های وی برای مقابله با خطرات می‌بینیم و او در ادامه با مینی گیم‌هایی روبرو خواهد شد که هرکدام منحصربه‌فرد بوده و چالش‌های مختلفی را در بازی Welcome to Elk برای وی ایجاد خواهد کرد.

در بازی Welcome to Elk داستانی را مشاهده می‌کنیم که نشان از خلاقیت بالای سازندگانش دارد و به‌روش‌های مختلف آن را روایت می‌کنند. نام‌ها، مکان‌ها و جزئیات از دنیای واقعی گرفته شده است و اگر باهوش باشید، استراگ‌های زیادی را می‌توانید در بطن بازی کشف کنید. در حالت کلی با یک اثر سرگرم کننده روبرو هستیم که با شوخ طبعی دنبال شده و گاهی اوقات نیز لحظات تاریکی برای شما به‌همراه خواهد داشت.

info

Welcome to Elk, an adventure game set on a fictional island stitched together with true stories and tall tales, and inhabited by the people who lived them.

You play as Frigg, a young carpenter trading their busy life in the city for an apprenticeship in a small town. When she arrives in Elk, Frigg worries that the slower pace of life will be boring (they don’t even have the internet), but quickly discovers nothing could be further from the truth!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel i5 Quad-Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ALI213:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. حتما بازی را در یک مسیر کوتاه مثلا D:\Games اکسترکت کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Welcome to Elk-ALI213 با لینک مستقیم


نظرات


تصویری


ویدئو