فال روزانه چهارشنبه ۲ مهر ۹۹

فال روزانه چهارشنبه ۲ مهر ۹۹


منبع: میهن فال

197

1399/7/2

05:59


فال روزانه سه شنبه ۲ مهر ۹۹ فال روزانه متولدین فروردین: امروز شاید با جمعی از دوستانتان دور هم جمع شوید تا در مورد یکی از موضوعات مورد علاقه ی خود به بحث بپردازید. این دیدار هم به خاطر ایده های جالبی که در آن رد و بدل می شوند …

فال روزانه چهارشنبه ۲ مهر ۹۹

فال روزانه سه شنبه ۲ مهر ۹۹

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز شاید با جمعی از دوستانتان دور هم جمع شوید تا در مورد یکی از موضوعات مورد علاقه ی خود به بحث بپردازید. این دیدار هم به خاطر ایده های جالبی که در آن رد و بدل می شوند و هم به خاطر بودن در کنار دوستانتان برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. شاید حتی به این نتیجه برسید که به صورت هفتگی و یا ماهیانه چنین دیدارهایی را به طور مرتب برگزار کنید. امروز به نفعتان است که تا جای ممکن در رابطه با اهداف و برنامه های خود صحبتی نکنید و در آرامش و قدم به قدم به سوی عملی کردن آنها پیش بروید. در غیر این صورت به احتمال زیاد با مخالفت های زیادی روبرو خواهید شد که می توانند مانع رسیدن شما به هدفتان شوند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز ممکن است برای شما روز شلوغ و پر دغدغه ای باشد. شاید مجبور به حضور در چند جلسه ی مختلف باشید و

یا ساعات زیادی را صرف برطرف نمودن مشکلاتی که در محل کارتان ایجاد شده اند بکنید. امروز هر چقدر بیشتر با دیگران کنار بیایید و به نیازهای آنها اهمیت دهید و نشان دهید که درکشان می کنید احتمال اینکه در پیش بردن کارهایتان موفق باشید و به مشکلی برنخورید بیشتر خواهد بود. پس از این همه کار و فشار دیدار با یک یا چند دوست صمیمی می تواند برایتان بسیار آرامش بخش باشد و از فشار و خستگی روزتان بکاهد. همچنین در این دیدار دوستانه اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد که برایتان بسیار جالب هستند.

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز ممکن است فرصتی برایتان فراهم شود تا از طریق استفاده از کامپیوتر، اینترنت و به طور کلی تکنولوژی راه های جدیدی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. روز بسیار شلوغ و پر مشغله ای خواهید داشت، اما با فکر کردن به آینده و نتایجی که در انتظارتان هستند از کارهایی که انجام می دهید لذت خواهید برد و شاید اصلا گذر زمان را احساس نکنید. شاید خودتان متوجه نباشید، اما این ایده ای که به سرتان زده است پتانسیل تبدیل شدن به یک تجارت پرسود را دارد. امروز آنچه می بینید می تواند با واقعیت از زمین تا به آسمان فرق داشته باشد، حتی نزدیک ترین دوستانتان هم می توانند کارهایی انجام دهند که باورتان نشود این همان دوست شماست!

فال روزانه متولدین تیر:

اگر به بازی های ویدیویی و کامپیوتری علاقمند هستید احتمال این که امروز با یکی ازدوستان نزدیک خود زمان زیادی را به بازی کردن بگذرانید خیلی زیاد خواهد بود. این کار برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود و آنقدر خوش می گذرانید که اصلا متوجه گذشت زمان نمی شوید. مکالماتی که در همین حین با هم خواهید داشت نیز برایتان بسیار جالب هستند، فقط یک چیز را ممکن است فراموش کنید: شما کارها و مسئولیت های بزرگتر و مهمتر از بازی کردن دارید که باید به آنها رسیدگی کنید. خوشبختی را فقط در آینده تصور نکنید، همین حالا و در زمان حاضر آن را برای خود بسازید. این شما هستید که مسئول خوشبخت کردن خودتان هستید.

فال روزانه متولدین مرداد:

امروز با صحبت با جمعی از دوستانتان و یا شاید حتی در مکالمه با یک غریبه اطلاعات خیلی زیاد و در عین حال جالبی به دستتان خواهند رسید که شاید حجم آنها آنقدر زیاد باشد که باعث گیج شدنتان شود و نتوانید این همه اطلاعاتی که به یکباره به شما منتقل شده اند را تجزیه و تحلیل کنید. زیاد به خودتان فشار نیاورید، شما بخش مهم و اصلی این بحث ها را درک کرده اید. کمی پیاده روی کرده و به گفته ها و شنیده هایتان فکر کنید تا ذهنتان به آرامش دست پیدا کند. اگر در حال حاضر در یک رابطه عاطفی به سر می برید شاید عشقتان از سستی مطلق به اوج شور و هیجان برسد. این وضعیت برای شما کمی غیر منتظره است و شاید ندانید چطور باید با آن روبرو شوید.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز در محل زندگیتان جنبش و حرکت بسیاری در جریان است و گروه های بزرگی دور هم جمع می شوند، خودتان را از جامعه اطرافتان دور نکنید و سعی کنید شما هم بخشی از این هیاهو باشید. امروز برای یک دیدار رمانتیک با عشقتان برنامه ریزی کرده اید؟ زیاد برای آماده شدن عجله نکنید، به احتمال زیاد طرف مقابلتان تأخیر زیادی خواهد داشت. نه این که برای دیدار با شما اهمیت قائل نشده باشد، اما برخی اتفاقات غیر قابل پیش بینی ممکن است اتفاق بیفتند و شما باید با صبوری در انتظار او بمانید. سناریوهای عجیب و غریب در ذهن خود نسازید و خودتان را عصبی نکنید وگرنه وقتی او همه چیز را برایتان توضیح دهد از رفتار خود پشیمان خواهید شد.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز تلاش برای استفاده از تکنولوژی های مدرن روز برای افزایش دادن درآمدتان ممکن است وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد. شاید در فکر شروع یک تجارت جدید و یا بالا بردن پتانسیل حرفه ای که در حال حاضر مشغول به آن هستید باشید، اما برای انجام این کار باید اطلاعات زیادی را مورد بررسی قرار دهید. اجازه ندهید مشکلات فنی که برایتان پیش می آیند شما را دلسرد کنند. قدم به قدم پیش بروید تا به نتیجه مورد انتظارتان دست پیدا کنید.امروز یک نفر به دیدارتان خواهد آمد و خبرهای داغی برایتان می آورد. شاید این شخص خبر ازدواج یا طلاق یک نفر یا درگیری خانوادگی بین برخی آشنایانتان را برای شما آورده باشد. زیاد روی حرف هایش حساب باز نکنید.

فال روزانه متولدین ﺁبان:

ماجراجویی امروز یکی از اولویت های اصلی شماست و دلتان می خواهد کار جدیدی را تجربه کنید که پیش از این هرگز امتحان نکرده اید. این کار جدید هر چه که باشد باید با برنامه ریزی انجام شود و ضرری هم برایتان به همراه نداشته باشد. شما معمولا کسی نیستید که به غیبت و حرف های خاله زنکی اهمیت بدهید، امروز هم تمام سعی تان را بکنید که نسبت به این حرف ها بی تفاوت باشید. هدیه ای که می خواسته اید برای یکی از دوستان یا نزدیکانتان بخرید را پیدا نمی کنید و هر جا که می روید یا تمام شده است و یا اصلا آن را ندارند. این موضوع شما را کمی ناراحت خواهد کرد، اما اگر در اینترنت جستجو کنید می توانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید و یا گزینه های دیگری را در نظر بگیرید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز مطالعه و تحقیق برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شاید حتی به فکر ثبت نام در کلاسی در زمینه ی مطالعاتی مورد علاقه تان بیفتید. این کار فرصت آشنایی با افراد جدید و جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد که ممکن است حتی به دوستان نزدیکتان تبدیل شوند. در پایان روز اگر زیاد دیر نشده بود سعی کنید حداقل بخشی از مسیر خانه را پیاده بروید تا هم به سلامت خود کمک کرده باشید و هم فشار و استرس یک روز شلوغ کاری را تخلیه کنید و با روی باز به خانه و نزد اعضای خانواده تان برگردید و شب هم با خیالی راحت به خواب بروید. شما خیلی خوب می دانید که مسائل و مشلات کاری را نباید با خودتان به خانه بیاورید.

فال روزانه متولدین دی:

امروز وقت گذراندن با دوستان و شرکت فعالیت های گروهی و اجتماعی وقت زیادی از شما خواهد گرفت. بودن در کنار دیگران به هر بهانه و منظوری که باشد برای شما روز جالبی را رقم خواهد زد. همچنین می توانید دوستان جدیدی برای خود پیدا کنید و اگر مجرد هستید شاید حتی با شخصی آشنا شوید که ممکن است همان نیمه ی گمشده تان باشد. امروز به نظرتان هیچ چیزی خوب نیست، این خانه اصلا خانه خوبی نیست، مبلمان آن نیاز به تغییر دارند، حتی ظاهر خود شما هم خوب نیست و باید عوض شود. خودتان را اذیت نکنید، به احتمال زیاد کاری برای بهتر کردن اوضاع از دست شما بر نمی آید و به احتمال زیاد هیچ چیز به آن بدی که شما امروز فکر می کنید نیست.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز ممکن است برای شما روز شلوغ و پرمشغله ای باشد. شما مجبور خواهید بود ساعات زیادی را برای انجام کارهایتان پشت کامپیوتر و میز کارتان بنشینید. همچنین زمان زیادی را هم صرف برقراری ارتباط با دیگران خواهید کرد و با افراد جدیدی نیز آشنا خواهید شد که هم صحبتی با آنها برای شما خوشایند خواهد بود. امروز برخی از دوستان و یا اعضای خانواده تان دور هم جمع خواهند شد، اما شاید شما کمی احساس بی حوصلگی کنید و دلتان نخواهد که با آنها همراه شوید و ترجیح بدهید که در خانه بمانید. سطح انرژی شما خیلی پایین است و چنین وضعیتی هر از گاهی پس از دوره های فشار و استرس شدید طبیعی است. هر طوری که خودتان صلاح می دانید رفتار کنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز شما بسیار هیجان زده و سرشار از شور و هیجان زندگی هستید. ذهنتان مدام بین کارهای مختلفی که دوست دارید انجام دهید، از انجام کارهای هنری و خلاقانه گرفته تا رفتن به سفرهای دوردست در حرکت است و شاید حتی برای انجام بسیاری از آنها در آینده ی نزدیک برنامه ریزی کنید. روابط عاشقانه تان نیز امروز برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، اما نه در حدی که عشقتان تمام فکر و ذکرتان باشد. اگر سری به حساب بانکیتان بزنید خواهید دید که موجودیتان از آنچه انتظار داشته اید کمتر است. به احتمال زیاد خیلی نگران نخواهید شد، اما کمی ناراحتی اجتناب ناپذیر است. خودتان رابه خاطر این موضوع ناراحت نکنید، پول را همیشه می شود به دست آورد.

فال روزانه چهارشنبه ۲ مهر ۹۹

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

فال روزانه چهارشنبه ۲ مهر ۹۹

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه ۲ مهر ۹۹

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو