مدل های کفپوش سه بعدی با طراحی های زیبا و کاربردی

مدل های کفپوش سه بعدی با طراحی های زیبا و کاربردی


منبع: آرگا

202

1399/7/2

08:21


مدل های جدید و متنوع کفپوش سه بعدی برای منزل و مکان های دیگر را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده طرح های مختلف آن ضمن آشنایی با جدیدترین و به روزترین مدل های کفپوش، می توانید کفپوش دلخواه را برای منزل انتخاب نمایید.

مدل های کفپوش سه بعدی با طراحی های زیبا و کاربردی

استفاده از انواع کفپوش سه بعدی برای مکان های مختلف از جمله منزل یکی از ایده های جدید و خلاقانه است که منجر به ایجاد تغییرات اساسی در فضا می شود و با به کارگیری آنها قادر خواهید بود فضایی شگفت انگیز و مهیج را فراهم آورید. کف پوش های سه بعدی دارای تنوع زیادی در طرح و مدل می باشند که در این مطلب بخشی از جدیدترین و زیباترین طرح های اینگونه کف پوش ها را گردآوری نموده ایم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای منزل و یا محل کار شما باشند. در ادامه با مشاهده این طرح های زیبا همراه ما باشید.

جدیدترین طرح ها و مدل های کفپوش سه بعدی برای منزل :

انواع مختلف کف پوش سه بعدی و استفاده از آنها برای منزل ایده ایی زیبا و جذاب است که با به کارگیری آن می توان به طراحی دکوراسیون متفاوت و به روز پرداخت و تغییرات دلخواه را در دیزاین منزل انجام داد. نوآوری و ابتکار در ساخت کف پوش های سه بعدی حرکتی زیبا و متنوع است که نتایج خوبی در پیش دارد و زیبایی و شگفتی خاصی را به دکوراسیون و فضای داخلی منزل مکان می بخشد. این مدل کف پوش ها، همچون انواع کاغذ دیواری سه بعدی به طرح هایی از طبیعت و محیط های گوناگون را به نمایش می گذارد که در ادامه چند طرح و مدل زیبای آن را مشاهده می فرمایید.

کفپوش های جدید و متنوع

مدل کفپوش جدید

مدل کفپوش سه بعدی جدید

کفپوش های جدید و زیبای منزل

عکس کفپوش منزل

همانطور که گفتیم طرح اغلب کف پوش های سه بعدی با الهام از طبیعت تهیه می گردد. محیط دریا و موجودات دریا یکی از پرکاربردترین مناظر برای انواع کاغذ دیواری و کف پوش سه بعدی است که منظره و فضایی زیبا و دلنشین را ایجاد می نماید. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع کف پوش ها با طرح دریا و مناظر مختلف دریا را نشان می دهد که هر یک از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردارند و می توانند انتخاب مناسبی برای قسمت های مختلف منزل شما باشند.

کفپوش طرح دریا

کفپوش منزل

مدل کفپوش جدید

کفپوش های زیبا منزل

کفپوش سه بعدی

کفپوش های سه بعدی زیبا

مدل کفپوش های جدید

توجه داشته باشید که استفاده از کف پوش های سه بعدی می تواند برای لحظاتی منجر به غافلگیری بیننده شود، به همین دلیل انتخاب طرح و مدل کف پوش از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است و بهتر است علاوه بر زیبایی و جذابیت آن، به هماهنگی و تناسب کف پوش با دکوراسیون منزل و مکانی که قرار است کف پوش در آن استفاده شود، نیز توجه نمایید. مهمترین مورد استفاده از کفپوش های سه بعدی در سرویس بهداشتی و حمام است که در ادامه مدل های متنوع و جدید آن را ملاحظه می فرمایید.

کفپوش جدید سه بعدی

کفپوش منزل

کفپوش هیا جدید و زیبا

مدل کفپوش های جدید سه بعدی

مدل جدید کفپوش

کفپوش های جدید

کفپوش های جدید منزل

مدل کفپوش سه بعدی

مدل کفپوش

مزایا و معایب استفاده از کفپوش های سه بعدی

امروزه از انواع کفپوش های اپوکسی سه بعدی، در طراحی های فانتزی زیبا به دلیل خلاقیت به کار رفته در آن و کارایی بالایی که دارند در منازل و آپارتمان ها، مراکز خرید، ادارات و سالن ها استفاده زیادی می شود، استفاده از این نوع کفپوش ها مانند بسیاری از کفپوش های دیگر مزایا و معایبی دارند که در زیر به این موارد اشاره می کنیم.

کفپوش 3d زیبا و جدید

از جمله ویژگی های مثبت کف پوش سه بعدی اپوکسی اینکه دارای جلوه بصری خیره کننده می باشد و به دلیل جذابیت آن و ویژگی هایی ظاهری منحصر به فردی که دارد می تواند بسیاری از مشکلات دکوراسیون داخلی اتاق را برطرف کند و با استفاده از انواع طرح های فانتزی، تخیلی و غیر ممکن در کف ساختمان فضای هیجان انگیز و خارق العاده ای ایجاد کنید.

کف پوش سه بعدی زیبا

این کفپوشها دارای استحکام بالایی نیز هستند و تقریبا غیر قابل نفوذ می باشند به طوری که در برابر مواد شیمیایی کلردار، سفید کننده ها و پاک کننده های روزانه و اسید ها بسیار مقاوم هستند، بنابراین در صورتی که کفپوش ابوکسی را به طور صحیح نصب کرده باشید، می تواند در حدود ۱۵ سال بدون اینکه آسیب دیده و یا رنگ آن تغییر کند، باقی بماند.

کفپوش تری دی

از جمله ویزگی های مثبت دیگر این کفپوش ها، تعمیر و نگهداری آسان آنها می باشد، کفپوش های سه بعدی، فاقد هر گونه منافذ و شکاف، درز و ترک خوردگی می باشند و از این رو در برابر هر نوع مواد شیمایی، آب و گرد و غبار ایمن هستند، ضمن اینکه تمیز کردن این کفپوش ها نیز راحت می باشد.

کفپوش اپوکسی 3d

ایمنی و بهداشتی بودن، ویژگی دیگر کف پوش های سه بعدی می باشد، زیرا گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند و در نتیجه محیط مناسبی برای رشد میکروب ها و عوامل بیماری زا به وجود نخواهد آمد. مواد به کار رفته در ساخت کف پوش های اپوکسی فاقد بو و فرسایش هستند و این مواد از سوی کارخانه تولید آن تایید شده اند، بنابراین برای سلامتی انسان نیز بی خطر می باشند، ضمن اینکه این کف پوش ها طوری طراحی شده اند که درجه حرارت بالا را تحمل کرده و در آتش سوزی ها مقاومت بیشتری دارند.

زیرا پلیمر ها نمی سوزند، بنابراین استفاده از این کفپوش ها در کف انبار ها، بیمارستان ها، مراکز نگهداری از کودکان و … به منظور ایمنی بیشتر در آتش سوزی کاربرد بیشتری دارند.

کفپوش سه بعدی جالب

از جمله ویژگی های منفی این کفپوش ها نیز نصب دشوار آن که نیاز به تجهیزات و پیمانکار حرفه ای دارد و همچنین نیاز به صرف زمان زیاد دارد که آماده شدن آن به طور کامل ممکن است ۳ تا ۵ روز و یا حتی بیشتر به طول بینجامد.

هزینه های زیاد نصب این کف پوش ها، مشکل دیگر استفاده از آنها می باشد و عدم وجود نیروی حرفه ای کافی در برابر تقاضای زیاد کف پوش های سه بعدی و محبوبیت زیاد استفاده از آنها موجب افزایش هزینه های زیاد کف پوش می شود، ضمن اینکه مواد اولیه کف پوش اپوکسی نیز ارزان نمی باشد. نکته دیگر درباره استفاده از این کف پوش ها، کف سرد آن است که به سردی بتن و کاشی می باشد، از این رو در استفاده از آنها باید بهترین گزینه را در نظر بگیرید. در اینجا تصاویری دیگر از کف پوش های زیبا برای دکوراسیون داخلی منازل را مشاهده می کنید.

انواع کفپوش 3d

مدلی از کفپوش 3d

کفپوش 3d زیبا و جدید

کفپوش سه بعدی شیک

با جدیدترین و زیباترین طرح های کفپوش سه بعدی آشنا شدید، امیدواریم با مشاهده این عکس ها و تصاویر زیبا و جدید بتوانید طرح دلخواه را انتخاب و برای منزل و یا محل کار خود مورد استفاده قرار دهید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش دکوراسیون از دیگر طرح ها و مدل های جدید و متنوع دیدن فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو