ترس از کرونا، مردی را کور کرد

منبع: سیمرغ

76

1399/7/2

11:36


ترس از کرونا، مردی را کور کرد

ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فردی را که با فروش الکل تقلبی موجب کور شدن یکی از شهروندان شده بود، شناسایی و دستگیر کردند

فروش الکل تقلبی موجب کور شدن یکی از شهروندان شد

چندی پیش فردی به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه و طی شکایتی اعلام کرد: در چند روز اخیر با فردی آشنا شدم که ادعا می کرد با مصرف الکل می توانم از خودم دربرابر ویروس کرونا محافظت کنم من هم با توجه به اینکه به شدت از ابتلا به این ویروس هراس داشتم یک شیشه الکل از وی خریدم و آن را مصرف کردم اما پس از مدتی دچار سردرد شدید و تاری چشم شدم به نحوی که بینایی خود را اکنون از دست داده ام.

پس از اظهارات شاکی، ماموران پلیس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و هویت متهم و مخفیگاهش را شناسایی کردند. با شناسایی مخفیگاه متهم هماهنگی لازم با مقام قضایی نیز انجام شد و سرانجام این فرد در عصر روز بیست و نهم شهریور ماه در مخفیگاهش درحوالی میدان شوش دستگیر و به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران منتقل شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کرد و گفت که اقدام به فروش الکل های تقلبی به شهروندان مضطرب از ابتلای به کرونا کرده است که در همین راستا نیز پرونده‌ای برای این فرد تشکیل شده و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو