کیت هرینگتون

«کیت هرینگتون» می‌گوید تمایلی ندارد در آینده نقش مردان قهرمان و «خاموش» را بازی کند. او که پس از بازی در نقش «جان اسنو» در سریال فانتزی «بازی تاج‌وتخت»... به شهرت رسید، در مصاحبه‌ی جدیدی با «تلگراف» از مشکلات مرد بودن می‌گوید...

هرینتگتون می‌گوید: «احساس می‌کنم که مردان از نظر عاطفی مشکلی دارند، یک انسداد، انسدادی که جنگ دوم جهانی نشأت می‌گیرد، و از پدربزرگ‌ها به پدرها و پسران‌شان رسیده است. در مورد اینکه چه احساسی داریم حرف نمی‌زنیم چون نشانه‌ی ضعف است، مردانه نیست.»

به‌گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، این بازیگر ۳۳ ساله بریتانیایی که در «بازی تاج‌وتخت» یکی از اعضای گروه نظامی «دیدبانی شب» (Night’s Watch) بود، می‌گوید امیدوار است شخصیت‌هایی که در آینده بازی می‌کند کمتر قهرمانانه باشند: «از آنجا که در نقش مردی بازی کردم که خاموش بود، و یک قهرمان، احساس می‌کنم که در آینده این نوع نقشی خواهد بود دیگر نباید بازی کنم. دنیا دیگر لازم نیست این نوع نقش‌های مردانه را ببیند.»

هرینگتون در این مصاحبه فاش می‌کند که فصل محبوب او در «بازی تاج‌وتخت» فصل سوم است چرا که او در اپیزودهای آن با همسرش «رز لزلی» بازی کرد: «او جلوی دوربین انرژی خاصی دارد، واقعاً هر چه در توان دارد می‌گذارد. به او علاقه‌مند شدم، داشتم عاشقش می‌شدم. بازیگر درخشانی است.»

او در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید پس از پایان «بازی تاج‌وتخت» به ترک بازیگری فکر کرده است: «آن حس لذت‌بخش را داشته‌اید وقتی که در خیابان قدم می‌زنید و متوجه می‌شوید که مدتی است به دوست دختر سابق‌تان فکر نکرده‌اید، و با خود می‌گویید، فکر می‌کنم دارم فراموشش می‌کنم؟ من در حال حاضر در چنین مرحله‌ای قرار دارد و واقعاً خوشحالم.»

هرینگتون به تازگی در فصل دوم سریال «مجرم»... نت‌فلیکس بازی کرده است.