تام کروز برای فیلم جدیدش به فضا می‌رود

منبع: برترین ها

38

1399/7/2

12:37


تام کروز و داگ لیمان برای فیلم جدیدشان پاییز سال آینده میلادی به فضا سفر خواهند کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان : تام کروز و داگ لیمان برای فیلم جدیدشان پاییز سال آینده میلادی به فضا سفر خواهند کرد.
 

تام کروز برای فیلم جدیدش سال آینده به فضا می‌رود

 
 طبق تصاویری که توسط Space Shuttle Almanac منتشر شده است، ممکن است تام کروز و داگ لیمان برای فیلم جدیدشان در اکتبر سال ۲۰۲۱ به فضا سفر کنند.
 
به تازگی حساب توییتری Space Shuttle Almanac تصویری را به اشتراک گذاشته است که در آن سفینه‌های فضایی و کشور‌هایی که قرار است در سه سال آینده سفری به فضا داشته باشند را معرفی کرده است. با نگاهی دقیق‌تر به این لیست نام‌های آشنایی از هالیوودی به چشم می‌خورد.
 
در بخش اکتبر سال ۲۰۲۱ این چارت، تصویری آورده شده و در کنار آن سه نام وجود دارد. یکی خلبان کمپانی SpaceX به نام لوپز آلگریا و دو توریست که نام داگ لیمان و تام کروز در مقابل آن نوشته شده است. در این پرواز توریستی جای نفر سومی هم وجود دارد که البته خالی گذاشته شده است.
 
با این حال که مشخص نیست این یک سفر مقدماتی برای تام کروز و لیمان است یا اینکه اولین فیلم سینمایی ساخته شده در فضا خواهد بود، اما مشخص است که  خیلی زود، پای تام کروز نیز به فضا  باز خواهد شد.
 

تام کروز برای فیلم جدیدش سال آینده به فضا می‌رود

 
در ماه می‌بود که اولین بار ددلاین اعلام کرد، تام کروز به همراه ایلان ماسک و ناسا برای ساختن فیلمی داستانی همکاری خواهند کرد. در ماه ژوئیه نیز مشخص شد که کمپانی یونیورسال حامی این پروژه ۲۰۰ میلیون دلاری خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو