هکرهای واقعی چه فیلمی را در زمینه هک دوست دارند؟

130

1399/7/2

13:16


هکرهای دنیای واقعی، فیلم هکرها(Hackers) با بازی آنجلینا جولی و جانی لی میلر را بیشتر از دیگر فیلم هایی که در زمینه هک ساخته شدند را دوست دارند.

هکرهای واقعی چه فیلمی را در زمینه هک دوست دارند؟

۱۲ ساعت پیش
هکرهای دنیای واقعی، فیلم هکرها(Hackers) با بازی آنجلینا جولی و جانی لی میلر را بیشتر از دیگر فیلم هایی که در زمینه هک ساخته شدند را دوست دارند.

هکرهای واقعی چه فیلمی را در زمینه هک دوست دارند؟

سلام سینما - در این یادداشت، فیلم های محبوب و موردعلاقه هکرهای واقعی را که درباره هک کردن ساخته شده است را معرفی می‌کنیم. جیک دیویس، نویسنده‌ی سایت وایز با هکرها و برنامه نویسان دنیای واقعی مصاحبه کرده است تا فیلم‌های محبوب‌شان را بداند و جالب است بدانید که اکثر این افراد، فیلم هکرها(Hackers) را انتخاب کردند.

فیلم سینمایی هکرها(Hackers) به کارگردانی ایان سافتلی که در سال 1995 اکران شد، شاید امتیاز قابل قبولی را از منتقدان و مردم کسب نکرده باشد، اما فیلم محبوب هکرها و برنامه نویس‌ها در دنیای واقعی است.

این فیلم در سایت آی ام دی بی امتیاز 6.3 از 10 را با حدود ۶۴هزار رای از مردم و در سایت روتن‌تومیتوز امتیاز ۳۳ از 100 را از منتقدان کسب کرده است. همانطور که از امتیازها هم مشخص هست، این فیلم، فیلم محبوب منتقدان و مردم نبود.

در این فیلم بازیگران مطرحی چون جانی لی میلر، آنجلینا جولی، جس بردفورد، متیو لیلارد، فیشر استیونس و لورین براکو بازی می‌کنند. این فیلم کمدی، جنایی و درام داستان گروهی از هکرهای جوان است که فرد اشتباهی را هک کرده‌اند، یک هکر که ویروسی طراحی کرده و هدف آن آتش زدن 5 تانکر نفت است.

اما در ادامه در این باره می‌خوانیم که چرا برنامه نویسان این فیلم را بهترین فیلم در زمینه هک می‌دانند.

- کارشناس امنیت اطلاعات در The Rootkit Wizard می‌گوید:

من این فیلم را دوست دارم چون، اگرچه که کارهایی که در این فیلم انجام می‌شود، چیزهای عجیب و غریب و خارق‌العاده در هالیوود به حساب می‌آید، اما درواقع این کارهایی‌ست که هکرها می‌توانند انجام دهند. نیاز نیست که اشاره کنم، موسیقی این فیلم فوق‌العاده است.

 

- همچنین پائول تگلیامونته، مهندس نرم‌افزار، درباره این فیلم می‌گوید:

شاید فیلم‌نامه فیلم هکرها(Hackers) خسته‌کننده و تکنولوژی استفاده شده در آن اشتباه باشد، اما هیچ کدام از این‌ها مهم نیست. من در این شکی ندارم که سریال آقای ربات(Mr. Robot) هم به دلیل اینکه به جزئیات و تکنولوژی توجه بسیار کرده است، تا ۲۰ سال آینده ماندگار خواهد ماند اما فیلم هکرها(Hackers) به تنهایی ماندگار خواهد ماند چون این تمدن، فرهنگ و ما را به‌صورت منحصر به فردی میخکوب کرد.   

 

- کال لیمینگ، مشاور و بنیانگذار امنیت می‌گوید:
در سن 10 سالگی، شیفته‌ی این فیلم شدم. هکرها(Hackers) من را در مقابل تمدنی قرار داد که حتی نمی‌دانستم وجود دارد و چشمانم را به دنیا باز کرد. البته بعدا متوجه شدم که بخش زیادی از فیلم،‌ فراتر از واقعیت بود و این جنبه‌ی کمدی فیلم بود اما با این وجود، این فیلم در زندگی من، نقشی حیاتی داشت. هنوز هم هر یک یا دو سال، باز هم فیلم را نگاه می‌کنم و متوجه مواردی در فیلم می‌شوم که قبلا آن‌ها را ندیده بودم.



اسپانسر این یادداشت: سایت راکت

هدف و رسالت سایت راکت که یکی از بهترین مراجع تخصصی آموزش برنامه نویسی است، همیشه این بوده که به علاقمندان ایرانی، که خواهان یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی و طراحی وب و موبایل هستند، کمک کند تا بتوانند با هزینه‌ای کمتر و اطلاعات به‌روز و روش تاثیرگذارتر زبان‌های برنامه‌نویسی و طراحی وب و یا موبایل را فرا بگیرند.

این سایت در زمینه‌های آموزش آنلاین و حل مشکلات برنامه نویسی فعالیت میکند و شاید مهم‌ترین بخشی که راکت بر اساس آن بنا نهاده شده است، بخش آموزش آنلاین سایت باشد، آموزش‌هایی مانند آموزش لاراول ، آموزش جاوا اسکریپت و آموزش react 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو