چرا لیلا اوتادی در جشن سر برون شرکت نکرد؟

منبع: ایران آرت

76

1399/7/2

14:16


گفته شده بود که قرار است لیلا اوتادی در نقش همسر کدخدا ظاهر شود که این اتفاق نیفتاد.

ایران آرت: این روزها یکی از سریال‌های بلند تاریخی و الف تلویزیون به اطراف آزادراه تهران- شمال رسیده است. مجتبی راعی کارگردان این سریال نقش خاکستری "جشن سربرون" را به محمود پاک‌نیت سپرده که پیش از این بارها این نقش را در زمینه‌ها و گونه‌های مختلف تجربه کرده است. به عنوان مصداق بارز می‌توان به نقش این بازیگر پیشکسوت در "خانه‌ای در تاریکی" و حتی "شب دهم" اشاره کرد. نقش اصلی دیگر را حسین محجوب بازی می‌کند که او را در مجموعه کاراکترها، "بهادر" و کدخدای "جشن سربرون" می‌نامند. 

حسن نجاریان تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی پیش از این گفته بود قرار است در لوکیشن حوالی امامزاده داود، لیلا اوتادی به داستان "جشن سربرون" بپیوندد و نقش همسر "بهادر" را ایفا کند. اما به یک‌باره نام لاله اسکندری به عنوان بازیگر مخابره شد. در اینباره نجاریان به خبرگزاری تسنیم گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا خانم اوتادی از حضورشان انصراف دادند و ما لاله اسکندری را جایگزین ایشان کردیم.

وی افزود: تقریباً  70 درصد سریال تصویربرداری شده و بعد از صفادشت و اخترآباد (اطراف شهریار) به شهرک غزالی خواهیم رفت که آخرین لوکیشن این سریال خواهد بود. پروژه در اواسط سال 1400 به پایان خواهد رسید، زیرا احتمال دارد از 30 قسمت به 42 قسمت برسیم و کار طولانی‌تر شود. 

نجاریان درباره داستان "جشن سربرون" توضیح داد: این سریال فقط تاریخی و سیاسی نیست. درام کاملاً جذاب خانوادگی است که مخاطب با تماشایش به لایه‌های تاریخی و اتفاقات دوره قاجاریه می‌رسد.یکی از دلایلی که طیف زیادی از بازیگران شناخته شده دعوت ما را پذیرفتند فیلمنامه جذابِ این سریال بود. امیدواریم در اجرا حق مطلب سناریو ادا شود و مخاطبین از تماشای سریال لذت ببرند. البته این قول را می‌دهیم که با دیدنِ "جشن سربرون" مغبون و سرگشته نشوند. 

سریال "جشن سربرون" مجموعه‌ای 30 قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو