آغاز مجدد پرواز ایرلاین های ایرانی به استانبول

منبع: فوت و فن

106

1399/7/2

14:37


آغاز مجدد پرواز ایرلاین های ایرانی به استانبول

ایرلاین های ایرانی به آسمان استانبول بازگشتند

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی هواپیمایی ترکیش، قرار است پروازهای این شرکت هواپیمایی از تاریخ ۲۶ سپتامبر مجددا از سر گرفته شود. اما در این میان ایرلاین‌های ایرانی نیز پروازهای خود را به مقصد استانبول آغاز کرده و دوباره به آسمان ترکیه بازگشته‌اند. در حال حاضر پرواز ایرلاین های ایرانی به استانبول توسط هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر، ایران ایر تور و ماهان ایر انجام می‌شود.

بر این اساس پروازهای رفت و برگشت ایران ایرتور در مسیر تهران استانبول – تهران روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه جدید استانبول (IST) در مسیر رفت و از مبدا فرودگاه جدید استانبول (IST) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) در مسیر برگشت انجام می‌شود.

همچنین پروازهای رفت و برگشت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران استانبول – تهران روزهای جمعه از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه جدید استانبول (IST) در مسیر رفت و از مبدا فرودگاه جدید استانبول (IST) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) در مسیر برگشت انجام می‌شود.

هواپیمایی ماهان نیز پروازهای خود را در مسیر تهران – استانبول – تهران روزهای یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه از مبدا فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه جدید استانبول (IST) در مسیر رفت و از مبدا فرودگاه جدید استانبول (IST) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام می‌دهد.

دیگر ایرلاین هواپیمایی قشم ایر است که روزهای پنجشنبه در مسیر تهران – استانبول – تهران پرواز دارد.

لازم به ذکر است کلیه تاریخ‌های اعلام شده از سوی ایرلاین‌ها ممکن است به توجه به شرایط تغییر کند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو