اعلام راه اندازی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران

منبع: همگردی

112

1399/7/2

15:30


ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، راه اندازی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران از سوم مهر صورت گرفت.

داستان چیست؟

این کلوپ با مجوز کانون جهانگردی و اتومبیلرانی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راه اندازی شد. همزمان قرار است پنجشنبه، سوم مهر و در آستانه روز جهانی گردشگری، کمپرهای ایرانی در محوطه کاخ نیاوران برای یک روز گردهم آیند و این کلوپ رسما فعالیت خود را آغاز کند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد این نمایشگاه و مراسم افتتاح کلوپ کمپینگ و کاروانینگ را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد کرد.

خودروهای مسافرتی یک سبک سفر است که تعداد آنها در ایران درحال افزایش است، هرچند قوانین راهنمایی و رانندگی برای تردد این خودروها در جاده های ایران چندان تعریف نشده و بعضی از آنها مشمول مقررات خودروهای سنگین و کامیون می شوند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که به تازگی مسؤولیت خودروهای سافاری را پذیرفته، هدف از گردهم آوردن کمپرها و راه اندازی کلوپ کمپینگ را اینچنین شرح داده است: «نمایش این وسیله های نقلیه مسافرتی به عنوان عنصری موثر در رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی، بومگردی و طبیعت گردی در دوران کرونا و تشویق گردشگران و مردم به آغاز سفرهای زمینی با خودروهای کمپر، از مهمترین اهداف برپایی این گردهمایی است.»

یک تحقیق در آمریکا نیز نشان می دهد با شیوع ویروس کرونا، میزان استفاده از کمپرها و خودروهای مسافرتی افزایش یافته است و خانواده های بیشتری ترجیح می دهند با این خودروها سفر کنند.

علاقمندان به حضور و یا شرکت در گردهمایی کمپرها می توانند در ساعات اداری به نشانی تهران، خیابان شهید فیاض بخش، نبش کوچه جهانگردی، پلاک 33، حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مراجعه کنند یا با شماره تلفن 66755591-021 تماس بگیرند.

اعلام راه اندازی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو