راز داشتن مژه های طولانی و سالم را از زبان متخصصان بخوانید

منبع: همگردی

74

1399/7/2

16:00


دینو/ مژه ها یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین اسرار جهان آفرینش هستند که علاوه بر نقش کاربردی خود در حفظ سلامت چشم ها، همچنین بر زیبایی ظاهری افراد نیز تاثیر می گذارند. برای دانستن این که چطور می توان از آن ها مراقب نموده و زیبایی شان را دو چندان کرد، در ادامه با همراهی دینو راز داشتن مژه های طولانی و سالم را از زبان متخصصان بخوانید.

راز داشتن مژه های طولانی

درباره سلامتی مژه ها و ضخیم شدن آن ها، اطلاعات متناقضی وجود دارد. توصیه های فراوانی که در این زمینه مطرح می شوند، همیشه موفقیت آمیز نیستند. با این وجود، چگونه می توان برای داشتن مژه های طولانی تر از میان این روش ها انتخاب کرد؟ برای تجربه یک آرایش چشم منحصر به فرد با مژه های زیبا، در این بخش با راز داشتن مژه های طولانی آشنا شوید.

سرم مژه را امتحان کنید

برای این که مژه های شما بدون اکستنشن طولانی تر به نظر برسد، سرم مژه گزینه ای عالی برای بلندتر و طولانی تر شدن آن ها است. اگر ترجیح می دهید سرم خود را از مواد طبیعی تهیه کنید، از مقداری روغن کرچک یا زیتون-لیمو استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که این مواد باعث نمی شود که مژه های شما رشد فوق العاده ای داشته باشند؛ اما مطمئنا به داشتن ظاهری شاداب و سالم کمک خواهند کرد.

از فرمژه استفاده کنید

متخصصان توصیه می کنند برای بلندتر دیده شدن مژه های تان اولین و مهم ترین کاری که باید انجام دهید، استفاده از فرمژه است. فرمژه اگر چه باعث نمی شود که مژه های شما لزوما رشد کنند؛ اما، می تواند آن ها را طولانی تر نشان دهد. سعی کنید فشار کمی برای فرم دادن به مژه های خود وارد کنید تا صاف تر بودن آن ها باعث شود بلندتر به نظر برسند.

ریمل و نحوه کشیدن آن را تغییر دهید

همیشه انتخاب یک ریمل خوب در رسیدن به ظاهری کاملا جذاب، بسار بسیار مهم است. اما این فقط ریمل نیست که باعث بلندی مژه های شما می شود، تکنیک استفاده از آن نیز در نتیجه کار تاثیر فراوانی دارد. برای رسیدن به ظاهری حرفه ای، یک آینه بردارید، سر خود را بلند کنید و به سمت پایین به آینه نگاه کنید. با استفاده از اولین حرکت، زدن لایه اول ریمل خود را شروع کنید. از ریشه ها شروع کرده و هر بار مانند حرکت زیگ زاگ به عقب و جلو ضربه بزنید تا مواد را به خوبی روی مژه های خود پخش کنید. با این روش شما هر گونه جمع شدن ماده در یک نقطه را کاهش داده اید. همین حرکت را تا دو یا سه لایه تکرار کنید و در نهایت، فقط بگذارید که مژه های تازه و طولانی شما برای چند دقیقه خشک شوند.

راز داشتن مژه های طولانی و سالم را از زبان متخصصان بخوانید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو